Verwijderd

Topicstarter
aaaarghhhh, als ik ga smssen gaat mijn telefoon zelf woorden bedenken maar dat kan ie helemaal niet, volslagen onzinnige optie maar ik krijg het niet meer weg :'( en kan dus niet meer smssen.

iemand een oplossing? 3310, 3410 en 3510 oplossingen zijn welkom

thanx alvast old

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
euhh... gewoon T9 uitzetten, wat was het ookalweer..... oja: # een paar keer indrukken.
Heb zelf een 3330, daar werkt het zo mee. Succes.

Verwijderd

Gewoon naar het menu: Bericht intoetsen...... dan:

Opties
Woordenboek
W-boek uit.

En dat is alles.......

Verwijderd

Topicstarter
thanx, was ik zelf niet opgekomen d:)b

Verwijderd

Geen dank.......

Verwijderd

By the way..... als je telefoon rare opties geeft als je een woord in hebt getikt met je woorden boek, ga je naar de optie spellen en dan slaat hij je gespelde woord op in je woordenboek. De volgende keer als je dat woord weer intikt, herkend hij hem wel.

Verwijderd

Topicstarter
mijn thanx ging uit naar swap1200, bericht daarna had ik nog niet gelezen maar zal ook wel werken, iig is t nu weer goed en een woordenboek, ach, die heb ik wel in mijn hoofd, als mijn telefoon iets voor mij moet do3n zeg ik dat wel, anders had ik er wel Windows XP op gezet ;)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:53:
aaaarghhhh, als ik ga smssen gaat mijn telefoon zelf woorden bedenken maar dat kan ie helemaal niet, volslagen onzinnige optie maar ik krijg het niet meer weg :'( en kan dus niet meer smssen.

iemand een oplossing? 3310, 3410 en 3510 oplossingen zijn welkom

thanx alvast old
ooit gedacht dat je hem misschien op de verkeerde taal hebt staan? dan krijg je ook hele rare woorden en als je eemaal aan dat T9 gewend bent word je een heel snelle sms-er.
Spreek uit ervaring vond het eerst ook maar k*t, maar nu geweldig.

no comment

Verwijderd

ik vind dat T9 gebeuren heel fijn... je kan echt supersnel smsen daarmee...
niet iets om uit te proberen oldstock?

met * zoek je dan naar andere woorden uit je woordenboek...
Pagina: 1