Toon posts:

Audigy 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de prijs zal zijn voor de Audigy 2 in EU? de US prijs is geloof ik $129,95.

En als ie hier nou veel duurder gaat worden dan de audigy, is het het prijs verschil dan wel waard? 6.1 enzo boeit me nl. niet (heb een 2.1 speaker set), DVD ook niet want ik heb een Home Cinema Set :)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

(jarig!)
in de presentatie te zien € 259... voor de platinum en € 159 voor de gewone...

Deze plek is te koop.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik blijf bij mijn Audigy Platinum. Ik ga niet nog eens een smak geld neertellen voor een nieuwe geluidskaart. Deze voldoet uitstekend. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
offtopic:
wat een ranzige icon heb je Bush2

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 07:48
Ik ben tevrede over mijn extigy, ik denk niet dat het de moeite waard is om een audigy2 te halen...werkt ook lekker met mijn xbox :}

Verwijderd

Ik ga hem zeker wel halen. Aansluiten aan mn ex box die ik bij mn aud plat ex kocht... en tada :)

Verwijderd

Topicstarter
ernst schreef op 11 oktober 2002 @ 15:55:
offtopic:
wat een ranzige icon heb je Bush2
Hèhè :)

Zat erop te wachten tot ik zo'n reply zou krijgen :P

Tis ook meer spottend bedoeld hoor :)

Maar back ontopic, ik heb dus nu zo'n Extigy maar die vreet nogal wat CPU power weg, en aangezien ik nogal veel games speel vind ik dat wat irri, ook ondersteunt ie advanceHD niet, alleen voor muziek :/

Dus vandaar, denk dat ik dan maar ff wacht op de audigy2 ipv de eerste te kopen, als ie €159 gaat kosten scheelt et meer €30, heb ik liever de opvolger :) en hij zal ongetwijfeld bij een of andere webshop goedkoper worden :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 16:13:
[...]

Hèhè :)

Zat erop te wachten tot ik zo'n reply zou krijgen :P

Tis ook meer spottend bedoeld hoor :)

Maar back ontopic, ik heb dus nu zo'n Extigy maar die vreet nogal wat CPU power weg, en aangezien ik nogal veel games speel vind ik dat wat irri, ook ondersteunt ie advanceHD niet, alleen voor muziek :/

Dus vandaar, denk dat ik dan maar ff wacht op de audigy2 ipv de eerste te kopen, als ie €159 gaat kosten scheelt et meer €30, heb ik liever de opvolger :) en hij zal ongetwijfeld bij een of andere webshop goedkoper worden :)
Waarom heb je dan niet gekozen voor de Platinum of Platinum Ex :? Die zijn een stuk milder in hun CPU (ge)(mis)bruik. En ondersteunen wel alle standaarden.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, het was een beetje een impulsieve aankoop... :/

Heb ik wel vaker last van :D

Maar ach, heb hem waarschijnlijk verkocht aan een mede tweaker, die ondanks dat hem toch graag wil hebben, kan ik v/d week een audigy2 kopen :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 12:59:
Jah, het was een beetje een impulsieve aankoop... :/

Heb ik wel vaker last van :D

Maar ach, heb hem waarschijnlijk verkocht aan een mede tweaker, die ondanks dat hem toch graag wil hebben, kan ik v/d week een audigy2 kopen :)
Probleem opgelost dus :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:09

Snow_King

Konijn is stoer!

ik ben gewoon tevreden met mijn audigy player, misschien dat ik die nieuwe koop als hij ondersteund via de optische uitgang track-marks te versturen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, zit nog te twijfelen, de Philips Acoustic Edge schijnt ook erg goed te zijn, als ik de reviews zo lees :)

En die is €81 bij informatique, scheelt €70 met die van Creative....

Edit: Heb maar een bulk versie van de Audigy besteld bij informatique, €159 voor een geluidskaart is een beetje overdreven :)
Pagina: 1