met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Je moet gewoon ff een reg nummer zoeken die het doet. of de originele versie kopen is nu toch zwaar afgeprijsd
Die is NERGENS te koop
Verwijderd
lul niet.. zelfs de Free Record Shop in Bussum heeft 'm nog staan.. en anders koop je het pakketje Half Life & Opposing Force
De free record shop heeft hem ook niet
ben er geweest
"nee die kunnen we niet meer bestellen"
ben er geweest
"nee die kunnen we niet meer bestellen"
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=3909<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En nou geen slotje AUB want als het nergens meer te koop is is het ook niet illegaal[/quote]Blijft illegaal, abondonwarez bestaan niet.
En aangezien binnenkort HL:Counter-strike en HL: Platinum Edition in de winkels liggen gaat dat sprookje al helemaal niet op.
En aangezien binnenkort HL:Counter-strike en HL: Platinum Edition in de winkels liggen gaat dat sprookje al helemaal niet op.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Of wacht tot Counterstrike 1.0 in de winkel te koop is...
Waneer komt die?
Verwijderd
mag je van je mama niet uit je dorpje of zo?
in de 'grotere' steden liggen overal nog gewoon de HalfLife doos.
kijk bij Dynabyte, Dixson, Bruna, FreeRecordShop, V&D..... bij bijna elke tijdschriftenboer verkopen ze wel PC-spelen
dus, pak je fiets, of neem met je OV een bus naar 'THE BIG CITIES' en zoek daar
in de 'grotere' steden liggen overal nog gewoon de HalfLife doos.
kijk bij Dynabyte, Dixson, Bruna, FreeRecordShop, V&D..... bij bijna elke tijdschriftenboer verkopen ze wel PC-spelen
dus, pak je fiets, of neem met je OV een bus naar 'THE BIG CITIES' en zoek daar
Steenwijk meppel zwolle Heerenveen leeuwarden
hadden hem niet, maar ik zal dan maar verder zoeken
hadden hem niet, maar ik zal dan maar verder zoeken
Een maat van mij in de klas heeft halflife bij bruna besteld in heerenveen. ik weet niet of hij hem al heeft.
bij bruna staat hij nog wel op de lijst dus kun je hem ook nog voor je laten bestellen.
anders gewoon w8en op CS1.0
wanneer ie uit is weet ik niet.
maar check dan regelmatig www.halflife.net/counterstrike of www.counter-strike.net
bij bruna staat hij nog wel op de lijst dus kun je hem ook nog voor je laten bestellen.
anders gewoon w8en op CS1.0
wanneer ie uit is weet ik niet.
maar check dan regelmatig www.halflife.net/counterstrike of www.counter-strike.net
Spel is hier nog overal te koop, dus weet niet waar je zoekt, maar hier in Enschede kan ik je zo 5 winkels noemen die em hebben.
http://www.cd-express.nl/ daar kan je em bestellen. Hier in Den Bosch kon ik hem een paar maanden geleden ook al nergens meer vinden.
precies en cd-express heeft hem gewoon, go wat een smoes om zo illegale praktijken te veroorzaken. KOOP HEM GEWOON
Koop hem gewoon. Ik heb nu 4 cd-keys en vaak kan ik dan nog niet spelen. Ik ga straks maar CS 1.0 kopen om van dat gezeik af te zijn.
Verwijderd
lenen van de bieb near you of gewoon halflife generations kopen en de updates van hl en cs downloaden
Wedden dat ze hem nog hebben bij intertoys of bart smit... Heb ik hem ook gehaald voor 45 piek
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Half-Life is nog gewoon volop te koop. Heb hem nog bij Dynabyte, Vobis en andere winkels zien liggen.
Doe niet zo gierig en koop het gewoon. Een paar tientjes en je hebt het. Veel makkelijker dan al die ellende met illegale keys want die werken toch vaak niet.
Doe niet zo gierig en koop het gewoon. Een paar tientjes en je hebt het. Veel makkelijker dan al die ellende met illegale keys want die werken toch vaak niet.
Ook bij http://www.pcmedia.nl is halflife nog wel te bestellen. Keus zat lijk me......succes ermee
Pagina: 1