Toon posts:

[Hitman2]Animaties lopen niet soepel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week Hitman 2 gekocht: de demo was errug leuk, vandaar:
Deze demo draaide btw perfect op mijn pc.

Toen heb ik Hitman 2 de gehele versie geinstaleerd: alles loopt soepel, behalve de loopanimaties van 47 en ook andere characters: ze gaan telkens heel schokkerig en dan weer eventjes heel soepel, weer schokkerig, etc (ze verplaatsen zich wel gewoon):
Ik heb al verschillende setting geprobeerd (alles op z'n laagst) en verschillende drivers (6118, 6166 en de OMEGA 6166).
Toen heb ik maar weer de demo uitgeprobeerd: en die loopte dus 100% soepel.

Heb al een meeltje naar Eidos gestuurd, maar heb niet het idee dat ze snel gaan antwoorden.

Specs:
Athlon XP 2000+
Asus A7V333
Hercules Radeon 8500LE 64MB DDR (250/250)
256MB PC2700 DDR RAM
Soundblaster 1024 Live! Player (Tevens nieuwste drivers)

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

(Oohw ja ik heb ook al geprobeerd wat dll-tjes van de demo naar de full-version te kopieren, maar dit maakte meestal niet uit.
Ook in OpenGL draaide hij niet goed.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jammer voor je,

je syseisen zijn zeker wel goed, draai je daarnaast nog grote applicaties?
of is er veel HDD activiteit tijdens het spel?

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 10 oktober 2002 @ 12:28:
jammer voor je,

je syseisen zijn zeker wel goed, draai je daarnaast nog grote applicaties?
Nee, heb voor de grap met de taskmanager eens alles eruitgegooid, maar dit hielp voor geen meter
of is er veel HDD activiteit tijdens het spel?
Nee, nauwelijks: nogmaals: het loopt dus soepel: maar je ziet hitman over de grond schuiven zonder dat ie z'n voeten verplaatst.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13

Maxow

Hidden Sound System

terugclocken in geval van overgeclockte CPU of videokaart oid, anders dan moet je kijken of je vsync aanstaat in windows

Verwijderd

Topicstarter
MaxOW schreef op 10 oktober 2002 @ 15:49:
terugclocken in geval van overgeclockte CPU of videokaart oid, anders dan moet je kijken of je vsync aanstaat in windows
Cpu noch videokaart zij overclocked, V-sync staat AAN.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, nog wat over het internet gezocht: er zijn meer mensen met dit probleem,
Dit is volgens iemand de oplossing:
Hey Grunts, I´ve had the same problems like most of you, with Hitman kinda floating around in slo-mo and shit and I´ve come across a solution that should make all of you happy, at least for me it worked perfectly, I now have no problems whatsoever. It´s a so-called no-CD crack (1,45 MB) but I nevertheless needed my original game CD to run the game. Just install it, replace the files, start your game and off you go. Write a mail to the adress in my profile and I´ll send you the crack.
Bron: http://www.hitmanforum.co...php?fid=13&tid=502&page=3
Kan zelf nergens iets vinden, maar heb hem een meeltje gestuurd, hoop dat dit mijn probleem oplost, had gedacht dat ze wel hun lesje haddden geleerd naar Hitman 1 :(.

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 09:57

BreeeZe

Devt

Hier stond iets onzinnigs....
GOEd leZen is ook een vak |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me helemaal rotgezocht (Tip: google), maar met die patch die op dat forum wordt genoemd, is het probleem idd opgelost!
Pagina: 1