Twinview vult m'n TV niet helemaal

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• captainzoom
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-04-2023
Ik gebruik nvidia twinview en als ik m'n muis uiterst rechts, links, boven of beneden zet dan schuift het beeld ietsje op. Oftewel het beeld is te groot voor m'n TV.
Nu is dat niet zo heel erg want ik gebruik 'm alleen voor de lol als iemand mee wil kijken. Als ik echter een film kijk wil ik wel alles zien en het zeker niet missen als er iets leuks gebeurt, dat mis ik nu dus wel.
Eerst had ik dit probleem niet, nu opeens wel hebben meer mensen dit en wat kan ik er aan doen?

Groeten Captainzoom

Verbal: "i hate fuckin' cops"

Verwijderd

dit komt omdat je scherm waarschijnlijk niet de pal resolutie heeft en je TV wel.
maar dit staat allemaal in de grote tv-out FAQ

ennuh greetz ed na je post vind men hier ook niet cool. Dus check svp ook ff de andere FAQ

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

als je een nvidia grafische kaart hebt mag ik je zeer sterk aanraden om tv-tool te downloaden! ik was altijd vrij sceptisch over dvd's kijken via de tv-out van een pc, maar met dat programmatje heb ik het toch vrijwel net zo goed als een standalone dvd-speler gekregen...echt een aanrader dus! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

ie de tv out FAQ...

Mag ik je DRINGEND verzoeken het niveau van je topics eens te bekijken? Want ze gaan soms echt helemaal nergens over. We hebben een aantal huisregels en ik zou graag willen dat je je eraan houdt...

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

• Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, PC-Problemen.com, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
• Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
• Plaats geen onzinnige replies.
• Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.