[w2k/98] Login scripts werken niet

Pagina: 1
Acties:

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Ik heb de search gebruikt maar kon niet mijn probleem terug vinden.

Ik heb een script geschreven wat ik wil uitvoeren wanneer iemand inlogt op een w98 systeem. Ik heb hem al in 3 varianten gemaakt, VBS, JS en BAT vesie. Alle versies werken goed als ik hem gewoon opstart op een W98 machine.

Echter als ik de verwijzing naar het script in een profiel van een gebruiker aangeef (het bestand staat in de sysvol/scripts dir) dan komt er tijdens het opstarten wel het schermpje dat er een script uitgevoerd wordt. Echter het heeft NIETS uitgevoerd 8)7.

Daarnaast als ik gewoon bij het profiel aangeef van een gebruiker dat deze automatisch een map aan moet maken bij basis map, dan wordt dit ook niet uitgevoerd.

Ik weet niet waar dit aan ligt :? :?

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

moet je die scripts niet in de netlogon zetten :?

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

• hiostu
geen idee, heb niet zo veel vestand van W2k, eerste keer dat ik er mee experimenteer. Welke dit is dat dan precies?

edit:
Ze staan ook in de share netlogon, maar volgens mij worden ze daar automatisch ingezet.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

C:\WINDOWS\SYSVOL\sysvol\<domein fqdn>\SCRIPTS

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• hiostu
Jaaa hij doet het. Die directory van de sysvol\dir\scripts\ was 2 shares, zowel de scripts als de netlogon. Echter niet alle gebruikers hadden rechten voor deze dir. Thanx

edit:
tja alleen de bat bestanden doen het niet de andere scripts maar daar kan ik wel mee leven