Hoe beetje simpel een Forum maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik heb heel GoT afgezocht naar hoe je een forum kun maken maar niks nuttigs gevonden :/ . Ik ben dus een absolute leek op dit gebied. Ik wil een forum maken voor het bedrijf waar ik stage loop zodat collega's onder elkaar kunnen proberen om problemen op te lossen. bijvoorbeeld dingen met Word waar onze helpdesk absoluut geen tijd voor heeft en allemaal zulk soort programma's. Ik heb het intranet nu zo een beetje klaar en nu kunnen we het uitbreiden.
Nou wil ik graag weten kan ik met php een beetje een mooi forum maken op een vrij simpele manier of weten jullie een andere manier betere manier ?
Misschien heeft iemand hier later ook nog eens wat aan. (8>

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 16:14

Wekkel

De downloadkoning

Je kan complete php codes krijgen (niet jatten) waarmee je zo een forum uit de hoed tovert. Beetje pielen, beetje knoeien, beetje php basis meepakken en binnen 2 weken heb je een forumpje op de rails. Wel netjes verwijzen naar de bedenker van de code ;)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Www.webmensen.nl dan bij scripts, het forum :) (simpel maar wel mooi :))

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-04 22:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
dat van die code maakt niet veel uit want niemand op het internet kan op het forum komen het is voor een intranet dus alleen maar collega's maar een kleine verwijzing is wel gepast ;)

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Er zijn verschillende forums die je makkelijk kan installeren en zelf kan aanpassen d.m.v een config page etc..
je hebt er wel sql o.d. voor nodig..
hier een link waar een hele hoop forums in staan..

(n goede is bv. phpBB)

http://www.hotscripts.com...ograms/Discussion_Boards/

succes :)

Verwijderd

zijn inderdaad bijna overal te downloaden echt n00bs kunnen het ook maar dan heb je neit een erg origineel forum want die lijken allemaal op elkaa

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
phpBB vbulletin(moet je voor betalen) zijn een paar fora die je gratis kan downloaden :)

Anders koop je activetopics http://www.activetopics.nl :)

Verwijderd

www.powerforum.nl dat heb ik nu.. is opensource met verschillende stijlen, check ze maar eens super handig :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nu heeft de topicstarter toch wel genoeg mogelijkheden :)
Dit is een opsomtopic => slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.