Toon posts:

teac usb floppy niet de juiste driveletter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq evo n800 laptop met windows 98 met een C en een D partitie en hierin zit geen floppydrive.
Nu is er binnen de verkenner wel een 3,5 inch diskette (A:) zichtbaar, wanneer ik nu mijn teac usb floppy aansluit word dit een 3,5 inch diskette met de drive letter (E:), en dit vind ik behoorlijk irritant daar ik telkens geneigd ben om op A: te klikken en deze dan na een tijdje met de melding komt GEEN TOEGANG TOT A:\.
Mijn vraag is of er een mogenlijkheid is om ervoor te zorgen dat de usb floppy de 3,5 inch diskette (A:) word en daarmee de 3,5 inch diskette met de drive letter (E:) verdwijnt.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Drive letters aanpassen, en die andere floppy in de bios uitzetten,

dat helpt

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Lijkt me toch wel dat er in je bios iets verkeerd staat hoor, als hij wel een A: aangeeft als er geen inzit.
Kijk dat misschien eerst een na, dan zal je probleem wel automatisch opgelost zijn.

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al vermeld had, zit er standaard geen floppydrive in deze laptop en word deze ook niet vermeld in de bios zodat ik deze dan ook niet kan uitschakelen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij laat windows 98 standaard al een 3,5 inch diskette station met de driveletter A zien ook al zit er geen in.