samen met een vriend van me, moeten we een teams/groeps hack maken. Enkel de mensen voor wie het moet, willen een drop down menu.
deze functie zit naar mijn weten wel bij phpbb, enkel de mensen hebben een licentie voor vbb dus blijven ze daarbij
nu misschien kent je vbb, daar kan je met templates werken:
$crew wordt dan aan geroepen in de php file van member.php. Bij crew moet dus de pull down menu komen. Hier krijg je het probleem:
je haalt alle team/groepen uit de database (tabel: groep) in zet die in een loop met <option>$groepnaam</option> maar hij krijg je dat dus in $crew? want wat wij al geprobeerd hebben werkt dus niet (je krijg dus als naam option bijv "while(blabla) {" te zien
is er nog een mogelijk of moet ik een hele eigen php file er voor aan maken?
deze functie zit naar mijn weten wel bij phpbb, enkel de mensen hebben een licentie voor vbb dus blijven ze daarbij
nu misschien kent je vbb, daar kan je met templates werken:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <table cellpadding="{tableouterborderwidth}" cellspacing="0" border="0" bgcolor="{tablebordercolor}" align="center"> <tr> <td bgcolor="{tableheadbgcolor}" class="pens"><smallfont color="{tableheadtextcolor}" class="thtcolor"><b>Edit Team Membership</b></smallfont></td> </tr> <tr> <td bgcolor="{firstaltcolor}" class="pens"> $mem1 </td> </tr> <tr> <td bgcolor="{firstaltcolor}" class="pens"> <center><select name="groepnaam"> $crew </select></center> </td> </tr> <tr> <td bgcolor="{firstaltcolor}" class="pens"> $mem2 </td> </tr> </table> |
$crew wordt dan aan geroepen in de php file van member.php. Bij crew moet dus de pull down menu komen. Hier krijg je het probleem:
je haalt alle team/groepen uit de database (tabel: groep) in zet die in een loop met <option>$groepnaam</option> maar hij krijg je dat dus in $crew? want wat wij al geprobeerd hebben werkt dus niet (je krijg dus als naam option bijv "while(blabla) {" te zien