Toon posts:

Scrollbar width instellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb letterlijk dagenlang gezocht op het net naar een manier om de scrollbar smaller te maken. Kleuren enzo geen probleem, maar breedte ho maar. Heeft iemand een idee waarmee het toch mogelijk is om de breedte te manipuleren? :?

greetz

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dit is niet mogelijk :P Het is namelijk een extra feature die IE biedt, maar meer dan alleen de kleuren aanpassen kan niet...

Wat je overigens wel kan doen, is een DHTML versie gaan gebruiken van de scrollbar. crisp of Clay heeft wel een versie, maar dan moet je hun ff mailen of wachten totdat zij hier hun antwoord plaatsen...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

met filter: zoom(); (msie/windows only) verklein/vergroot je de hele pagina en daarbij dus ook de scrollbar.
als je je pagina daarbij aanpast kun je op die wijze een smallere scrollbar tonen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Woudloper schreef op 10 oktober 2002 @ 16:54:
Wat je overigens wel kan doen, is een DHTML versie gaan gebruiken van de scrollbar. crisp of Clay heeft wel een versie, maar dan moet je hun ff mailen of wachten totdat zij hier hun antwoord plaatsen...
Zie Beehive: http://www.xs4all.nl/~peterned/

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:28

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me de beste optie; die van mij zit erg ingebakken in de GoT Tracker en ik heb nog geen losse versie ontwikkeld...

Intentionally left blank