2000 Server reboot na verbreken van dial up

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10
Ik heb hier een windows 2000 AV server staan en bij het afsluiten van m`n dial up verbinding loopt m`n server vast en reboot Dit is sinds 2 dagen nu

Specs:

PIII 550
256 MB
20+80 GB

2000 Sp2
Winroute 4.2.2

Voor verder info hoor ik het graag..

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Wat heb je twee dagen geleden veranderd aan je server ? En wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen ?

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Haal de winroute eens weg, en volgens mij kun je een vinkje ergens aan/uit zetten dat je pc afsluit als de verbinding is verbroken...

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• raymonvdm
ik heb eigenlijk alleen m`n macaffee virusscanner geupdate en hij is een keer gereboot daarvoor 30 dagen aangestaan dus...

ik heb al m`n winroute geupgraded van 4.1.30 naar 4.2.2 maar ook dit helpt niet.

Ik heb het ook geprobeerd om via windows te bellen en te hanguppen maar ook dan crashed ie...

En hij hoeft nog maar tot nov te werken want dan is ADSL tijd ;-(

• raymonvdm
Iemand??

Sorry dat ik zo snel kick maar zou fijn zijn als ik vanavond al een oplossing had..

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Staat er misschien ook iets over in de Event Viewer? Hopelijk staat er dan niet iets als: The shutdown was unexpected. Kijk ook even naar de Event ID en probeer die te achterhalen op Technet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Pagina: 1