Toon posts:

SCSI cd-(re)writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heee

ik heb een scsi writer en nou heb ik een probleem ik heb alles aangesloten als mn comp opstart branden de lichtjezz ook en in windows geeft ie em ook gewoon weer nu komt mn probleem hij gaat nie open knoppie en via windows gaat ie nie open heb ook al dat gaatje geprobeert maar gaat ook nie wie kan mij helpen of moet ik em gewoon weg gooien???

GrEeeTzzZ MorpH3uS

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Dan is ie goed gaar denk ik. Probeer em eens open te schroeven om te kijken of er misschien iets vast zit, stof enzo....

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• FdG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

FdG

Gaat ie wel open in je BIOS? Dus als Windows nog niet is geladen en je SCSI kaart nog niet is geinitialiseerd? Het kan komen door een verkeerde terminatie; heb het wel eens eerder gezien. De brander zit niet op hetzelfde SCSI ID als een ander apparaat?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 16:19
Zow en anders tik je alles even in een lange zin en gebruik je geen leestekens ook heb je nog nooit van een punt tussen de zin gehoord dit is zeer irritant om te lezen en zo kunnen we het niet snel snappen en .......

maw: iets duidelijker :)

Anyway: meer info? OS? drivers? Heeft ie wel gewerkt? Termination/ID's goed?