Toetsenbord doet bij sommige letters ineens heel vaag.

Pagina: 1
Acties:

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Mijn toetsenbord (een microsoft nàturàl keyboàrd pro) doet het sinds vànmiddàg ineens heel vààg in Win8dows XP en 98. kijk mààr:

8d = d
à = moet à zonder streepje zijn
5g = g
7j = j
45g = 5
67j = 7
38d = 8

Ik heb àl nieuwe drivers geinstàlleerd mààr niks helpt. ;( Is hij nou gewoon kàpot??

ps: er zijn ook geen pinnetjes ofzo verbogen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

hehe, sorry weinig constructiefs maar die à's staan echt bijster komisch :) Probeer eens een ander toetsenbord. Ik heb zoiets ook wel eens gehad, bleek ergens een instelling te zijn maar wat? Al schiet je me dood

Verwijderd

Ik heb het ook wel eens gehad bij een aantal toetsenborden. Bij sommige hielp het om hem ff open te schroeven en de kilo's stof en broodkruimels er tussenuit te halen. Door bijv. stof kan het gebeuren dat hij 2 banen indrukt bij een toets. Al zou het ook kunnen zijn dat de chip gewoon geragd is. Volgens mij is daar niets meer aan te doen...

nouja, succes

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 14:10:
Ik heb het ook wel eens gehad bij een aantal toetsenborden. Bij sommige hielp het om hem ff open te schroeven en de kilo's stof en broodkruimels er tussenuit te halen. Door bijv. stof kan het gebeuren dat hij 2 banen indrukt bij een toets. Al zou het ook kunnen zijn dat de chip gewoon geragd is. Volgens mij is daar niets meer aan te doen...

nouja, succes
ok het word nu heel vaag als ik space ingedrukt hou dan worden alle letters wel normaal?? :? :?

btw: ja ik heb al op de kop gehouden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Topicstarter
ed it:

Ik denk dat hij toch echt kapot is ofzo soms dan blijft hij naar rechts hangen en ESC doet het niet + tilde ;(