Toon posts:

MSN Messenger v5. video&geluid werkt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
'k heb op winXP systeem met MSN 5 beta staan. Ondersteund NAT zeggen ze.
Systeem zit achter switch waar ook getweaked alcatel ST home met firmware 2.81 is geinstalleerd. Bij mij lukt nu filetransfer dus wel. Maar beeld en geluid lukt nog steeds niet. Heb de volgende poorten de volgende poorten openstaan:

1863 op tcp
1863 op udp
5190 op udp
6890-6900 op tcp
6901 op udp

(ja de firewall uit ook geprobeert, zefls defserver gezet maar niks werkt)
Heeft iemand nog meer tips om het aan de praat te krijgen?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

gebruikd de search en zoek op "het grote msn topic" daar staat in dat het niet mogelijk is achter een router de extra die msn bied te gebruiken (dan heb ik het over files verzenden, spreken, videobeelden)

dus met andere woorden helaas niks aan te doen.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:25

megaleo

Special member

dreamer schreef op 09 oktober 2002 @ 23:54:
gebruikd de search en zoek op "het grote msn topic" daar staat in dat het niet mogelijk is achter een router de extra die msn bied te gebruiken (dan heb ik het over files verzenden, spreken, videobeelden)

dus met andere woorden helaas niks aan te doen.
Dat ben ik dus niet helemaal met je eens ik heb ook een router en ik kan via msn wel files verzenden, maar video of spraak werkt inderdaad niet. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
In "het grote msn topic" kan ik niets vinden over het testen van video&geluid met MSN Messenger v.5 bovendien is het een specifiek probleem. Ik heb deze vraag ook in "het grote msn topic" geplaatst, maar de vraag stoft na 1 dag al onder en verwacht daar geen antwoord meer op. (dus sorry als je je ergert aan dit extra topic.)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

ik erger me niet aan dit topic zolang je maar wat geprobeerd hebt om het topic voorkomen.

misschien dat in de nieuwste versie van msn het filetransfer probleem is opgelost en de video en audio beelden niet. Ik denk echt dat je even moet wachten totdat M$ met een nieuwere versie komt waar je dat wel achter een router kan doen.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:25:
.. Ik heb deze vraag ook in "het grote msn topic" geplaatst, maar de vraag stoft na 1 dag al onder en verwacht daar geen antwoord meer op. (dus sorry als je je ergert aan dit extra topic.)

Ik wel, -=Het grote Msn Messenger topic=- is er niet voor niets. Een nieuwe versie rechtvaardigt nog niet om meteen weer wildgroei van dat soort topics te openen.
Sterker nog, een nieuwe versie zou _juist_ een impuls moeten zijn om met z'n allen in dat topiuc eens te kijken wat de voordelen ervan zijn.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.