Alliance, yes or no? (stemmen dus:)

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
nou f stemmen dus... :)

ik stem dus voor (NL teams vragen dus)

voor:1
tegen:0

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

We kunnen het gewoon vragen. Dat doet denk ik geen kwaad.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Vragen: JA!

Dwingen: NEE!

Andere naam dan DPC: NEE!

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

Ik sluit me volledig aan bij eNeRGy

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Dwingen ??? Sinds wanneer is dat een optie?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

voorzichtig voor vragen
kan ook erg irritant voor hun zijn...
wie herinnert zich de Heren van de Ranzige Pad niet (of hoe ze ook heten) en wat voor reactie ze bij de DPC'ers los maakten...

(spelfoutjes staan zo slordig)

Join TeamBVD!

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

ik weet het niet ann de enekant leuk hoe meer hoe beter, maar wat zou je er van vinden als ze ons vragen of wij hun willen joinen, niet leuk denk ik misschien dat er een paar kleine team zijn die wel willen maar bij de grotere teams schat ik de kans zeer klein, vragen mag altijd, nee heb je, ja kun je krijgen.

oja ik stem voor, en de naam mag blijven is volgens mij wel een algemene naam.

greetz

Oezie Woezie

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
JA ik ben voor,
DPC moet wel DPC blijven heten

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik ben tegen elk zwaktebod; hebben er hier soms mensen het idee dat we er niet komen of zo???

laten we nou gewoon vrolijk verder gaan zoals het nu gaat. Ik heb een hekel aan veranderingen (ik vind het al erg genoeg dat ik Harry nooit meer zie...)

Geloof me; over een paar maanden vechten we gewoon mee om plek 1

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

jah..

als er nou 1 landelijk team komt, waar DPC en koffie en deathmatch en al die anderen bij joinen als sub-teams ??????

is dat niet mooi ? toch je eigen naam behouden en je eigen statistieken kunnen zien, maar wel met een nederlands team naar de TOP !!

Verwijderd

andere naam dan DPC: NEE!

Dutch Power cows is veel te toffe naam om niet meer te gebruiken, en het is zonde van de blokjes die we al hebben. Aangezien wij heb beste team van nederland zijn lijkt mij het ook het best om gewoon DPC te blijven

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

voor de allerlaatste keer #deathmatch is geen nederlands team maar een duits team, the rabbit wou alleen ff joinen voor de MF.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• Gambit
  • Laatst online: 20-05 10:30

Gambit

Vragen kan nooit kwaad maar DPC moet blijven!

If it is alive it can be killed

Verwijderd

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Nope, als je ziet hoeveel we de laatste paar maanden gestegen zijn halen we het zo ook wel. Toen ik hier net begon stonden we nog buiten de top 100, en haalden we net genoeg blokjes om ergens in de top 100 v/d dag te zitten. Nu doen we mee in de top10 en krijgen we er iedere dag nog mensen bij. Dus ik ben het eens met Andy, en zoals ik al eerder zij, kijk eens hoe je zelf zou reageren als ze het aan jou vragen (zie ranzige pad etc). Ik zou iig nooit overstappen, en zeker niet als het door een of ander groot team gevraagd wordt.

[removed]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
nou het staat nu dus 12-2 voor :)
ik was ook absoluut NIET van plan om te gaan dwingen, en of course moet DPC blijven!
enne dat van die heren vh ranzige leven (zo heten ze geloof ik :)), dat kan je toch geen vragen noemen....

Stichting eth0

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Van mij mag je ze vragen of ze de almachtige DPC willen joinen.
Maar die naam blijft bestaan.

Verwijderd

mja.. boeien :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

en weg issie

Join TeamBVD!

Verwijderd

Laat ze maar joinen.. samen staan we sterk toch ??

dus ik stem yes

• Marc H
  • Laatst online: 00:02

Marc H

- - Is wakker - -

Vragen: nee
Naam wijzigen: al helemaaaaaaal niet!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

• Neelix
  • Laatst online: 24-03 11:03
Vragen: Ja
Dwingen: absoluut niet.
Andere naam: Dat al helemaal niet.

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Vragen = YES!!

Andere naam = Daar kan je dan niet omheen de andere team's willen hun naam ook niet wijzigen.
maar er moeten wel individuele stat's blijven voor elk team.

• harrie_1
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

vragen : ja
dwingen: nee
andere naam : Alleen de gedachte al dat daar over nagedacht wordt vindt ik al eng.

Merkez

Verwijderd

DPC=DPC, als anderen willen joinen Oke! zo niet?.. We komen toch wel op #uno!

Katsov says: "never change a winning team!"

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Niet joinen!!!

als we nu joinen, en 1 miljoen blokjes per dag heben, hebben we helemaal niet gevochten voor de 1e plaats, en de stats zijn dan ook niet meer interesant.

Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als er geen stats meer waren.

Elke ochtend word ik wakker en kijk ik of DPC bij eerste 10 van yesterday staat... en of ik bij de eerste 20 van yesterday van de DPC sta...

Nu is dat nog spannend, maar als we straks elke dag 1e staan, stop ik ook met kijken.

A proud DPC member
(DPC Division Asten/Someren mem. #273283)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:23

BitByter

Prutst dit forum

hetzelfde als dhr energy dus ;)

Verwijderd

Nee
Nee
Nee
Nee

Alles nee dus , ik zie er het nut niet van in en zoals Andy al zegt over een paar maanden staan we heus wel hoger . De charme is er voor mij vanaf als we 1e zouden staan met grote voorsprong . Dan is er namelijk niks meer om in te halen en is de spanning weg .

Verwijderd

Nee is mijn antwoord.

Ik ben op het bedrijf waar ik werkzaam langzaam maar zeker steeds meer koeien aan het uitzetten, dat is veel leuker. Als ze erbij willen dan moeten ze dat zelf weten.

Verwijderd

Maar het moet inderdaad mogelijk zijn om zonder overnames toch eerste te worden, het duurt dan alleen langer en het is wat spanender.

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Nope, nee, njet, etc...

Wij zijn DPC, niet DPC + aanhangsels. Het is veel leuker om zelf de eerste plaats te bereiken. Het maakt het de moeite waard.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• AMD
  • Laatst online: 22:13

AMD

Life is short. Play more

Antwoord: JA

maar

DPC = DPC en blijft DPC

O ja, ik ben ook een DPC-er onder de naam iMAGE

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
3x NEE!!!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
hm steeds meer mensen die nee zeggen, vooral de wat mensen met wat 'hoger aanzien', zoals Andy(nr.1), RemCow (DPC forum moderator) en Marc H(statsman).

Er zit idd wel wat in, zo hebben we het niet meer zelf gedaan...

Stichting eth0

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het is wel erg moeilijk lijkt me om met de andere NL teams te fuseren zonder afstand te doen van de naam Dutch Power Cows. 'Gewoon' alle andere Nederlandse teams annexeren werkt denk ik niet.

• Roo
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Sorry maar ik vind het niets dat samengaan. Tweakers / DPC is een leuke club en daarom stort ik mijn blokjes hier.

De kwaliteit van de berichten en commentaren op www.tweakers.net vind ik erg goed en ik kijk dagelijks naar pagina's. Ik heb niet het idee dat de kwaliteit beter wordt wanneer heel Nederland mee komt doen.

Dus waarom nou al die andere clubs erbij trekken? We hebben toch een aardige capaciteit, nog een paar erbij en we redden het wel (ik zit bijvoorbeeld nog steeds niet op m'n maximum aantal blokjes, stay tuned).

Ik stem dus tegen.

Roo (aka Interior Lulu)

Thank God for the Internet...

Thank God for the Internet

• php
  • Niet online

php

Nee, en nee.

Ik vind het prima gaan zo, zoveel mogelijk koetjes proberen uit te zetten bij kennissen, familie en vage vrienden.

Ik ben er vanaf dag 1 bijgeweest (sterker nog, ik had de bijdehandte opmerking "kunnen we niet een world of tweaking team maken" (tweakers.net heette toen nog zo)). Het is een team van en door tweakers.net, en dat moet zo blijven.

Als er vrijwillig mensen van andere teams over willen stappen, dan ben ik daar natuurlijk niet op tegen, maar geen complete annexaties, mailingen etc.

Toen een aantal leden van DPC bestookt werden door een ander team (wat het nooit gered heeft) was iedereen daar ook maar verontwaardigd over.

Verwijderd

Ik heb net mijn team op non-actief gezet en heb jullie gejoind ;)

Maar daar zaten alleen maar eigen compu's in, je merkt het vanaf zondag wel in de top 10 van de DPC stats ofzo.

Mijn mening (ook al ben ik dan een nieuweling bij DPC):

Teams vragen: NEE
Mensen vragen: JA

Het is veel leuker om het stukje bij beetje bij elkaar te knabbelen, ook elk persoon die van team wisselt moet een 'overwinning' zijn voor DPC, niet gewoon een mega-fusie waar er op het moment toch al teveel van zijn in de wereld :) Nu ken je nog een hoop mensen, bij fusies niet meer.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
steeds meer nee-ers....
ok we doen het niet.

Stichting eth0

Verwijderd

Hij zit gewoon nog niet op zijn maximale aantal blokjes zegt ie . :9
En ik maar sparen . :'(

• DSmarty
  • Niet online
Vragen: JA!!!
Naamsverandering: NEE!!!

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Gewoon mensen zelf het initiatief laten nemen om DPC te joinen!
En: neem alle pc's te grazen die je te pakken kunt krijgen!!! ;)

Loeibaar.nl

Verwijderd

vragen.....ja, fusie..nee

Verwijderd

fusie = 1 nl team, waarom dan niet 1 euro team etc.... stats dan ook niet meer interessant.
long live DPC....

Verwijderd

3 keer NEEN !

Zolang mensen bij de winnaars willen blijven, komen ze op een gegeven moment toch wel bij DPC :)

(enne ... /me wil na het gezeik met lokale stroomstoringen ook wel es zonder megaflushen in de top10 komen, voordat er straks 20 Knijnen en Lulu's rondhobbelen hiero. We hebben hier al 2 keer op vrijdagmiddag een stroomstorinkje gehad die het meest productieve deel van de week (= weekend) uitschakeld)

Team SVM toe de reskjoe !

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
YEs let em join!

laat ze maar erbij komen, maar DPC moet zo blijven heten.

Waarom twijfelt niemand eraan dat we nummer 1 van Distributed.net worden?
Slashdot.org is nogaltijd ver boven anandtech bijvoorbeeld?!?!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Overbodig, doch verleidelijk:
DUH! Natuurlijk niet. Kijk, als ze komen bedelen (koffie of hit2000 ofzo), kunnen we erover gaan nadenken, maar dat doen ze toch niet.
Zelf halen we het ook wel hoor, zolang er maar genoeg verkeer is tussen Gamer.nl, t.n en FOK... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Andere teams vragen: :) Gevolg kan wel zijn dat de helft van het ingelijfde team er tussenuit sjeest. Ik snap niet helemaal waarom Interior Lulu tegen is. Hoe meer concurrentie, hoe harder er voor die blokjes gewerkt wordt.
Dwingen: :( Brutaal, lomp, onbeschoft etc. Afbeeldingslocatie: http://pages.hotbot.com/arts/kers/images/a_frusty.gif van de DPC
Mensen los vragen: :) Niets is beter (lees: effectiever)
Andere naam: Power Cows moet iig blijven, Dutch kan nog wel eens moeilijk worden in Alliance, maar wat mij betreft houden we dat ook.

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Dutch mot ook blijve
Het is en blijft Dutch Power Cows

Verwijderd

Vragen JA!
Pagina: 1