Weet iemand toevallig een commando in php die de kloksnelhied van je computer weergeeft?
heb overal gezocht maar kon het niet vinden.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| root@maztrix:/# cat /proc/cpuinfo processor : 0 vendor_id : GenuineIntel cpu family : 5 model : 4 model name : Pentium MMX stepping : 3 cpu MHz : 165.854 fdiv_bug : no hlt_bug : no f00f_bug : yes coma_bug : no fpu : yes fpu_exception : yes cpuid level : 1 wp : yes flags : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 mmx bogomips : 330.13 |
Localhost, sweet localhost
WMI? Dát zou ik nou wel graag willen wetenVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:54:
Hmmz als je linux draait kan je het vast wel uit /proc/cpuinfo halen? draai je win32 is het wel uit WMI te halen gok ik.
Jep, en wel uit (hoe origineel) Win32_Processor
1
| Set blabla = GetObject("WinMgmts://localhost/root/cimv2").ExecQuery("SELECT * FROM Win32_Processor") |
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:45:
Euh, ff een dom vraagje: wat wil je weten, de kloksnelheid van de server die PHP draait, of de kloksnelheid van de gastcomputers die je site bezoeken? Dat laatste kun je schudden (iig. met PHP), het eerste lijkt me zoals reeds gezegd niet erg zinvol.
Hij maakt de pagina waarschijnlijk, en je computer zal dan toch zijn computer (de server) zijn, lijkt me.Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:48:
Weet iemand toevallig een commando in php die de kloksnelhied van je computer weergeeft?
Verwijderd
Because Great minds Think alike