Ik heb van de week Hitman 2 gekocht: de demo was errug leuk, vandaar:
Deze demo draaide btw perfect op mijn pc.
Toen heb ik Hitman 2 de gehele versie geinstaleerd: alles loopt soepel, behalve de loopanimaties van 47 en ook andere characters: ze gaan telkens heel schokkerig en dan weer eventjes heel soepel, weer schokkerig, etc (ze verplaatsen zich wel gewoon):
Ik heb al verschillende setting geprobeerd (alles op z'n laagst) en verschillende drivers (6118, 6166 en de OMEGA 6166).
Toen heb ik maar weer de demo uitgeprobeerd: en die loopte dus 100% soepel.
Heb al een meeltje naar Eidos gestuurd, maar heb niet het idee dat ze snel gaan antwoorden.
Specs:
Athlon XP 2000+
Asus A7V333
Hercules Radeon 8500LE 64MB DDR (250/250)
256MB PC2700 DDR RAM
Soundblaster 1024 Live! Player (Tevens nieuwste drivers)
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
(Oohw ja ik heb ook al geprobeerd wat dll-tjes van de demo naar de full-version te kopieren, maar dit maakte meestal niet uit.
Ook in OpenGL draaide hij niet goed.
Deze demo draaide btw perfect op mijn pc.
Toen heb ik Hitman 2 de gehele versie geinstaleerd: alles loopt soepel, behalve de loopanimaties van 47 en ook andere characters: ze gaan telkens heel schokkerig en dan weer eventjes heel soepel, weer schokkerig, etc (ze verplaatsen zich wel gewoon):
Ik heb al verschillende setting geprobeerd (alles op z'n laagst) en verschillende drivers (6118, 6166 en de OMEGA 6166).
Toen heb ik maar weer de demo uitgeprobeerd: en die loopte dus 100% soepel.
Heb al een meeltje naar Eidos gestuurd, maar heb niet het idee dat ze snel gaan antwoorden.
Specs:
Athlon XP 2000+
Asus A7V333
Hercules Radeon 8500LE 64MB DDR (250/250)
256MB PC2700 DDR RAM
Soundblaster 1024 Live! Player (Tevens nieuwste drivers)
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
(Oohw ja ik heb ook al geprobeerd wat dll-tjes van de demo naar de full-version te kopieren, maar dit maakte meestal niet uit.
Ook in OpenGL draaide hij niet goed.