Toon posts:

[XP] Kan geen directory lijst opvragen van CD in DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren mijn Laptop gekregen. Het gaat om een Sony Vaio FX-701. In deze Laptop zit een DVD speler. Daarnaast is er Windows XP Home Edition geinstalleerd. Het probleem is nu dat ik de CD die ik in de DVD speler doe niet kan verkennen. Hij leest de CD wel, want als ik Start -> Uitvoeren -> e:\<een bestand>.<extensie> doe werkt het wel. Iemand een idee hoe dit kan?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Typisch WinXP probleem.. Bedenk: je DVD speler werkt perfect, het is alleen de software dat moeilijk gaat doen, dan hoort zo'n topic dus niet in Opslagmedia & I/O Controllers..

Hiervoor krijg je een enkeltje [OM] > [WOS] en een tagje :)

Heb je eigenlijk http://support.microsoft.com en www.microsoft.com/technet al bekeken :?

Verwijderd

Topicstarter
Ehmz, nog niet, maar op de een of andere manier kan ik daar nooit echt iets nuttigs vinden. Misschien dat er iemand is die me even op weg kan helpen?

Ennuhm, sorry voor het posten in het verkeerde forum, dit forum leek me eerlijk gezegd wel geschikt.

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 21:19

Arie

One Man Army

Al de laatste patches geïnstalleerd voor Windows XP Home Edition bijvoorbeeld? Kun je in een Command Prompt wel een directory listing te voorschijn toveren?

Not trying to pretend the enemy that I am.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:04:
Ehmz, nog niet, maar op de een of andere manier kan ik daar nooit echt iets nuttigs vinden.
Niks? Hier kun je iig starten: Q308012 - Resources for Troubleshooting DVD Problems in Windows XP :)