[TSC] Stats behoefte?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Topicstarter
Goed, laat ik de discussie maar eens aanslingeren. Al een hele tijd geleden (begin 2002 ergens) is het TSC project gestart. Dit gebeurde een paar maanden na de start van het D2OL project, U allen wel bekend. Beide projecten stammen af van de maker Sengent en hebben ongeveer dezelfde client, en ongeveer dezelfde stats.

Ik heb bij de start van D2OL een hele stats-engine in elkaar gedraaid. Toen het TSC project gelanceerd werd en ik erachter kwam dat het een kleine moeite was om deze TSC stats ook te runnen, heb ik kleine aanpassingen in mijn scripts gemaakt zodat ik vanaf toen ook TSC stats heb. Er is al die tijd niet zo heel veel mee gedaan, wellicht dat iemand er wel eens naar keek.

Nu hoor ik de laatste tijd de naam TSC steeds meer vallen, misschien wel omdat D2OL ons redelijk makkelijk afgaat en mensen opzoek zijn naar wat meer spanning. Sinds een paar weken komen er weer results binnen van DPC'ers. De DPCH van TSC is GoT-post-klaar, al sinds tijden.

Nu is dus de vraag of er mensen zijn die graag zouden willen dat deze stats hier gepost gaan worden, of er mensen zijn die absoluut niet willen dat dit gebeurt of dat er andere mensen zijn die een mening hebben die ze willen uiten.

Kijk ook eens op m'n statssite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Wat mij betreft posten die stats !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Postuh zeker een goed plan

ik zal er wel ff pc op inzetten

het is altijd goed om aan meerdere projecten mee te doen

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

_DPC_Scorpion schreef op 10 oktober 2002 @ 11:23:
het is altijd goed om aan meerdere projecten mee te doen
Not true, het kost altijd leden en/of kracht bij andere projecten. Zo ook als er TSC stats gepost gaan worden.

De vraag is dus of we bereid zijn dat te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Gedeeltelijk waar

Een nieuw project trekt nieuwe leden aan, die dit beginnende project gaan helpen.

Daarnaast krijg je idd mensen die overstappen, waardoor andere projecten minder aandacht krijgen. Een massale overstap zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Anoniem: 28168 schreef op 10 oktober 2002 @ 11:44:
[...]
Not true, het kost altijd leden en/of kracht bij andere projecten. Zo ook als er TSC stats gepost gaan worden.

De vraag is dus of we bereid zijn dat te accepteren.
we waren het toch eens dat iedereen een aan een projekt moest meedoen wat hem leuk leek??

oftewel, we kiezen zelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 4681 schreef op 10 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

we waren het toch eens dat iedereen een aan een projekt moest meedoen wat hem leuk leek??

Ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was gemaakt dat DPC geen nieuwe projecten zou starten...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

MarkB schreef op 10 oktober 2002 @ 11:57:
Ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was gemaakt dat DPC geen nieuwe projecten zou starten...
Anoniem: 26550 schreef op 10 oktober 2002 @ 10:56:
.... Al een hele tijd geleden (begin 2002 ergens) is het TSC project gestart. Dit gebeurde een paar maanden na de start van het D2OL project, U allen wel bekend. Beide projecten stammen af van de maker Sengent en hebben ongeveer dezelfde client, en ongeveer dezelfde stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30041

MarkB schreef op 10 oktober 2002 @ 11:57:
Zo stilzwijgend dat ik niet eens kan herinneren wanneer die afspraak gemaakt zou moeten zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Dan doen we ook maar geen RC5-72 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Hmm, zolang Ecology Fund (regelmatig) en die typecursus voor beginners :) hier nog wel eens gepost worden kan een project als TSC wat ook al een tijdje draaid, zoals met DNet (OGR en RC5) dezelfde client heeft als een project wat we al draaien, een goed medisch verantwoord project is (onderzoek naar genezing voor kinderziekten) naar mijn idee zonder problemen bij de stats opgenomen worden. Dan wordt het een DPCH meer per dag, so wat :?

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 4681 schreef op 10 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

Ja dat is wel zo, maar er is toch uit het verleden gebleken dat het posten van stats op GoT zeker veel invloed uitoefend op de keuze van een project voor mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Elteor schreef op 10 oktober 2002 @ 12:44:
... zoals met DNet (OGR en RC5) dezelfde client heeft als een project wat we al draaien, ...
[beetje offtopic]
Dat is niet helemaal waar, de core van de beide clients is wel bijna hetzelfde, maar je moet voor beide projecten wel een aparte client downloaden.
[/beetje offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Van mij mag je ze posten en ik ga het project in dat geval zeker proberen en misschien draaien :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Anoniem: 26550 schreef op 10 oktober 2002 @ 12:46:
[...]

Ja dat is wel zo, maar er is toch uit het verleden gebleken dat het posten van stats op GoT zeker veel invloed uitoefend op de keuze van een project voor mensen...
ik ben het met jouw eens, mijn post was meer voor Silk_dude bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Welke stas poster post de TSC DPCH van vandaag

wie o wie heeft het leff

trouwens die gast die nu bezig is heeft wel een hele makkelijke daily #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb um van het weekeind al gedraaid. Als [ex]d2oller zie ik weinig verschil , alleen de candidates heten anders. :)
trouwens die gast die nu bezig is heeft wel een hele makkelijke daily #1
Ja , glurp is op zijn gemakkie naar #1 gewandeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49384

Anoniem: 30041 schreef op 10 oktober 2002 @ 13:32:
Ik heb um van het weekeind al gedraaid. Als [ex]d2oller zie ik weinig verschil , alleen de candidates heten anders. :)

[...]

Ja , glurp is op zijn gemakkie naar #1 gewandeld :P
Zo gemakkelijk was dat niet. Ik sta pas een weekje op nr.1 na een lange strijd met VFRmaniac, die telkens als ik in de buurt kwam eventjes een sloot punten flushte om me weer een week voor te zijn >:) VFRmaniac lijkt niet meer aktief (of heeft nog een node die niet aangemeld is), dus nu loop ik lekker uit, maar echt druk is het niet in de dagstats :D

Inmiddels is 2/3 van glurp_oc alweer overgezet naar G@H (er zijn 3 computers aktief in totaal :D ), 1 member blijft TSC draaien, de andere doet G@H en ikzelf wissel tussen Genome en TSC.

Verders is dit eigenlijk precies hetzelfde als D2OL zoals al gezegd, DSpy werkt gewoon met TSC. Wat misschien interessant is dat je de client met de toevoeging "controller:file" kunt opstarten, deze is dan volledig onzichtbaar en als je een internetverbinding hebt verstuurd ie zijn punten net zo vrolijk. (Ik neem aan dat dit ook bij D2OL werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:58

aKra

Intentionally left blank.

Ik denk dat ik blijf bij D2OL, althans, er is wel meer nieuwe strijd dus bij TSC...

Wat ik wel jammer vindt :(

Want 1ste staan is leuk :)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Anoniem: 49384 schreef op 10 oktober 2002 @ 14:09:
[...]
Verders is dit eigenlijk precies hetzelfde als D2OL zoals al gezegd, DSpy werkt gewoon met TSC. Wat misschien interessant is dat je de client met de toevoeging "controller:file" kunt opstarten, deze is dan volledig onzichtbaar en als je een internetverbinding hebt verstuurd ie zijn punten net zo vrolijk. (Ik neem aan dat dit ook bij D2OL werkt).
Ej, dat heb ik vandaag nog gemeld in de D2ol DPCH. :) De truuk werkt inderdaad goed. :)
* Heineken draait sinds vandaag ook al TSC
Vorige week wilde ik me ook aanmelden, maar toen was de site plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heineken schreef op 10 oktober 2002 @ 14:13:
[...]

Ej, dat heb ik vandaag nog gemeld in de D2ol DPCH. :) De truuk werkt inderdaad goed. :)
* Heineken draait sinds vandaag ook al TSC
Vorige week wilde ik me ook aanmelden, maar toen was de site plat.
Oeps dat had ik niet gezien :D

De site wordt gelukkig goed onderhouden en ligt niet vaak plat. De tijd dat ik TSC doet heeft ie het maar 1 keer langdurig niet gedaan, en dat was vantevoren al aangekondigd.

Verders vind ik het statssysteem van TSC erg leuk, stats worden om de paar minuten geupdate. Je hebt dus bijna realtime stats :)

Verder heeft het nr.1 team, TSC@Hope (Duits team) een programma ontwikkeld genaamd TSC-Check. Ik heb het nog niet geprobeerd maar het dient ervoor de TSC client "schoon" te houden zodat deze niet er zomaar mee stopt. Hier heb ik ook al meegemaakt dat de client gewoon niets staat te doen, dit programma zou ervoor moeten zorgen dat dat niet gebeurd. Misschien werkt het ook wel voor D2OL? (ik weet niet of die ook dat probleem heeft)

update:
Ik heb inmiddels TSC check geprobeerd. Die heeft bij mij en de andere computer op het netwerk een paar rotte candidates verwijderd... erg handig progje dus. Werkt erg snel en vreet bijna geen idle time. Dit is dus wel een aanrader.
http://www.tsc-hope.de/forum/viewtopic.php?t=454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58821

Me myself and I >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb in de tijd dat ik d2ol draaide , hem zelden zien vastlopen op een corrupte candidate hoewel ik wel andere heb horen vloeken daarover. >:)
Een D2OL-check proggie is er iig niet.
Tsc is gewoon d2ol met andere naam en ander candidates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

We kunnen dus morgen TSC-stats in /5 verwachten?
* Heineken hoopt van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06

Theuno

Da Devil Crew

Uh, hebben we hier geen ARS om tegen te battelen.. want ik wil ze op een ander punt wel even strategisch duidelijk maken dat we ze maar een keer een pleziertje gunnen >:)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

31 Dutch Power Cows 9,267 185,323
32 Ars Technica Team Fr... 8,918 178,360

Die halen ons binnen een paar dagen in met de huidige output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65823

Anoniem: 26550 schreef op 10 oktober 2002 @ 10:56:
Nu hoor ik de laatste tijd de naam TSC steeds meer vallen, misschien wel omdat D2OL ons redelijk makkelijk afgaat en mensen opzoek zijn naar wat meer spanning. Sinds een paar weken komen er weer results binnen van DPC'ers. De DPCH van TSC is GoT-post-klaar, al sinds tijden.
Kijk ook eens op m'n statssite.
Plaatsen svp, tot nu wist ik niets leuks/nieuws voor mijn P4, die niet zoveel doet voor eccp :( , dus heb mij aangemeld voor TSC, hopelijk komt hij hier beter tot zijn recht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Hoppa ik heb ook ff gejoind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Jakkes, die gasten doe 3x zoveel als DPC :? :? :?

Maar persoonlijk ben ik ook voorstander van stats voor dit project. We doe er al ruime tijd actief aan mee (al was het maar met een paar teams). En als de naam van DPC in de stats staat, kan hij beter maar zo hoog mogelijk staan!

Team Switch heeft er ook even aan gedacht om TSC te gaan doen, maar dat is afgekaatst omdat er geen stats waren en we nog behoorlijk stegen in het overall klassement van TSC.

Bovendien was het niet onze bedoeling om een onbekend project in het zonnetje te zetten O-) Misschien kan het nu weer op ons lijstje gezet worden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51355

De afgelopen 3 weken was het een grappig gevecht met Glurp.
Maar een zeurend vrouwtje over computers die 24/7 draaien heeft mij
teruggeworpen naar plekkie 2.
Wie o wie zorgt ervoor dat het plekkie 3 wordt????
Ik blijf hier wel aktief met 1x per 2 dagen een 50 candidates die ik flush.

Leuk project hoor, vooral nu je de slechte candidates eruit kunt halen.

Posten maar die stats. Geeft wat meer leven aan dit IN MIJN OGEN nuttige project.
(Nee ik schreeuw niet vaak, sommige gotters hebben wat problemen met de
mening van anderen.)

Cya all in the: DPC TSC hitparade van 10 oktober!!!!!!!!!!!!!

Alvast welkom aan: Heineken, Scorpion en Slokkebeest, dat vele volgen!

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 51355 op 10-10-2002 20:06 . Reden: Welkom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hopen dat men hier wat P4 kracht op zet waar je in eccp toch weinig aan hebt, ook in dit project horen we toch gewoon in de top thuis??? DPC op plekkie 31... als onze naam er dan toch staat laten we dan zorgen dat we niet op zo n kinderachtig lage positie staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Voorlopig ga ik nog het hardst. Vandaag begonnen en nu al op plaats 10 v/d 15. Dat gaat best makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51355

voutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heineken schreef op 10 oktober 2002 @ 20:29:
Voorlopig ga ik nog het hardst. Vandaag begonnen en nu al op plaats 10 v/d 15. Dat gaat best makkelijk!
Wacht maar tot processortje warm is geworden! Woooeeeii }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 19:15
Ik wil wel stats zien :D ... dan ist een mogelijke optie voor een wisselteampje :D .... Vooral doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik meld me morgen aan :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost