Citrix dosclient aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46
Er is op de citrix site ook een dos client beschikbaar maar ik krijg hem niet aan de praat, (tcp/ip onder dos probleem)
Al wat dingen geprobeerd oa een netwerkdiskette die inlogd op een domein en de disks (disk3-1 & disk3-2) van de NT CD maar lukt ook niet,
wie kan me hier mee helpen of heeft een image die ik kan downloaden met een goede opstart voor de client,
de dos client staat hier verder das geen probleem..

Verwijderd

Afhankelijk van je netwerkkaart kan ik je hiermee wel helpen.

Heb zelf een bootflop waar ik onder DOS gewoon gebruik kan maken van m'n server, en zodoende dus mijn ghost image kan ophalen en neerzetten. Dus TCP/IP onder DOS is me wel gelukt, zelf een mapping is geen probleem dus de Citrix DOS client moet ook geen probleem zijn.

• Evos
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:20:
Het gaat over 3com etherlink kaartjes...

Maar ikw il dus via de bootflop niet inloggen op m'n domein maar dus wel dat citrix kan werken met tcp/ip

[ Voor 0% gewijzigd door Evos op 10-10-2002 11:12 . Reden: Verwijderen!! ]

• Evos
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:20:
Het gaat over 3com etherlink kaartjes...

Maar ik wil dus via de bootflop niet inloggen op m'n domein maar dus wel dat citrix kan werken met tcp/ip

[ Voor 0% gewijzigd door Evos op 10-10-2002 11:13 . Reden: sorry voor de dubbelpost ]

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:20
Maar heb je wel een ipnummer geconfigureerd bij het booten, staat in de net.cfg.
Zo ja, dan kan je gewoon connecten, zonder op een domein in te loggen.
Zo nee, wat ik denk dat er gebeurd, is even de net.cfg aanpassen.

Je weet wel zeker dat je drivers goed geladen worden van je nic ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Dat kan , is geen probleem we/ik maken gewoon een bootflop zonder aan te loggen op een domein dus gewoon plain DOS met TCP/IP. Wat wel een probleem is/kan zijn dat je geen *.DOS bestandje hebt van je netwerkkaart (welke merk het is maak niet uit) dit is namelijk de DOS driver en zonder die *.DOS bestandje ku n je niet veel.

Realtek, IBM, 3COM, Intel en weet ik veel leveren vaak die *.DOS die je kunt vinden in de lanman directory ... dus kijk eens even zou ik zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 11:17 . Reden: typo's ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

zie http://www.bootdisk.com
Ff zoeken, floppy in elkaar vrotten en gaan.
Het gedeelte voor aanloggen op je domain kun je in principe wegREMen, zodra je een IP verbinding hebt is het OK.

Staat allemaal in de search

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.