Geluid gaat uit na druk op spatiebalk

Pagina: 1
Acties:

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 22:42

-pollem-

Are you threatening me?

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met mijn geluid. Mijn spatiebalk fungeert namelijk als mute-knop. Als ik hem indruk gaat mijn geluid uit en bij de volgende aanslag weer aan.

Ik heb geen idee waaraan dit ligt. Het is spontaan gekomen en het is geen software probleem. Ik heb Windows (2000) al een keer volledig opnieuw geinstalleerd en dit heeft het probleem niet opgelost. Ik heb ook andere drivers voor mijn geluidskaart (SB128) gebprobeerd, maar dat hielp ook niet.

Iemand een idee?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Meer info?
Is het met Media player, winamp of word je geluid in het algemeen muted?
Komt er de text mute in je scherm? (als een soort OSD (=On Screen Display) functie)

Alles kan stuk.

Verwijderd

En heb je een speciaal toetsenbord? Multimedia functies enzo? (dit zijn wel de betere problemen, ik las het met een glimlach :) maar niet leuk voor jou.)

Verwijderd

Misschien je toetsenbord ff openschroeven en schoonmaken :p
Is hier iig wel 9 van die 10x het probleem met wazigheden

/me maakt nogal een zooitje als die stoned is :/

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 13:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Als je een multimedia keyboard hebt: Verwijder eens de software die erbij zit (of schakel het uit)... virusscan zou ook nog wel een tip kunnen zijn (al is de tijd van dit soort virusgeintjes toch wel voorbij)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 22:42

-pollem-

Are you threatening me?

Topicstarter
Ik wordt hier een beetje gestoord van. Het schoonmaken heeft niet geholpen en of ik de drivers van mijn (multimedia-) keyboard nou wel of niet gebruik, maakt ook niet uit.

Het doet er niet toe in welk programma ik zit, hij doet dit dus altijd!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heb je al een ander keybord gebruikt? Ik zou niet weten of het helpt, maar het zijn meestal de raarste dingen die helpen..
Pagina: 1