Toon posts:

HP deskjet 615c druk steeds service bladzijde af!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP deskjet 615c deze drukt na iedere print een soort van HP service bladzijde af en dus na iedere service bladzijde weer een service bladzijde, dit gaat door tot het papier op is!!
Wat kan ik hier aan doen??

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
je afdruk taken annuleren, en kijken of je niet wat fout hebt geinstalleerd

doe anderes ff een reïnstall van je printer

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Even kijken in je handleiding hoe je het uitzet en anders de printer resetten. :?

Verwijderd

Topicstarter
Printer werkt al 5 maanden goed, kan me niet herinneren dat ik um fout het geinstalleerd. Resetten dacht ik ook, heb de voeding en de LPT kabel er een poosje af gehad. Maar hij blijft het doen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb um opnieuw geinstalleerd en hij cq zij blijft het doen?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Dit is volgens mij een optie van je OS (toevallig win2k / XP en recentelijk met netwerk/gebruikers instellingen lopen spelen?).

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

wat is volgens jou een service pagina?
Het kan dat de papierdoorvoerknop defect is en het lijkt of die continue wordt ingedrukt,
Testpagina komt er na 5 seconden op die knop drukken namelijk uit.
Bedoel je niet de DJ 612, HP site ken de 615 niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:25:
wat is volgens jou een service pagina?
Het kan dat de papierdoorvoerknop defect is en het lijkt of die continue wordt ingedrukt,
Testpagina komt er na 5 seconden op die knop drukken namelijk uit.
Bedoel je niet de DJ 612, HP site ken de 615 niet
615 bestaat wel. Is geloof ik alleen nooit in de normale handelgeweest. Hij zit hetzelfde in elkaar als de 610.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

wat staat er dan vermeld op die service pagina??

of er staat gewoon op dat het een testpagina is.
of er staat allemaal gelul op van de opties van de printer

of echt een mededeling dat je wat moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
het is de pagina die je ook krijgt als je de papierdoorvoerknop 5 seconden ingedrukt houdt.
En ja ik gebruik XP, maar heb nix met de netwerk opties gedaan
Wat kan het nog meer zijn?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

andere drivers proberen
welke drivers heb je? xp drivers of hp drivers

Verwijderd

Topicstarter
wel het volgende is het geval als ik met behulp van de HP cd de installatie ongedaan maak, dan kan ik daarna nog gewoon printen. Ik heb verschillende keren opnieuw van de HP cd geinstalleerd en ook weer verwijderd. Op dit moment weel ik niet wat hij draait, mijn laatste handeling was het verwijderen met behulp van de HP cd.

Verwijderd

Topicstarter
als ik kijk naar start->configuratie->software dan zie ik geen HP of printer achtige dingen staan!

Verwijderd

Topicstarter
indien het een instelling in XP is, verneem ik dit zeer graag!

Verwijderd

kan dit niet het BugBear virus zijn?

op het werk hiero had ook iemand dat alle netwerk printers spontaan begonnen te printen na dit virus .. (of was het daarvoor al ?)

zo nee ff virusscanner "ergens vandaan toveren" (winkel bij voorkeur)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een virusscanner Norton (uit de winkel) en kan me niet voorstellen dat het een virus is!! Printen gaat nog wel, maar na ieder document of andere print die ik laat printen komt zo'n serviceblad, wat zeg ik het éne na het andere serviceblad. deze komen dus niet uit helemaal uit zich zelf, ik moet eerste een opdracht geven!!!
Weet iemand hoe ik aan drivers van een HP deskjet 615c voor windoos XP kan komen??? Op www.HP.com krijg ik de melding "server hangup"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:30:
[...]

615 bestaat wel. Is geloof ik alleen nooit in de normale handelgeweest. Hij zit hetzelfde in elkaar als de 610.
Dan is het waarschijnlijk een medion model verkocht door Aldi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:52:
Ik heb een virusscanner Norton (uit de winkel) en kan me niet voorstellen dat het een virus is!! Printen gaat nog wel, maar na ieder document of andere print die ik laat printen komt zo'n serviceblad, wat zeg ik het éne na het andere serviceblad. deze komen dus niet uit helemaal uit zich zelf, ik moet eerste een opdracht geven!!!
Weet iemand hoe ik aan drivers van een HP deskjet 615c voor windoos XP kan komen??? Op www.HP.com krijg ik de melding "server hangup"
610 of 612 gebruiken die in Win XP zitten

Verwijderd

komen de service paginas er niet uit als hij niet op de PC is aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ook als de PC niet niet is aangesloten komen de service bladen er uit.
Het is inderdaad een medion printer van de Aldi
En Hp heeft geen drivers voor onder XP, XP moet het zelf maar uitzoeken.
Iedereen vriendelyk bedankt, ik heb de printer zo juist opgestuurd naar het Medio service center
Bastiaan

Verwijderd

gebruik gewoon de drivers voorr de 610 van HP of kijk op de medion site of ze drivers hebben

Laat maar heb net op medion.de gekeken en ook daar staan geen drivers voor XP
Pagina: 1