Waarmee maken jullie een vierkante opening in een stuk plastic? In zo een afdekklepje van een 5,25" slot? Boren en dan met een figuurzaag ofzo? want ik heb nog van die klepjes liggen en wil daar zo een front usb connector dinges van maken. En daarvoor moeten er twee vierkante openingen inkomen van ongeveer 1 cm breed en 0,7 cm hoog... Wie helpt mij verder, hoe kan ik dat het beste doen...
Volgens mij werken veel mensen met een dremel. Heb ik zelf ook een keer iets mee gemaakt (alhoewel dat niet met plastic maar een kast was)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Gat boren en daarna 4-kant vijlen (met zo'n mini-vijlen setje), zo heb ik het ook gedaan
Verwijderd
Gat boren en dan je figuurzaag pakken, vervolgens de finishing touches met een vijl en/of schuurpapier, wel naar binnen toe vijlen anders krijg je rotzooi naar buiten toe waaieren
Gat inderdaad eerst boren, en daarna met een vijl afwerken. werkt perfect
Nouh ???
/me Een echte patomaan
Ik heb het met een hobbymes gedaan, gewoon meerdere keren langs een stalen lineaal snijden en daarna netjes schuren/vijlen..
Verwijderd
vijl? vijltjePapa Eend schreef op 10 oktober 2002 @ 16:20:
Gat inderdaad eerst boren, en daarna met een vijl afwerken. werkt perfect
maar inderdaat, eerst boren daarna met een vijltje gaat dat makkelijk.
FF een mes verhitten en dat gat erin smelten. Stinkt wel even.
ooooolreididen
Met je dremel krijg je van dat super preciese werk niet goed voor elkaar
Verwijderd
:):) 
eerst boren en dan vijlen...
:P:P:P
ik raad je een dremel af omdat die erg grof zaagd (ook al gezegt zeker
)
eerst boren en dan vijlen...
:P:P:P
ik raad je een dremel af omdat die erg grof zaagd (ook al gezegt zeker
Verwijderd
Juist: Dit is de goede oplossingTentacle1 schreef op 10 oktober 2002 @ 15:55:
Gat boren en daarna 4-kant vijlen (met zo'n mini-vijlen setje), zo heb ik het ook gedaan
Pagina: 1