Toon posts:

Ervaring Gericom laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het: er is al veel over verteld, maar weinig concrete dingen; of mensen die een Gericom laptop hebben!

Ik ben namelijk prijzen en specificaties van merken aan het vergelijken! Ik ben o.a. tot de vaststelling gekomen dat Dell heel dure laptops heeft, maar blijkbaar goede kwaliteit levert? Ik heb online een configuratie gedaan van 2 dezelfde laptops bij Dell (Inspiron 8200) en Gericom (X5 Force) en er zat een prijsverschil in van maar liefst 1200 EURO met zowat dezelfde configuratie!

Heeft iemand ervaring met Gericom laptops? Vanwaar het heel grote prijsverschil met andere merken buiten de mindere BTW?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze vragen en jullie ervaringen met mij delen!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
zijn dat niet die laptops van een of andere supermarkt... vriend van me heeft er 3 in z'n bedrijf en die dingen zijn echt perfect..zware specs en betrouwbaar in gebruik. iig perfecte ondersteuning door Win2000 en XP

Lydll

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:49

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een gericom laptop, een supersonic M6 (stomme naam, i know :P)
P3 1200
512 MB PC133
Ati Mobility 6 32 MB
30 GB 4500 RPM Toshiba
SB Compatible geluidsding
8x DVD / 8/4/32 CD-RW Combo
15.1" TFT - Native resolution 1400*1050
En de gebruikelijke aansluitingen (2 usb, 1 4pins firewire, infrarood, video-out, monitor, printer, compoort, enz)
Bevalt me prima, enige nadeel is het redelijk luide fannetje wat erin zit. Als hij aan de netspanning hangt draait die op volle toeren en dat is redelijk luid.
Verder word ie ook nogal warm, ik verdenk de cpu ervan een desktop versie te zijn (hoewel die volgens intel maar 30 watt zou mogen opstoken)

Voor het geld zeker erg goed, toen ik m kocht was ie 4444 piek en net zo goed (zelfde specs) in vergelijking met een dell/ander a merk van 8000 piek.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Ik werk zelf in een computerzaak die die dingen verkoopt, en ik ben er "redelijk" tevreden over.
Ze zijn niet van A-merk kwaliteit, maar voor de prijs zijn het perfecte beestjes.
Voor de rest geloof ik Onsite garantie 2 jaar lang, dus da's wel flex :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe Gericoms hebben een Mobile Intel Pentium 4 aan boort, USB 2.0, ...
Iemand ervaring met de nieuwe Gericom laptop?

Nog meer ervaringen over kwaliteit en vergelijkingen tussen A merken en Gericom?

Let me know plz

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag dingen weten zoals het verschil van chip van processor? Verschillen in beeldscherm? Harde schijf? Cooling?

Als men al die dingen bij elkaar gaat optellen, komt men dan aan zo een prijsverschil?

Ander vraagje: iemand ervaring met Leasing van laptop bij Dell en/of Gericom?

Plz typ jullie ervaringen hier neer!

Verwijderd

waar kun je die gericoms dan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.gericom.com

Bekijk eens de specificaties van de beste uit de reeks X5 Force!!

En mensen laat me dan eens weten wat jullie ervan vinden? De processor, de chip, videokaart, enz...

Hopend op nog meer reacties omtrent de Gericom laptops!

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ok als men weinig ervaring heeft met Gericom lijkt me dat toch niet zo een al te best teken!

Bij deze dus nieuwe vraag: Wat vinden jullie van de Dell Notebooks???

Plz laat me jullie ervaringen weten!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:51
Zit nog wel een verschil tussen Gericom en Dell (helemaal in prijs!), niet echt vergelijkings materiaal. Maar over het algemeen komen die Dell's er altijd wel goed af, goeie kwaliteit en altijd de nieuwste hardware.
Helaas was een Dell voor mij economisch gezien niet haalbaar, maar ik met met mijn Asus ook niet klagen imho, zou ik ook eens naar kijken als ik jou was, stevige dingen en redelijk geprijsd.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1