Toon posts:

Aanschaf GForce 4 ti, advies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de zwaardere games wil ik een GForce 4 ti kaartje kopen. 't liefst met 128 mb voor grotere textures. Alleen kan ik het verschil tussen alle kaarten op de markt niet echt zien en wil ik er niet te veel aan uit geven. (+/- 200 euro)

Kan iemand mij advies geven, de reviews op internet vind ik altijd zo wazig, ik wil gebruikers ervaring hebben!!

(8>

Verwijderd

Zelf heb ik een Ti 4600,,,de zwaarste uit de serie. Zeer goede prestaties maar wel prijzig. Met jou budget zou ik een Ti 4200 nemen. Als je wilt OC en moet je een waterkoeling nemen.......houd daar rekening mee. Suc6 met je keuze

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 18:28
V&B?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:58:
Zelf heb ik een Ti 4600,,,de zwaarste uit de serie. Zeer goede prestaties maar wel prijzig. Met jou budget zou ik een Ti 4200 nemen. Als je wilt OC en moet je een waterkoeling nemen.......houd daar rekening mee. Suc6 met je keuze
wat is dat toch voor een BS... je hoeft echt neit meteen met waterkoeling te kloten als je je videokaart gaat klokken...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me ook vooral om verschillende merken, wat is het verschil daartussen, want ik zie het niet, behalve de prijzen...

Verwijderd

doe even je huiswerk en bekijk de tientallen tests die er zijn van de 4Ti serie

Verwijderd

Move [AVF] naar [V&B]

Voor 200 euro en een 4200 128 MB red je dat wel. Tja, wat voor kaart? Er zijn denk ik best veel reviews te vinden hierover. Lees anders ff de FAQ V&B, daarmee kom je wel verder.

Overigens zijn er idd al genoeg test terug te vinden. Search, google, etc. Succes verder met je keuze!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aangegeven dat ik gebruikers ervaringen wil weten, zo'n test is altijd mooi, maar de stof is altijd zo droog, vaak staan kaarten die je bij willekeurige handelaren kan halen er niet eens bij, dus er is geen verband met de merken die je in winkel vind en de merken die op zo'n test voorkomen. (op de bekendere namen na dan.

Verwijderd

Search anders een voor topics over de 4200. Daar zul je best wat ervaringen gebruikers van de 4200 tegenkomen. Wellicht dat je op google anders verder komt. Je hebt kans dat de modders dit soort searchvragen niet op prijs stellen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mindspace, ik zie dat je nieuw bent op het forum. Ik wil je toch dringend verzoeken je aan de regels te houden. De "welke kaart moet ik kopen" is geen tweakers vraag.

Hier staan de regels zo ongeveer beknopt:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Een topic zoals deze "zeg ik snap er geen reet meer van, welke videokaart moet ik kopen" is er meer eentje voor www.beginnersweb.nl. Hier willen we graag dat je ook eens een review leest (daar zijn ze voor) en gebruikerservaring kan je op het forum ook meer dan genoeg terugvinden door eens rond te neuzen in het juiste forum.

Overigens zijn reviews ook prima

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.