Ik kan binnenkort mijn BEN® Extra abonnement met een jaar verlengen, en ik heb, na lang "onderzoek", daarbij de keuze uit 2 voor mij interessante telefoons. Dit zijn de Samsung SGH-T100 en de Motorola T720.
De voordelen van de Samsung zijn:
-Een beter scherm
-Extra accu
-Headset bijgeleverd
-Datakabel bijgeleverd-Betere klinkende polyfone beltonen
De pluspunten van de Motorola:
-GPRS
-EMS
-J2ME
-Groter geheugen dan de Samsung (dus meer beltonen/plaatjes/etc opslaan).
De Samsung is wel 80 euro duurder, maar als je bij de Motorola de headset en de datakabel erbij rekent kom je op ongeveer dezelfde prijs uit als de Samsung.
Nu is het belangrijkste voor mij: Welke van deze 2 telefoons zouden jullie kiezen? Heeft er iemand ervaring met de telefoons (vooral de snelheid en overzichtelijkheid van de interface is voor mij van belang) en kan iemand mij (onderbouwd) 1 van deze 2 telefoons aanraden?
PS: Ik hoop dat dit topic open mag blijven, aangezien er volgens mij nog wel wat meer mensen zijn op het forum die twijfelen tussen deze 2 telefoons aan de reacties in andere topics te merken...
De voordelen van de Samsung zijn:
-Een beter scherm
-Extra accu
-Headset bijgeleverd
-Datakabel bijgeleverd-Betere klinkende polyfone beltonen
De pluspunten van de Motorola:
-GPRS
-EMS
-J2ME
-Groter geheugen dan de Samsung (dus meer beltonen/plaatjes/etc opslaan).
De Samsung is wel 80 euro duurder, maar als je bij de Motorola de headset en de datakabel erbij rekent kom je op ongeveer dezelfde prijs uit als de Samsung.
Nu is het belangrijkste voor mij: Welke van deze 2 telefoons zouden jullie kiezen? Heeft er iemand ervaring met de telefoons (vooral de snelheid en overzichtelijkheid van de interface is voor mij van belang) en kan iemand mij (onderbouwd) 1 van deze 2 telefoons aanraden?
PS: Ik hoop dat dit topic open mag blijven, aangezien er volgens mij nog wel wat meer mensen zijn op het forum die twijfelen tussen deze 2 telefoons aan de reacties in andere topics te merken...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden