Resumen met Win down. manager...???

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje, ik wil een film downen maar dat lukt me niet met DAP omdat ie ergenz gehost is. duzz dan doe ik t met de win down mangager...alleen dat gaat heel trag en ik heb al een x een time out gehad...
is het mogelijk om die downloadz te resumen, of weet iemand een manier waarop ik me toch kan downen (desnoods met een andere manager)?

Tnx in advance.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Het ligt niet alleen aan het programma waarmee de downed of je kunt resumen. De plek waar je hem vandaan haalt moet het ook onder steunen.

En DAP werkt voor mij prima ... probeer anders een Gozilla of zoiets..

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• saviour
  • Niet online
ja DAP werkt ook prima bij mij alleen kan ik em bij deze download niet gebruiken omdat ie ergenz gehost is en je duzz een l/p moet geven, normaal gesproken weet ik wel hoe je dan een URL moet maken als t om een FTP server gaat, in dit geval gaat t daar niet om duzz weet ik niet hoe t moet. Duzz gebruik ik de windows down manager, alleen is mijn vraag of je daarmee kunt resumen en als dat niet kan, hoe ik em dan wel met DAP kan downen.

• saviour
  • Niet online
Is er dan niemand die t weet?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:11
Geen antwoord op je vraag, maar ik vraag me af of de standaard windows downloader ook een wachtrij kan maken zoals getright en DAP. Handig bij sites als idrive die zulk soort programma's niet ondersteunen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

volgens mij is het mij verscheidene keren gelukt met naviscope.
Dit is niet een programma als DAP oid. Maar neemt het een en andere over, zoals cache enzo.
en wat ik nog wel es gebruik van naviscope is om links te achterhalen, van links die alleen met windows d/l manager kunnen.
Maar helaas kun je niet alle links achterhalen met naviscope, wel veel. in elk geval alles wat met cgi werkt.

geloof dat het http://www.naviscope.com was
succes

edit: url typo
Pagina: 1