Seti vraag

Pagina: 1
Acties:

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Topicstarter
Is het ook mogelijk om met de Seti client een soort netwerk installatie te maken?
Zodat ik het dus vanaf een willekeurige plek de client kan draaien.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53

TFHfony

Professional Weirdo

DPCKippie schreef op 10 oktober 2002 @ 14:52:
Is het ook mogelijk om met de Seti client een soort netwerk installatie te maken?
Zodat ik het dus vanaf een willekeurige plek de client kan draaien.
Kijk eens op www.setihide.de Hiermee moet je een eind kunnen komen!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• DPCKippie

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Topicstarter
Ik heb nu de commandline versie gevonden en gedl'd.
Lijkt te werken.
Thnx.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zei je niet in ogr dat je eccp ging doen :?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Is toch alleen maar beter als hij juist seti gaat doen? :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
maakt het uit welk programma je kiest met betrekking tot je systeem of is dit puur wat je het meest interesseert? Ik draai zelf liever seti maar als blijkt dat mijn specs (zie sig) koetje of zo beter is dan doe ik dat.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:47

Mist

Een gevaar op de weg

Draai vooral het project dat je zelf het leukst vindt. Met een XP 1800+ is ieder project prima te doen hoor :)
Ik zag je andere post ook en als je je password nog weet, of anders het emailadres dat je destijds gebruikte, kun je gewoon verder gaan op je oude SETI account. Natuurlijk wel even DPC joinen dan ;)

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

eliminator007 schreef op 10 oktober 2002 @ 16:28:
maakt het uit welk programma je kiest met betrekking tot je systeem of is dit puur wat je het meest interesseert? Ik draai zelf liever seti maar als blijkt dat mijn specs (zie sig) koetje of zo beter is dan doe ik dat.
Voor Seti zijn zowel de P4 als de AMD uitstekend geschikt. HEt is wel zo dat de P4 op andere projecten het een stuk minder doet dan AMD.
Eigenlijk is het dus zo dat je met P4 beter seti kan doen, terwijl je met AMD eigenlijk overal wel goed uit de voeten kunt.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• twit
Ok bedankt voor jullie reacties heb net geregeld dat dus mijn xp1800+ een xp1500+ en een 1,2 ghz pentium 3 seti gaan draaien (zijn de andere pc's hier in huis) zo mogelijk zoek ik even oude kasten en bouw ik de mobo+celeron 500's die hier nog liggen (3 mobo+cpu ) in mekaar en dan laat ik die vanuit zolder ook meedraaien ik wil niet iemand zijn die meedoet en in het niets vallen bij de rest, ook al doe ik dat nu waarschijnlijk nog. Heel misschien kan ik aan de rector vragen of ik het op school mag installe, ik onderhoud het netwerk daar grotendeels, dat zou 54 pentium 800's opleveren maar daarover dus later meer.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• twit
Nog 1 vraagje, sorry hoor als dit ergens te vinden was maar wil het nu even snel draaiende hebben. Ik heb dus volgens seti een snelle pc, meer dan 64mb ram, maar merk je er echt niks van als je hem op die modus zet? met gamen e.d ???

edit: nog een vraag, zijn er nog bepaalde truukjes ofzo die jullie toepassen om betere rankings te halen zoals ik dat over het koetje lees met flushen?

Verwijderd

That's the spirit eliminator007 ;)

En nee, de client verbruikt heel weinig geheugen en pakt echt alleen dat deel van je processor want anders niks zou doen... Dus bij het gamen doe je weinig seti, en als je pc even niks doet, dan geeft seti gas!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

eliminator007 schreef op 10 oktober 2002 @ 16:41:
Nog 1 vraagje, sorry hoor als dit ergens te vinden was maar wil het nu even snel draaiende hebben. Ik heb dus volgens seti een snelle pc, meer dan 64mb ram, maar merk je er echt niks van als je hem op die modus zet? met gamen e.d ???

edit: nog een vraag, zijn er nog bepaalde truukjes ofzo die jullie toepassen om betere rankings te halen zoals ik dat over het koetje lees met flushen?
Ik maar hieruit op dat je gebruik maakt van de screensaver versie?
Snel eraf mikken en de CMD-Line versie downloaden. Die is nml. echt vreselijk veel sneller dan de screensaver versie. Kan echt de helft in de tijd schelen.

De juiste versie van de seti client download je hier: ftp://ftp.cdrom.com/pub/s...03.i386-winnt-cmdline.exe
Evt een programma om het allemaal wat makkelijk te maken: http://www.setihide.de

Die bovenstaande versie is voor Win9x, ME, 2K, XP & NT.

• twit
ok mooi zo. is seti altijd zo langzaam in het sturen van een lost pasword? ik heb me oude stats alweer gevonden (voor mensen met interesse kom erachter dat het niet zo heel geweldig was leader_delta@hotmail.com) Tot die tijd zal ik me dus nog niet bij DPC kunnen voegen maar hopelijk duurt dit niet al te lang meer.
denk dat ik meteen maar een dpc casebadge ga bestellen :)

nooit gewete van die verschillende versies ga meteen die nieuwe halen!!, even wat vraagjes over die vage dos versie. Waarom zie ik op setihide wel graphics en in die dos versie helemaal niet of heb ik de verkeerde gedownload?

• DPCKippie

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Topicstarter
gp500 schreef op 10 oktober 2002 @ 15:37:
zei je niet in ogr dat je eccp ging doen :?
Ja.
Echter: de P4 werkt nou niet echt geweldig met ECCP.
En ik heb er 2 op het werk. Dan kan ik die beter inzetten op Seti (is mijn mening).
Ik heb thuis nu een AMD 2100 en ik wil binnenkort nog een 1800 er bij kopen (heb nog mobo + koeler over).
Die zet ik dus op ECCP.
Verder nog 2x AMD500, maar die kan ik pas aanslingeren als mn KVM switch binnen is :'(

edit:

Ok ok.
Ik heb ook mn DivX pc geinfecteerd met het ECCP virus. Das een AMD1200.
Ik zal eens kijken hoe vaak ik die aan ga zetten.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nee oke dan is me geheugen nog niet zo slecht,
ah dan kan in 't weekend toch nog wel een biertje nemen :P

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

eliminator007 schreef op 10 oktober 2002 @ 16:56:
nooit gewete van die verschillende versies ga meteen die nieuwe halen!!, even wat vraagjes over die vage dos versie. Waarom zie ik op setihide wel graphics en in die dos versie helemaal niet of heb ik de verkeerde gedownload?
Die graphics maakt juist de boel zo verschrikkelijk traag. Als je die bij de grafische versie aan laat staan kan het zelfs tot 3 a 4 keer zo lang gaan duren.
Gewoon setihide of setispy er bij zetten. Heb je toch wat overzicht en met setihide zelfs e.e.a. aan grafiekjes e.d.

Pagina: 1