Toon posts:

[C++] UserInterface programmeren met CodeWarrior

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht. Hiervoor ben ik een applicatie aan het ontwikkel die dmv OpenGL 3D modellen van een bloedvat kan weergeven.
Dit model moet natuurlijk kunnen worden geroteerd enz. Dat werkt allemaal, echter zit alle functionaliteit nu nog onder bepaalde toetsen van het toetsenbord.

Het probleem dat ik heb (en heb het ook nergens goed en duidelijk kunnen vinden) is dat ik dus deze functionaliteiten onder knoppen, sliders en pull down menus wil hebben. Ik heb alleen totaal geen idee hoe ik nu een button op het scherm krijg. In Visual C++ is het niet zo moeilijk, omdat daar knip plak sleep een knop staat. Helaas moet ik met Metrowerks CodeWarrior werken en dar zit dat niet in.

Als er iemand een goede link heeft waar dat allemaal goed staat uitgelegd of het zelf duidelijk kan uitleggen ...

Verwijderd

Een mailtje sturen naar Metrowerks lijkt mij een goed idee.

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
Het is een Windows Applicatie neem ik aan? Leer dan eerst de Windows API. Dat kan hier :) Dan kun je makkelijk buttons maken enzo, gewoon met CreateWindow :) Je kan ook alles met MFC doen. Kijk ook op http://msdn.microsoft.com