zoals de titel al zegt een maya animatie naar flash exporteren. hoeft geen realtime 3D te blijven tis gewoon de bedoeling dat de maya animatie een vectorised filmpje wordt dat niet al te groot is, heb verscheidenen pruldingetjes geprobeerd die ik via google vond maar nix werkte lekker ... iemand suggesties ?
als je naar 3d Studio's .3ds kunt exporteren, kun je dit importeren met Swift 3d van Electric Rain.Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:14:
zoals de titel al zegt een maya animatie naar flash exporteren. hoeft geen realtime 3D te blijven tis gewoon de bedoeling dat de maya animatie een vectorised filmpje wordt dat niet al te groot is, heb verscheidenen pruldingetjes geprobeerd die ik via google vond maar nix werkte lekker ... iemand suggesties ?
http://www.cambridgeanimation.com maken erg coole plugins voor maya waaronder vector export (swiffworks heet die plugin geloof ik)
hmmm jah hebben idd maar ff over gemaakt in max en dat ging met swift prima jammer dat ie in de trial geen uiteindelijke render kon maken dus hebben we maar snel uhm jah de hele versie ...... besteld