Kapotte IBM 60GXP, Hoe stuur ik dit op naar IBM? Ik heb uiteraard wel in de search gezocht maar niets gevonden. Daarom deze vraag! IBM site ook al helemaal afgezogd maar waarschijnlik weer helemaal verkeerd. Kan iemand me dus zeggen hoe dit precies in zijn werk gaat?
Zelf had ik er toendertijd ook een mailtje voor gestuurd naar IBM met de vraag hoe en wat precies (schijf zat met een paar MB aan bad sectors, maar DFT gaf geen probleem aan, nee tijdens de format die ik eerst had gedaan had ie die bad sectors al gemarkeerd
). Toen goed RMAforulier laten maken en pakketje opgestuurd. Was mij niet allemaal duidelijk maar het is allemaal goed gekomen. Heb die schijf eerlijk gezegt nog niet uitgeprobeerd nadat ik m terug heb gekregen. Is al weer paar maanden geleden (had al een nieuwe IBM gekocht ter vervanging en dan kan die andere mooi als backup dienen, beetje dataveiligheid is mooi meegenomen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Jep, gewoon naar /storage gaan.. Je had ook de winkelier kunnen mailen/bellen en sommige winkeliers regelen daarnaast ook alles voor je..
Dicht, omdat dit geen bemiddelingsbureau is.
Dicht, omdat dit geen bemiddelingsbureau is.
Dit topic is gesloten.
![]()