[Licq 1.2.0] Autoresponse error

Pagina: 1
Acties:

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Zit nu al ongeveer 1 week uit te zoeken hoe die functie van autoresponse werkt, vroeger kon je die plugin er apart bijzetten maar nu ziet die kennelijk standaard ingebouwd.

Maar als ik nu me auto-sponse aanzet door op System -> Set Auto Response en daar typ ik dan een bericht in en ga daarna away, dan stuur de PC dus geen bericht terug naar de gebruiker :?

Als ik bij 1 account een Custom Auto Response gebruik en dan Check auto response dan komt er wel ERROR te staan maar voorderest niks :(

Is er een manier om meer info te krijgen over de ERROR of ben ik iets vergeten intestellen ?

(P.s. Licq gelijk geinstalleert toen ik Mandrake erop zette)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

De 'autorespond' plugin is iets anders dan de 'autorespond' in het Licq menu. In dat menu kan je aangeven welke message de gebruiker moet krijgen op het moment dat hij jou een bericht stuurt en je bent er niet. (zo'n alert achtige messagebox). Die autorespond plugin is iets heel anders, daar zul je echt mee moeten rommelen... daar kan je bv. heel leuk elizatalk in 'hangen' zodat je Licq een soort van bot wordt waar mensen tegenaan kunnen praten etc.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Thenx Jotti voor je reply
Ben wezen zoeken naar autoreply-1.2.0 maar die bestaat niet voor mandrake weet iemand misschien een locatie ?

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 21:16
probeer eens een RH versie :)

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 21:16
RedHat dus....

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Redhat (6.1 & 7.0) heb ik ook maar vindt redhat minder goed werken dan Mandrake als desktop pc
Pagina: 1