All your quantifications are belong to me!
Verwijderd
Is afhankelijk van wat je allemaal wilt doen met je verbinding, als je een eigen mailserver wilt draaien moet je zeker GEEN planet internet nemen.
planet internet is wel stabiel en er zijn bijna nooit storingen dus voor de gewone consument is planet internet weer wel geschikt
planet internet is wel stabiel en er zijn bijna nooit storingen dus voor de gewone consument is planet internet weer wel geschikt
ow ik heb ervaring bij hcc en ben dr uitermate tevreden..bijna een jaar, en 1 avond een storing gehad
goede zaak!
en verder speed is altijd constant, maar dat zal elke provider wel hebben
ander voordeel is dat ik dik over de 30gig een maand heen zit, denk wel richting de 42, maar nooit een brief gehad dat ik de fair user policy overtreed
en verder speed is altijd constant, maar dat zal elke provider wel hebben
ander voordeel is dat ik dik over de 30gig een maand heen zit, denk wel richting de 42, maar nooit een brief gehad dat ik de fair user policy overtreed
Ik zit bij Planet en ik heb nu 1,5 jaar ADSL en pas 1x een storing gehad.
Deze storing duurde 3 uurtjes dus dat vindt ik dus zeer redelijk.
Deze storing duurde 3 uurtjes dus dat vindt ik dus zeer redelijk.
Ja hebt al zon 2 jaartjes Planet Internet ADSL, ben erg tevreden in tegenstelling tot die &%^(@ casema. Maar ik krijg de laatste tijd veel disconnecties en de ping tijdens counterstrike is ook niet erg bevordelijk voor mn (s)kills
Verwijderd
ik heb nu sinds een week Cistron Maxx, ben daar wel zeer tevreden over!!!snel, stabiel, en werkte in 1 x....
Cistron is idd top:
- 'Always On', dus geen geklungel met usernames/wachtwoorden een VPN verbindingen; stekker erin en gaan...
- ruime datalimiet (afhankelijk van abo natuurlijk)
- in 7 maanden tijd geen noemenswaardige storingen gehad
- keurige snelheden (tot 850kb/s met MAXX)
- goede/professionele helpdesk
- 'Always On', dus geen geklungel met usernames/wachtwoorden een VPN verbindingen; stekker erin en gaan...
- ruime datalimiet (afhankelijk van abo natuurlijk)
- in 7 maanden tijd geen noemenswaardige storingen gehad
- keurige snelheden (tot 850kb/s met MAXX)
- goede/professionele helpdesk
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
FAQ Internet & Telefonie
Verder is dit gewoon een beetje zoekwerk
Er zijn genoeg reacties te vinden over de verschillende providers.
Succes !
Verder is dit gewoon een beetje zoekwerk
Er zijn genoeg reacties te vinden over de verschillende providers.
Succes !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()