De windows en linux versie zijn 2 aparte versies, omdat sierra (de uitgever van tribes 2) geen linux port wilde maken hebben ze het destijds uitbesteed aan loki, en staat de linux versie dus los van de windows versie.
www.tuxgames.com heeft vast nog wel voorraad
* blouweKip zou het beter vinden als sierra tribes 2 voor linux samen zou uitbrengen met de windows versie nu loki falliet is
www.tuxgames.com heeft vast nog wel voorraad
* blouweKip zou het beter vinden als sierra tribes 2 voor linux samen zou uitbrengen met de windows versie nu loki falliet is
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
is loki falliet
zeg me dat het niet waar is
zeg me dat het niet waar is
Loki is al wel een aardige tijd failliet hoor. Helaas ja.
Stond er geen installer op de CD?
Stond er geen installer op de CD?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Staat er echt geen installer op de CD? Als dat een aparte Linuxversie is (en Loki maakte linux-only dingen), moet je daar geen installer voor hoeven te downloaden denk ik zo.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Scarecrow schreef op 10 oktober 2002 @ 22:26:
ik heb toch niet gezegd dat 't een linux-only versie is.
het is gewoon de win32 cd en niets van linux d'r op behalve 't logo van loki op de doos.
Er staat op www.penguinpower.nl vast wel een stuk over dat spel. Als het goed is staan daar altijd wel stappenplannen ed bij. Probeer dat eens
Helaas, niks op penguinpower over Tribes II
Verwijderd
Op de cd in de root moet dit bestand staan: setup.sh
Installeren door: 'sh setup.sh', tip: doe het NIET als root maar als de user waarmee je ook gaat spelen.
Download dan de 'final update' (v25026) hier (Let op 100MB!).
Dan ff executable maken (chmod +x tribes2-25026-cdrom-x86.run) en opstarten met 'sh tribes2-25026-cdrom-x86.run'.
Je kunt Tribes 2 starten met '~/games/tribes2/tribes2 -online', als je de andere gebruikt, in ~/bin, gaat hij steeds zoeken naar updates.
Als je nog meer vragen hebt, mail/ICQ of weet ik veel
Installeren door: 'sh setup.sh', tip: doe het NIET als root maar als de user waarmee je ook gaat spelen.
Download dan de 'final update' (v25026) hier (Let op 100MB!).
Dan ff executable maken (chmod +x tribes2-25026-cdrom-x86.run) en opstarten met 'sh tribes2-25026-cdrom-x86.run'.
Je kunt Tribes 2 starten met '~/games/tribes2/tribes2 -online', als je de andere gebruikt, in ~/bin, gaat hij steeds zoeken naar updates.
Als je nog meer vragen hebt, mail/ICQ of weet ik veel
edit:
Als het inderdaad de Windows CD is heb je dus pech, die gaat absoluut niet werken onder Linux, daar moet je echt de Linux CD voor hebben en die moet vast nog ergens te koop zijn.
Als het inderdaad de Windows CD is heb je dus pech, die gaat absoluut niet werken onder Linux, daar moet je echt de Linux CD voor hebben en die moet vast nog ergens te koop zijn.
offtopic:
Clan nodig?
Clan nodig?
offtopic:
Altijd zoeken naar leden he cobus?
Altijd zoeken naar leden he cobus?
Pagina: 1