Toon posts:

i-net gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een klein probleempje ik heb via een klein thuis netwerkje mijn i-net gedeeld en dat werkt allemaal mappen delen werkt ook perfect, maar ik kan geen i-net games spelen, ik heb een proxy ingesteld en daar ook een prog voor moeten gebruiken om i-net te krijgen op de 2de pc het progje heet proxy.

ik heb tussen de netwerkkabels een crosslink kabel liggen, ik heb i-net connectie via een mxtream adsl usb modem, weet iemand hier een oplossing voor????

ik hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven anders geven jullie het maar aan wat jullie nog moeten weten.

GREETZ Jantj3 8) (8>

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

anders geven jullie het maar aan wat jullie nog moeten weten.
Hoe oud ben je nou ? wij moeten niks :p

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

glashio schreef op 10 oktober 2002 @ 12:27:
[...]
Hoe oud ben je nou ? wij moeten niks :p
:/

Topicstarter... gebruik gewoon winroute voor internet delen.. en als je WinXP / 2K gebruikt gewoon ICS.

Verder denk ik dat je dit is moet lezen:

Het Grote Poortmappingsverhaal

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Snapt iemand dit verhaal?

1. Welke OSsen gaat het over
2. Waar zit die cross kabel? Heb je eerst geweone straight kabel dan cros en dan weer straight?
3. Kun je wel surfen, gaat dus webpagina's bekijken en e-mail wel? (gateway ingesteld?)
4. Heb je een Firewall draaien op de PC die aan internet hangt

Svp wat meer info en wat duidelijker omschrijven wat precies wel en niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 13:35:
Snapt iemand dit verhaal?

1. Welke OSsen gaat het over
2. Waar zit die cross kabel? Heb je eerst geweone straight kabel dan cros en dan weer straight?
3. Kun je wel surfen, gaat dus webpagina's bekijken en e-mail wel? (gateway ingesteld?)
4. Heb je een Firewall draaien op de PC die aan internet hangt

Svp wat meer info en wat duidelijker omschrijven wat precies wel en niet werkt.
bijde pc's draaien xp pro,
er zit alleen de cross kabel tussen de netwerkkaarten,
ik kan wel browsen maar mail gaat niet. ik kan behalve kazaa geen ander prog gebruiken ook al stel ik proxy in. ftp gaat ook niet. er staat een firewall op de server pc maar ook al zet ik die uit werkt het nog niet dat heb ik dus ook al geprobeerd. msn gaat wel maar icq niet ook al stel ik proxy in irc werkt ook niet. en dan natuurlijk kan ik ook niet op deze pagina posten dan zegt ie dat ik geen cookies doorlaat maar dat doe ik wel. en op de server pc kan ik er wel op.

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

SnicK_v_r

Zero

staat de firewall van win XP ook uit, zou het ook wel es aan kunne liggen

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

uit dat portmappingsverhaal enz van hier ben ik zelf ook niet wijzer geworden!
heb een d-link 804 router.
ik stond altijd als dmz aangeduid etc en niks lukte via dat routertje (behalve gamen en i-net)

uiteindelijk beu, alle ports eruit gesmeten, router afgezet en paar uur later terug op.
nu kan ik plots alles!? ?!?!?
behalve via msn sturen en gamevoice gebruiken!!!

may the force be with . . . me :p
Pagina: 1