Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Dwingen: NEE!
Andere naam dan DPC: NEE!
Greetinx [eNeRGy]
Dwingen ??? Sinds wanneer is dat een optie?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
kan ook erg irritant voor hun zijn...
wie herinnert zich de Heren van de Ranzige Pad niet (of hoe ze ook heten) en wat voor reactie ze bij de DPC'ers los maakten...
(spelfoutjes staan zo slordig)
oja ik stem voor, en de naam mag blijven is volgens mij wel een algemene naam.
greetz
Oezie Woezie
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
laten we nou gewoon vrolijk verder gaan zoals het nu gaat. Ik heb een hekel aan veranderingen (ik vind het al erg genoeg dat ik Harry nooit meer zie...)
Geloof me; over een paar maanden vechten we gewoon mee om plek 1
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
als er nou 1 landelijk team komt, waar DPC en koffie en deathmatch en al die anderen bij joinen als sub-teams ??????
is dat niet mooi ? toch je eigen naam behouden en je eigen statistieken kunnen zien, maar wel met een nederlands team naar de TOP !!
Verwijderd
andere naam dan DPC: NEE!
Dutch Power cows is veel te toffe naam om niet meer te gebruiken, en het is zonde van de blokjes die we al hebben. Aangezien wij heb beste team van nederland zijn lijkt mij het ook het best om gewoon DPC te blijven
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
If it is alive it can be killed
[removed]
ik was ook absoluut NIET van plan om te gaan dwingen, en of course moet DPC blijven!
enne dat van die heren vh ranzige leven (zo heten ze geloof ik
Stichting eth0
Maar die naam blijft bestaan.
Naam wijzigen: al helemaaaaaaal niet!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Dwingen: absoluut niet.
Andere naam: Dat al helemaal niet.
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Andere naam = Daar kan je dan niet omheen de andere team's willen hun naam ook niet wijzigen.
maar er moeten wel individuele stat's blijven voor elk team.
dwingen: nee
andere naam : Alleen de gedachte al dat daar over nagedacht wordt vindt ik al eng.
Merkez
Verwijderd
Katsov says: "never change a winning team!"
als we nu joinen, en 1 miljoen blokjes per dag heben, hebben we helemaal niet gevochten voor de 1e plaats, en de stats zijn dan ook niet meer interesant.
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als er geen stats meer waren.
Elke ochtend word ik wakker en kijk ik of DPC bij eerste 10 van yesterday staat... en of ik bij de eerste 20 van yesterday van de DPC sta...
Nu is dat nog spannend, maar als we straks elke dag 1e staan, stop ik ook met kijken.
A proud DPC member
(DPC Division Asten/Someren mem. #273283)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Vragen: JA!
Verwijderd
Nee
Nee
Nee
Alles nee dus , ik zie er het nut niet van in en zoals Andy al zegt over een paar maanden staan we heus wel hoger . De charme is er voor mij vanaf als we 1e zouden staan met grote voorsprong . Dan is er namelijk niks meer om in te halen en is de spanning weg .
Verwijderd
Ik ben op het bedrijf waar ik werkzaam langzaam maar zeker steeds meer koeien aan het uitzetten, dat is veel leuker. Als ze erbij willen dan moeten ze dat zelf weten.
Verwijderd
Maar het moet inderdaad mogelijk zijn om zonder overnames toch eerste te worden, het duurt dan alleen langer en het is wat spanender.
Wij zijn DPC, niet DPC + aanhangsels. Het is veel leuker om zelf de eerste plaats te bereiken. Het maakt het de moeite waard.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
maar
DPC = DPC en blijft DPC
O ja, ik ben ook een DPC-er onder de naam iMAGE
Er zit idd wel wat in, zo hebben we het niet meer zelf gedaan...
Stichting eth0
De kwaliteit van de berichten en commentaren op www.tweakers.net vind ik erg goed en ik kijk dagelijks naar pagina's. Ik heb niet het idee dat de kwaliteit beter wordt wanneer heel Nederland mee komt doen.
Dus waarom nou al die andere clubs erbij trekken? We hebben toch een aardige capaciteit, nog een paar erbij en we redden het wel (ik zit bijvoorbeeld nog steeds niet op m'n maximum aantal blokjes, stay tuned).
Ik stem dus tegen.
Roo (aka Interior Lulu)
Thank God for the Internet...
Thank God for the Internet
Ik vind het prima gaan zo, zoveel mogelijk koetjes proberen uit te zetten bij kennissen, familie en vage vrienden.
Ik ben er vanaf dag 1 bijgeweest (sterker nog, ik had de bijdehandte opmerking "kunnen we niet een world of tweaking team maken" (tweakers.net heette toen nog zo)). Het is een team van en door tweakers.net, en dat moet zo blijven.
Als er vrijwillig mensen van andere teams over willen stappen, dan ben ik daar natuurlijk niet op tegen, maar geen complete annexaties, mailingen etc.
Toen een aantal leden van DPC bestookt werden door een ander team (wat het nooit gered heeft) was iedereen daar ook maar verontwaardigd over.
Verwijderd
Maar daar zaten alleen maar eigen compu's in, je merkt het vanaf zondag wel in de top 10 van de DPC stats ofzo.
Mijn mening (ook al ben ik dan een nieuweling bij DPC):
Teams vragen: NEE
Mensen vragen: JA
Het is veel leuker om het stukje bij beetje bij elkaar te knabbelen, ook elk persoon die van team wisselt moet een 'overwinning' zijn voor DPC, niet gewoon een mega-fusie waar er op het moment toch al teveel van zijn in de wereld
ok we doen het niet.
Stichting eth0
En: neem alle pc's te grazen die je te pakken kunt krijgen!!!
Loeibaar.nl
Verwijderd
Zolang mensen bij de winnaars willen blijven, komen ze op een gegeven moment toch wel bij DPC
(enne ... /me wil na het gezeik met lokale stroomstoringen ook wel es zonder megaflushen in de top10 komen, voordat er straks 20 Knijnen en Lulu's rondhobbelen hiero. We hebben hier al 2 keer op vrijdagmiddag een stroomstorinkje gehad die het meest productieve deel van de week (= weekend) uitschakeld)
Team SVM toe de reskjoe !
laat ze maar erbij komen, maar DPC moet zo blijven heten.
Waarom twijfelt niemand eraan dat we nummer 1 van Distributed.net worden?
Slashdot.org is nogaltijd ver boven anandtech bijvoorbeeld?!?!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
DUH! Natuurlijk niet. Kijk, als ze komen bedelen (koffie of hit2000 ofzo), kunnen we erover gaan nadenken, maar dat doen ze toch niet.
Zelf halen we het ook wel hoor, zolang er maar genoeg verkeer is tussen Gamer.nl, t.n en FOK...
Dwingen:
van de DPCMensen los vragen:
Andere naam: Power Cows moet iig blijven, Dutch kan nog wel eens moeilijk worden in Alliance, maar wat mij betreft houden we dat ook.
Het is en blijft Dutch Power Cows