Off-topic of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om deze reactie van mij die nu IMO wel het juiste aantal punten heeft (2), maar volgens mij een verkeerde tag, namelijk off-topic.

Nu boeit mij die tag niet, maar ik zou het fijn vinden om te weten of dit echt off-topic is in de ogen van de meeste modders of dat de tag toevallig verkeerd staat. Ik post namelijk vrij veel van dit soort reacties waar ik wat dieper doorga. Ik zou wel eens willen weten of die reacties off-topic zijn, want volgens mij ga ik alleen wat dieper op de materie in meestal.

(In dit geval leg ik uit dat Transmeta onmogelijk kan zeggen dat ze jaren voorlopen op Intel).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, +1: Interessant, -1: Off-topic, Totaal: 2 / 5x
er is slechts een persoon die jou een offtopic heeft gegeven; en ik kan me eventueel voorstellen waarom: het nieuwsbericht gaat namelijk over Transmeta en niet over Intel...
iig sta je nu op 3 (Inzichtvol) ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Tsja, strikt genomen is het offtopic.

Maar volgens mij zit er wel een soort van "toegevoegde waarde" in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Spider.007 schreef op 10 oktober 2002 @ 00:39:
[...]

er is slechts een persoon die jou een offtopic heeft gegeven; en ik kan me eventueel voorstellen waarom: het nieuwsbericht gaat namelijk over Transmeta en niet over Intel...
iig sta je nu op 3 (Inzichtvol) ;)
Het gaat idd over Transmeta, alleen wil ik met de reactie aangeven dat Intel echt geen jaren achterloopt en misschien zelfs wel voorloopt op Transmeta, behalve dan op het gebied van code-morphing.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Beetje offtopic, maar zo verpakt dat het wel ontopic is.
Als je alleen de Intel feitjes had genoemd, had de reactie van mij wel 2 punten gekregen, maar ook niet meer, omdat het op het randje van het topic belanceert. Hier wordt het echter zo gebracht (begin en de 2 slot alinea's) dat het toch wel ontopic is. Offtopic is dus een te snelle conclusie, die helaas nog wel eens getrokken wordt.
Van mij mag ie op 3 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet hoe iemand dit in de verste verte ooit off-topic zou kunnen vinden.

De topic is: "Transmeta: "Wij lopen jaren voor op Intel"

Als iemand dan schrijft waarom Trensmeta volgens hun niet voorloopt op Intel dan is dat in mijn ogen zo on-topic als het maar kan zijn.

In het licht van in mijn ogen verkeerd off-topic gemoderreerde posts: Ik snap niet wat off-topic is aan deze en deze posts (van mij). De eerste is een reactie op iemand die meent dat het copycatting is als je een MacOS stijl titelbalkje in je lay-out gebruikt, de tweede is een reactie op iemand die copycatting van websites vergelijkt met de muziek waarin ik uitleg dat het met muziek nu eenmaal wat lastiger is om origineel te zijn wegens een gebrek aan verschillende noten.

Hebben allebij niet alleen direct betrekking tot copycatting, ze zijn ook nog een reactie op posts die betrekking hebben tot copycatting. Dus waarom ze dan off-topic zouden zijn snap ik echt niet.
Pagina: 1