Toon posts:

SBLive 5.1 + Cambridge SW : 2 achterste kanalen weg

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Soundblaster 5. 1 kaart + Cambridge SW DT2200 5.1 setje. Sinds begin deze week komt er geen geluid meer uit de twee achterste speakers. Het ligt niet aan de speakers (kanalen omgedraaid en toen geen geluid meer uit de twee voorste speakers). Ik denk dat het puur softwarematig is.....

Nu heb ik ook W2K SP3 geinstalleerd laatst en ik vermoed dat het hier mee te maken heeft.

Of zou het er aan liggen dat ik ook sinds kort mijn kast met een grote ketting aan mijn verwarming heb vastgelegd en dus met aarding?

Heeft iemand dezelfde ervaringen en/of suggesties/oplossingen (behalve een reinstall)??

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je draait waarschijnlijk de nieuwste drivers of niet?

Probeer eens die ketting weer los te halen, kijk dan wat er gebeurt

Misschien een driver probleempje

Alle kabels er wel in :P
Misschien heeft hij automatisch hem weer op 2 speaker mode gezet, moet je eventjes kijken en zonodig weer terug te veranderen.

Misschien kan je ook eens kijken of er wat te vinden is in de Search

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

er zijn VEEEELE mogelijke oplossingen die allemaal al 1000en keren genoemd staan, ik heb er zelfs een speciaal topic aan besteed dat permanent bovenin staat...

Conclusie: check, dubbelcheck je settings, hewrinstalleer je drivers etc etc etc.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.