Toon posts:

[XP] netwerkprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en dames?)

Net een clean install uitgevoerd, nix geïnstalleerd. Enkel alleen maar updates gedraaid. Ook SP1 (volgens mij de boosdoener).

Als ik een netwerkverbinding probeer te maken loopt explorer vast. Nadat ik het proces stop kan ik weer verder. Maar als ik dan de internet explorer opstart loopt ook die weer vast. Ik heb het nog geprobeerd voor SP1 en toen werkte het gewoon zoals het hoort. Voordat ik WEER XP ga installeren zoek ik mn heil maar even bij jullie. Pings komen door, netwerkkaart ook al omgewisseld.

Eigenlijk ben ik gewoon op zoek met een soortgelijk probleem, dan ga ik namelijk niet verder zoeken. Na bios update nog nix. Clean install en dan ook echt clean install....nada effect. Ik baal nu omdat ik met mn domme kop geen backup heb laten uitvoeren tijdens SP1. Nu mag ik dus weer XP gaan installeren. Er van uitgaand dat het SP1. Als ik nu XP installeer en het blijkt toch aan SP1 te liggen AAAAaaarggghhhhhhhh 8)7

Specs: MSI k7t266 Pro2 3.2 - Adaptec 29160n 3.10 - Platinum Live 5.1 - V8200 Deluxe. Machine is verder rete stabiel alleen bijzonder irritant dat ik geen netwerkdrive kan benaderen. Internetten gaat perfect...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:13
Ik heb het ook wel eens bij een andere PC gezien, zonder SP1, daarbij hing explorer ook als je te snel na het op starten IE opende of via start > verbindingen de verbinding met Casema opende.

Ik weet niet of je ook kabel hebt, maar ik dacht dat het bij die PC aan de modem drivers lag (probleem is daar nog niet opgelost...)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn maar 2 dingen veranderd in de setup... De GF2 is vervangen door een GF3 en SP1 is geïnstalleerd. Jammer genoeg heb ik niet eerst de GF2 vervangen en toen alles getest... Nee, kmoest zonodig een clean install uitvoeren |:(