[php] teams joinen met vbulletin

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:40
samen met een vriend van me, moeten we een teams/groeps hack maken. Enkel de mensen voor wie het moet, willen een drop down menu.

deze functie zit naar mijn weten wel bij phpbb, enkel de mensen hebben een licentie voor vbb dus blijven ze daarbij :/
nu misschien kent je vbb, daar kan je met templates werken:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<table cellpadding="{tableouterborderwidth}" cellspacing="0" border="0" bgcolor="{tablebordercolor}" align="center">
          <tr>
            <td bgcolor="{tableheadbgcolor}" class="pens"><smallfont color="{tableheadtextcolor}" class="thtcolor"><b>Edit 
              Team Membership</b></smallfont></td>
          </tr>
          <tr>
    <td bgcolor="{firstaltcolor}" class="pens">
    $mem1
    </td>
          </tr>
          <tr>
<center><select name="groepnaam">
$crew
</select></center>
    </td>
          </tr>
          <tr>
    $mem2
    </td>
          </tr>
</table>

$crew wordt dan aan geroepen in de php file van member.php. Bij crew moet dus de pull down menu komen. Hier krijg je het probleem:
je haalt alle team/groepen uit de database (tabel: groep) in zet die in een loop met <option>$groepnaam</option> maar hij krijg je dat dus in $crew? want wat wij al geprobeerd hebben werkt dus niet (je krijg dus als naam option bijv "while(blabla) {" te zien :'( is er nog een mogelijk of moet ik een hele eigen php file er voor aan maken?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je moet geen code in $crew stoppen, maar het resultaat van die code.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Ankh
yupz maar uhm hoe doe ik dat dan?

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Door deze vraag te posten op het vbb support forum zal je vast verder komen .. denk je niet ? ... of is ie toch niet 'legaal' ? :X :+

• Ankh
Grum schreef op 10 oktober 2002 @ 17:26:
Door deze vraag te posten op het vbb support forum zal je vast verder komen .. denk je niet ? ... of is ie toch niet 'legaal' ? :X :+
hij is legaal ze hebben een licentie (hopelijk) maar hier lopen meer mensen rond die wat van php snappen dan bij het support forum
[edit]
trouwens hebben we er ook geen toegang tot, jammer genoeg...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

In de licentie staat overigens dat men de source vrijelijk aan mag passen (is dus wel legaal), anders was dit topic hier net zo kansloos geweest :Y)
[/offtopic]

[ Voor 0% gewijzigd door drm op 10-10-2002 17:48 . Reden: HTML |:( ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Ankh
drm schreef op 10 oktober 2002 @ 17:38:
In de licentie staat overigens dat men de source vrijelijk aan mag passen (is dus wel legaal), anders was dit topic hier net zo kansloos geweest :Y)
</offtopic>
daarom is ie er ook :) zo lang je maar (doe dit uit mijn hoofd) copyright laat staan (of die andere onderaan) dan mag het :)
maar met welke command kan ik het dus die uitkomt er inzetten? dan zoek ik het zelf verder uit :)

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 00:26
RaMMSTeiN schreef op 10 oktober 2002 @ 17:28:
[...]

hij is legaal ze hebben een licentie (hopelijk) maar hier lopen meer mensen rond die wat van php snappen dan bij het support forum
[edit]
trouwens hebben we er ook geen toegang tot, jammer genoeg...
Fout...

Ik heb VBB ook legaal... en je hebt gewoon username en pwd tot support afdeling hoor... het forum kun je ook gewoon gebruiken, en zeg niet dat ze daar nix weten, want daar zitten de developers.... |:(

• Ankh
Praeth schreef op 10 oktober 2002 @ 18:08:
[...]

Fout...

Ik heb VBB ook legaal... en je hebt gewoon username en pwd tot support afdeling hoor... het forum kun je ook gewoon gebruiken, en zeg niet dat ze daar nix weten, want daar zitten de developers.... |:(
als je ook even goed leest, dan staat er dat wij gevraagd zijn om het te maken, wij zijn het board niet, ik ga er echt niet geld uit geven voor vbb 8)7
vind het alleen leuk hoe het gemaakt is.. ik heb dus geen user/pwd voor de members pagina, ik kan dus ook geen vbulletin.org download (hackz)

voor de rest heb ik daar al meerdere malen gevraagd om hulp om iets te devolpemen. Daar heeft het meer dan 1 week geduurd voor dat iemand er alleen al op antwoord, hierbij GoT duurde het hoogste 20 min.. dus ik geef de voorkeur aan GoT, als je problemen daarmee hebt :+

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19

D2k

ik heb der problemen mee
wij zijn niet de helpdesk, dat zijn zij

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.