Toon posts:

Alweer voor de echte slimmerikken: Hoe een tabel vastzetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werd het vorige topic net iets te snel gesloten, aangezien ik dit al gevonden had en hier het probleem niet mee oplos.

Ik zal het nog een keer proberen uit tel leggen. Stel ik heb een tabel van 100px breed, no matter what en ik wil hier bijvoorbeeld het woord: "kinderpindakaasoptochtvoorbereidingsdirecteurbureaustoelschroefje" inzetten, dan wordt de tabel toch nog uitgerekt. Ook al gebruik ik style="width:100;"

En dat is dus precies wat ik niet wil.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
http://www.w3schools.com

Daar staat er wel het 1 en ander over :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ke duidelijk,

om welk topic gaat t?
wat wil je presies

leg ff uit

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

mjah, met php kan je de string dan afkappen, geen idee of dat met css kan, sorry niet erg nuttige post

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
zoek eens op NOWRAP

Verwijderd

Topicstarter
OK, even alles uitleggen.
Ik ben met een Wysiwyg editor voor een CMS bezig. Ik gebruik daarvoor een IFrame waarin een standaard HTML pagina geladen wordt, met een voorgedefinieerde tabel. In de cellen kunnen de gebruikers dan editten en uiteindelijk de pagina toevoegen.

Probleem is nu dat ze de cellen nu uit hun verband kunnen trekken door er te grote woorden of plaatjes in te gooien. Ook kunnen ze de tabel in de hoek selecteren en dan uit hun verband trekken. Eigenlijk wil ik dat ze de tabel helemaal niet kunnen selecteren en er niks meer aan kunnen veranderen, dus dat ze alleen kunnen typen in de cellen of eventueel een plaatje kunnen toevoegen.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

overflow: hidden;
overflow: scroll;
NOWRAP

oplossingen zat :Y)

Stop uploading passwords to Github!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

Wat denk je zelf? Dat je topic nu wel open blijft? Lees de FAQ en kom erachter dat topics heropenen niet op prijs gesteld wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.