[EDIT] TOPIC = HP printer wil pas beginnen met printeN na reboot.
Lo allemaal,
ik zit hier nu op stage en ik heb een probleem met een printer hier
of eerder denk ik met de computer waaraan ie hangt. Er zat eerst een DeskJet 940c op (gewoon goed geinstalleerd via LPT1). En dan gaf ie dat probleem dat ie pas wou gaan printen nadat de pc en de printer opnieuw waren opgestart ..
Nu hebben we deze printer vervangen door een HP 5550 printer, ditmaal extra op de USB poort, omdat we dan zeker waren dat het dan niet aan de LPT1 lag ..
Drivers geinstalleerd, alles netjes, en de volgende dag weer het zelfde probleem
heb al de extra software van HP met msconfig uit het opstarten gegooid
os = win98
help de search al een aantal malen gebruikt en heel internet afgezocht :
tot nu toe geen resultaat ..
PLZ HELP ME!!
Lo allemaal,
ik zit hier nu op stage en ik heb een probleem met een printer hier
of eerder denk ik met de computer waaraan ie hangt. Er zat eerst een DeskJet 940c op (gewoon goed geinstalleerd via LPT1). En dan gaf ie dat probleem dat ie pas wou gaan printen nadat de pc en de printer opnieuw waren opgestart ..
Nu hebben we deze printer vervangen door een HP 5550 printer, ditmaal extra op de USB poort, omdat we dan zeker waren dat het dan niet aan de LPT1 lag ..
Drivers geinstalleerd, alles netjes, en de volgende dag weer het zelfde probleem
heb al de extra software van HP met msconfig uit het opstarten gegooid
os = win98
help de search al een aantal malen gebruikt en heel internet afgezocht :
tot nu toe geen resultaat ..
PLZ HELP ME!!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 16:33 . Reden: typo in topic titel ]