Toon posts:

[aldi] Magnum, Dolby surround system

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een creative labs inspire 5300 sourround setje
maar die heeft dus geen afstandbediening
en ik ben het een beetje beu om steeds mijn bed uit te komen om het geluid tijdens de reclame zachter te zetten :P

zou dit wat zijn, of is de geluidskwaliteit enorm slecht?
ik kan ook de zwaardere versie van creative (of andere pc-merken) nemen, maar ik ben nu eenmaal een aldi-fan _/-\o_

http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
Dolby surround system

Dolby surround Pro-Logic klanksysteem met ingebouwde Dolby Pro-Logic processor voor aansluiting aan TV/video/DVD/ hifi enz., weergave van Dolby Digital 6-kanalenklank bij aansluiting aan een brontoestel met ingebouwde AC-3 decoder (zoals de aangeboden DVD-speler), 4 klankmodi 3-10- 10-(stereo-normaal/3-klankstereo/Prologic-normaal/Prologic- Phantom), actieve subwoofer met ingebouwde versterker, totaal muziek-topvermogen : 650 W, infrarood afstandsbediening. Inclusief 6 EUR recyclagebijdrage.

149€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 17:51

AleXtc

Wannabe Pirat

tja, ik weet het niet...... ik zou ff doorsparen voor een kanp merk setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en we houden met zen allen van fotokes:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/shabba/Images/BILD01.JPG

heb got en google search geprobeerd, maar kon hier geen extra info over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

tja... als je puur en alleen 5.1 geluid wilt dan is dit heel leuk, ga je echter voor het echte werk dan niet natuurlijk... maar als die 650W geen pmpo is, dan is dit een leuk setje voor dat geld...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Dit heb ik al gehoord in Dld en het klinkt nergens naar.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JT, stel dat jij een creative inspire 5300 een 5/10 zou geven voor geluidskwaliteit
(ja, ik weet het, dat zijn bijna 5 punten teveel ;) )

hoeveel krijgt de magnum dan? een 4,5/10 of eerder 0,5/10

het normale antwoord zou zijn, luister zelf eens
maar ik denk niet dat ik ze ga mogen testen in de aldi,
en het klinkt trouwens toch niet in zo'n magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 12:19
hoe heb je dat creative systeempje op je stand-alone dvd speler aangesloten?? of heb je hem aangesloten op je PC en kijk je via TV-out naar je TV??? want ik ben er namlijk ook nog niet uit wat voor setje ik wil gaan kopen

[ Voor 0% gewijzigd door SquatRS op 10-10-2002 15:49 . Reden: tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem gewoon kopen als het je iets lijkt, indien het niks is gewoon terug brengen aldi doet daar gewoon niet moeilijk over.
ALs je zegt dat je ontevreden bent met het geluid/eten/wat ze ook verkopen, half opgegeten dan is hun motto NIET GOED GELD TERUG GEEN GEZEUR.
Ik had een klote cdbrander en een heel doosje cd's verpest van de aldi, terug gegaan en gezegt dat ze niet werken op mijn brander en huppa geld terug niks moeilijk zolang je maar het bonnetje hebt.
Mijn moeder heeft ooit een luxe brood terug gebracht na het weekend het smaakte oud huppa geld terug geen gezeur.
Had van de week een franse 10 frank muntje ipv euro gekregen (lijkt exact hetzelfde lekker handig) kwam ik thuis achter lekker terug en huppa geen gezeur een euro ontvangen.
prima service en prijzen deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roeldegekste,
op mijn pc aangesloten, en ik kijk op mijn 19" scherm ;)
setje valt wel goed mee voor die prijs, maar een stero is toch iets anders
maar ik mis echt die afstandbediening

sjohar,
ik ben blijkbaar niet de enigste aldi fan >:)
het feit dat hier niemand reageert met positivie ervaringen zegt misschien al wel genoeg
maar 't zou kunne dat ik hem nog wel ga halen, hangt beetje v tijd/financien af
als ik hem heb, zal ik mijn mening erover nog wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 11:08

Mud.Starrr

I shoot people for money

HEt is wel een goed setje, kep m ook gehoord, en ja ik ken betere maar deze is wel stukie beter dan inspire.
maar dat hangt ook van je smaak af, het geluid is warmer, maar de inspire daarentegen heeft een beter piekvermogen(voor de hoge tonen dus) maar hifi is naar mijn mening wel altijd beter dan computerspul.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 21:26

dix

Iemand toevallig een website van de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker weten shabba ik ben een grote grote fan , heb ik van mijn moeder trouwens een echte Aldi krent, jong geleerd dus.
In den haag 1982 kwam ik als 3 jaar oud brakkie daar ECHTE snickers kopen lekker goedkoop en toen kwamen ze later in Tilburg flink snoep (vooral fruitellas) inkopen en cola.
Nu gaan ze nog mega goedkope spulletjes aanbieden gewoon goed toch, dieven jatten er zelfs niet omdat het zo goedkoop is dat ze ervoor betalen!!!
Zelfs in de rij staan (dat is synoniem voor Aldi) is leuk mensen altijd horen klagen maar altijd wel terug komen de krenten >:)
Lidl is ook een favo geworden maar Aldi is nr.1 om de nostalgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 12:19
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:08:
Roeldegekste,
op mijn pc aangesloten, en ik kijk op mijn 19" scherm ;)
setje valt wel goed mee voor die prijs, maar een stero is toch iets anders
maar ik mis echt die afstandbediening

[...]
ja OK 19" is wel beter heb je niet dat 15" TFT scherm wat ze eerst bij de aldi in de aanbieding hadden...aangesloten op je Medion 1 GHz P3??? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
15" tft zijn bij ons (belgie) niet geweest precies, anders had ik er wel een gehad :)
en alhoewel die medion geen slechte prijs/kwaliteit is, heb ik mijn pc toch maar zelf samengesteld, altijd leuker als een standaard bakkie

sjohar,
ik zit al jaren te wachten dat aldi mac's gaat verkopen voor een prijsje
dan gaan we pas een echte stormloop zien
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

heeft dat ding trouwens een optische ingang denk je ?
kan ik hem op mijn xbox aansluiten :p

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
optische ingang? geen idee?
maar er moet toch meer info zijn over die fabrikant ofzo
met zoeken op magnum + aldi, vind ik enkel ijsjes ;)
wie doet er beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:52
nee, geen optische ingang, alleen 6 analoge ingangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn dromen gaat aldi gewoon alles verkopen, ombouwen die handel tot enorme warenhuizen, natuurlijk wel in dezelfde oost duitse communitische interieurdesign om de echte aldi sfeer te behouden...
heppie de bitterkoekjes al geproeft zijn nieuw in de assorti daar wachtte ik dus al jaren op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 13:43:
ik heb momenteel een creative labs inspire 5300 sourround setje
maar die heeft dus geen afstandbediening
en ik ben het een beetje beu om steeds mijn bed uit te komen om het geluid tijdens de reclame zachter te zetten :P
dan koop je toch gewoon een infrarood-ontvanger met een afstandsbediening...........kun je je pc bedienen en dus ook het geluid harder en zachter zetten ...........heb ik hier ook in combinatie met een inspire 5300, ben er super tevreden over.

o ja...........afstandsbediening is toevallig vanaf volgende week in aanbieding bij ALDI:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_42/OFF07.HTM

dan moet je alleen nog ergens een IR-ontvanger bestellen, heb je al vanaf 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik denk dat ik ook maar geld ga omruilen bij de aldi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EmilneM,
ik heb een zelfgemaakte ir ontvanger, met een universele afstandbediening
Dus softwarematig het geluid regelen kan ik wel, maar dat werkt toch nooit zo lekker als rechtstreeks via de speakers/versterker.

Ik gebruik winamp, wintv, showshifter, mediaplayer, powerdvd, ...
die hebben allemaal hun eigen volume regeling, die dan nog afhangt van het main volume en dan nog eens van het volume mijn speakers.

Als ik achter mijn pc zit regel ik alles via mijn speakers, en dat zou ik dus ook graag vanuit mijn bedje kunnen :*)
Pagina: 1