Toon posts:

driver instaleren bij een 3dfx voodoo3-2000

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik installeerde de nieuwste drivers en toen deed mijn tv-out het niet meer. Ik heb van alles geprobeerd, uit mijn hardware profiel gegooid en toen drivers van monitor en videokaart opnieuw geinstalleerd. Zelfs de device-drivers geprobeerd. Hij doet het op alle drivers behalve mijn tv-out. Als ik hem aanzet, de tv-out, krijg ik zwart beeld en na 15 sec mijn oude instellingen. Voor een split-second voor het beeld zwart wordt zie ik het beeld trillen zoals hij doet als het zou werken. Ik vermoed dat de monitor de dwarsligger is maar waar het aan ligt weet ik niet. Misschien is de monitor stuk ????

Iemand ideeen ?????

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 19:49

Ids

En als je de oude drivers terugzet heb je dan het probleem ook nog?? Ik heb nl met mijn voodoo ook iets dergelijks gehad, met de nieuwe drivers was mijn tv-out gewoon verdwenen, oude drivers teruggezet en het probleem was opgelost.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

voodoo 3 2000 met tv-out; die 2000 is vilgens mij nooit uitgebracht met tv out. weet je wel zeker dat het een 2000 is en heb je de juiste drivers?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de fabrikant is het een VooDoo3-2000(8mb sgram) tv-out.

Verwijderd

zeker een onboard packerd bell???

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

das geen normale voodoo 3 2000 maar een speciale oem versie; het kan zijn dat ie alleen goed werkt met de drivers van je oem.
probeer ook de velocity drivers eens

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer, inderdaad op oem-drivers. Wat een eikels bij packard-bell. (dat ze je dit nergens vertellen, al vond ik het wel raar dat ik maar 8 mb videogeheugen had en er overal over 16 wordt gesproken)

Heel erg bedankt voor de oplossing. Gisteravond lekker dvd gekeken op mijn tv. sixth sense en Halloween)
Pagina: 1