Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Om toch twee aanmerkingen te noemen: ze hebben wat dingetjes in de bedieningsinterface die ik graag anders had gezien, en roaming tussen 2 basisstations zou ook aardig geweest zijn.
Btw, de micro versie lijkt me niks. Hij ziet er mooi uit, maar zo'n klein toestel vind ik niet prettig bellen.
Achteraf ben ik blij dat hij in Duitsland is gekocht, waardoor de nummerweergave op de Essent-lijn prima werkt.
[ Voor 0% gewijzigd door bladebla op 09-10-2002 22:53 . Reden: ohja ]
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Inderdaad is de gebruikersinterface op sommige punten voor verbetering vatbaar, maar dat doet voor mij niets af van het plezier dat ik van het ding heb.
En als de batterijen een keer slecht worden: Twee nieuwe oplaadbare penlites kosten je ook de kop niet.
Kwaliteit is >goed, batterijen (in mijn geval accu's) gaan >weekje mee.
ARME AOW’er
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Mijn enige aanmerking: hij is zo traaaag met dat menu enzo. Lees daarvoor deze draad maar, het schijnt namelijk normaal te zijn bij de nieuwere DECT telefoons:
[rml][ Siemens 4015 comfort] Traag?[/rml]
Ik las trouwens iets over het gebruik van een Philips Onis als handset bij de Gigaset door het ingeven van een bepaalde code. Nou heb ik dus nog een Onis 6210 liggen. Klopt dit inderdaad?
En ten slotte, kan je bij de KPN al SMS-en met de Comfort?
Ja, want ze ondersteunen allebeide GAP (General Acces Protocol)-Stef- schreef op 10 oktober 2002 @ 19:22:
Nou da's klare taal, ik weet genoeg. Kennelijk valt die echo best mee.
Ik las trouwens iets over het gebruik van een Philips Onis als handset bij de Gigaset door het ingeven van een bepaalde code. Nou heb ik dus nog een Onis 6210 liggen. Klopt dit inderdaad?
En ten slotte, kan je bij de KPN al SMS-en met de Comfort?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Profoon zuigt werkelijk waar, 50% komt terug met problemen........Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:16:
Hoe vinden jullie dan de profoon dx3500 stuk goedkoper, zelfde functies en gelijk 2 handsets?
Oftewel, low-budget telefoontjes
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Werkt SMS-en al?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:34:
Ik gebruik de 4015 bij mij op de zaak werkt prima we hebben er 170 en het is tot nu toe nog een enkel probleem geweest, geen klachten. prima toestel!!!!!
Jah,-Stef- schreef op 09 oktober 2002 @ 22:35:
Zijn er mensen hier met ervaring met de 4015 Comfort en die iets kunnen zeggen over bv. het batterijverbruik of het geluid (echos?)?
Niet kopen.
-Echos komen bij meerdere series voor, dus niet alleen de 4015.
-Batterij is zonder waarschuwing zomaar op, terwijl de indicator half vol aangeeft
-Nummer herkenning werkt soms zomaar niet
-Siemens service is slecht en weten van niks.
-Nogmaals de echo's: dit is het ergste wat ik ooit heb meegemaakt met een telefoon, ik laat mezelf soms terugbellen of bel zelf iemand terug wanneer het toestel weer eens zo idioot gaat lopen doen.
Er zijn ook wel plus-punten het is een uitgebreid toestel, maar de nadelen zijn te groot.
Van je punten blijft voor mij alleen de echo overeind.
- Hij ligt bij mij altijd op het basisstation dus batterij is geen issue;
- Nummerherkenning werkt hier niet (waarom weet ik en de KPN niet), dus dat mis ik niet;
- Tja service roep ik eigenlijk nooit in;
- de echo, tja daar gok ik maar op.
Toch vreemd dat in deze tijd er geen DECT is waar het geluid feiloos van is? Voor dat geld en met de huidige stand van techniek.
Je moet een beetje mazzel hebben met het toestel. Sommigen hebben er geen geen problemen maar na mijn eerste reparatie zijn de problemen slechts deels verlolpen. Niet leuk hoor om steeds terug te moeten gaan met je dure apparaat.-Stef- schreef op 12 oktober 2002 @ 00:30:
Bedankt.
Van je punten blijft voor mij alleen de echo overeind.
- Hij ligt bij mij altijd op het basisstation dus batterij is geen issue;
- Nummerherkenning werkt hier niet (waarom weet ik en de KPN niet), dus dat mis ik niet;
- Tja service roep ik eigenlijk nooit in;
- de echo, tja daar gok ik maar op.
Toch vreemd dat in deze tijd er geen DECT is waar het geluid feiloos van is? Voor dat geld en met de huidige stand van techniek.
Tis niet iets wat je in de winkel even snel kunt testen; soms is er een echo maar vaak ook niet.
Wat ik begrepen heb is dat het een software probleem is. Het zal dus wel een keer goed komen, maarja, ik heb weinig behoefte om steeds ongevraagd beta tester te zijn
Verwijderd