Toon posts:

ASUS K7V en Zalman CNPS5100-Cu

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[EDiT] Topic zou moeten zijn ASUS K7V333 en Zalman CNPS5100-Cu

Gaat dat passen? Ik heb veel gelezen over welke cooler ik nou zou moeten nemen voor mijn nog aan te schaffen XP2000+ en denk dat de Zalman CNPS5100-Cu de beste keuze zou zijn. Lekker stil en koelt goed. Probleem is alleen dat
This cooler cannot be mounted on a mainboard that does not have four holes around the socket.
Heeft de ASUS K7V333 (moet ik ook nog aanschaffen) deze vier vereiste gaten? op de ASUS website kan ik het niet vinden en in de topics hier ook niet. De search heb ik al gebruikt zonder resultaat. En nog een vraagje: deze cooler is vrij zwaar dus is het misschien raadzaam om zo'n CPU spacer te gebruiken? Ik ga Artic Silver 3 gebruiken als koelpasta. Overclocken doe ik niet.

Alvast bedankt voor enige feedback!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

K7V333 is een andere benaming voor A7V333.. Check de foto's en je zult waarlijk vier bevestigingsgaten ontwaren :)

Spacer is inderdaad raadzaam, maar niet noodzakelijk als je de koeler verstandig genoeg monteert (dus bijv niet aan een hoek vastdraaien en daarna aan de volgende beginnen, maar gewoon kruislings hoek voor hoek ietsje aandraaien).

Verder gaat dit dicht, omdat dit wel zelf uit te zoeken is..

Dit topic is gesloten.