Toon posts:

Hulp nodig met een ASUS Geforce 3 v8200

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug heeft een kameraad van mij ;) zijn Geforce kaart opgeblazen... Er is een IC'tje doorgefikt...

Het leek mij de moeite wel waard om te proberen om er een nieuw IC'tje op te zetten....

Het probleem is dat ik de component naam niet meer kan lezen....

Als iemand voor mij zou kunnen kijken hoe het IC heet zou ik dat bijzonder op prijs stellen...

Op het board wordt het component "Q2" genoemd maar ik heb nu alleen nog de IC naam nodig... Het IC is te vinden onder de 2 grote zwarte condensatoren en links van die paarse condensator.. effe zoeken....

Het zou natuurlijk nog beter zijn als ik aan data sheets zou kunnen komen.. maar ik denk niet dat ASUS die uit geeft :P ....

Suggesties zijn altijd welkom...
Alvast bedankt...

Greets Ren....

Verwijderd

greets hoeven niet... zie FAQ

verder zou een plaatje/foto etc wel handig zijn lijkt me.... enehh voor de suggestie; garantie?

Verwijderd

welk type geforce 3 is het ? :?

heb zelf een Asus Geforce 3 TI 200 (8200) :)

Verwijderd

Waarom zou je dit in godsnaam gaan vervangen?, op de wat recentere kaarten van Asus(ook de GF3) zit 3 jaar fabrieksgarantie

Verwijderd

tweakguy heeft een punt...

punt ==> "." :D

Verwijderd

Topicstarter
Heh... Ben niet helemaal duidelijk geweest zie ik.. er moet nog bij staan:

Een kameraad van mij heeft zijn videokaart opgeblazen, OMDAT hij de zooi kortgesloten heeft in zijn kast...

M.a.w. het ligt niet aan de kaart.. Hij heeft zelf de boel opgeblazen, dan lijkt het me niet dat je in aanmerking komt voor garantie...

Het enige dat ik van de kaart af kan halen is dit:

ASUS V8200T2/64M(TVR) Rev1.00

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
als je niets aan de kaart ziet dan zou ik hem gewoon terugsturen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niks zien lol :*) ....

Een heel ICtje is weggefikt, niks meer van over. Ik denk niet dat ASUS daar in trapt. En daarbij.. het is zijn eigen schuld, en dan vind ik het niet terrecht om ASUS er verantwoordelikj voor te stellen...

Daarom probeer ik nu te achterhalen wat de naam van het ICtje is... Ik heb al 3 andere boards geprobeerd, maar daar krijg ik helemaal geen response..

En ik krijg geen response op een mailtje die ik naar asus heb gestuurd :?

Verwijderd

ik heb zelf hier nog een een Asus 8200 Deluxe liggen.. naast het bureau omdat ik zaterdag een Ti4400 gekocht heb. Waar moet ik kijken voor wat trouwens...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40
Zou je niet aan asus kunnen vragen :? Welk ic'tje daar zit :). Als je ze lief ana kijkt :+.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo te zien is het in ieder gevaal een Ti200. Er staat namelijk v8200T2, die T2 slaat op Ti200.
Je weet nu tenminste welke kaart je in je handen hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Quote:

Op het board wordt het component "Q2" genoemd maar ik heb nu alleen nog de IC naam nodig... Het IC is te vinden onder de 2 grote zwarte condensatoren en links van die paarse condensator.. effe zoeken....

ergens bovenin, aan de kant waar jij je stekker van de monitor erin plugged...

Het wordt benoemd met Q2...

En over het feit dat ik ASUS lief aan moet kijken O+ <--- lief genoeg???

Ja?? dan denk ik dat ik zoiets terug krijg: })

Ik denk niet dat ASUS zijn data-sheets beschikbaar stelt, en daarbij, ik heb al een mailtje gestuurd naar de support van ASUS in Nederland, blijkt dat het adres niet bestaat |:(
Pagina: 1