gamers koptelefoon...

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 09:04
Ik ben op zoek naar een goede koptelefoon, voornamelijk om mee te gamen (goede "surround sound" is wenselijk dus), ook wil ik er dvdtjes mee kijken (icm mijn tv natuurlijk ;) )
Nu hoor ik een hoop goede dingen over sennheiser en dan met name de hd580.
Is deze zijn geld waard? Ik ben niet op zoek naar een headset met zo'n microfoontje eraan, want dat vind ik nutteloos....

Alvast bedankt voor jullie reacties....

Verwijderd

sennheiser hd 580 is heeeel goed. Ikzelf vind hem dubbel en dwars het geld waard. Maar ik weet niet of jij er zoveel aan wilt besteden. Als je veel gaat gamen 's nachts ;), zou ik het zeker doen!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Ik heb een Sony MDR-V200. Is een goed hoofdtelefoontje zit lekker geluid in. Koste toen ik hem kocht 30 Euro.

Vond hem zeker het geld waard!

• -TheNose-
Ja 's nachts is de mooiste tijd om te gamen natuurlijk! :) Enne ik speel heel erg veel battlefiedl1942, dus wil alle geluiden graag horen. Geld is niet echt een probleem, wel zag ik dat op de site van sennheiser(.nl) de hd580 niet meer te koop is, wel de 570 en de 590....
Waar kan ik deze sennheiser vinden? Online bestellen is geen probleem...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:48
gamers koptelefoon?

surround?

lijkt me niet dat de ene koptelefoon betere surround geeft dan de andere.

betere geluidskwaliteit wel. Ik denk dat je ook ff moet opletten dattie lekker zit en dat je oren geen pijn gaan doen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

ik heb de HD570... ook geniaal! t kost wat maar zeker de moeite waard! (volgens mij ben ik niet de enige die dit gaat zeggen ;) )

BOINC stats

• -TheNose-
Jemig wat een snelle replies, maar mijn vraag is dan ook, wat het verschil is tussen de 570, 580 en 590 qua kwaliteit. Hoort de gemiddelde gamer dit verschil wel?

En nog even mezelf quoten want op deze vraag zou ik graag antwoord willen :)
-CKY2K- schreef op 09 oktober 2002 @ 22:26:
Ja 's nachts is de mooiste tijd om te gamen natuurlijk! :) Enne ik speel heel erg veel battlefiedl1942, dus wil alle geluiden graag horen. Geld is niet echt een probleem, wel zag ik dat op de site van sennheiser(.nl) de hd580 niet meer te koop is, wel de 570 en de 590....
Waar kan ik deze sennheiser vinden? Online bestellen is geen probleem...

Verwijderd

Hoi,

ik heb zelf de HD580 en heb geluisterd naar de HD570, 580, 590 en 600.
Ik vond de 570 maar matig klinken, niet vol, een beetje dof (persoonlijk....)
De 590 was al een stuk beter, maar die kost ook 150 euro ofzo...
Daarna de 580 en de 600 geluisterd. Op de installatie daar was niet echt veel verschil te horen. De 600 was iets helderder, maar kostte ook ruim 2 x zoveel.

Ik heb toen maar de HD580 besteld en die kostte toen 250 gulden. Hij kan wel eens uit productie zijn genomen zijn, maar ik zie hem nog wel eens liggen, bijv. bij de staffhorst. Ondanks dat het een hoog-ohmige hoofdtelefoon is, klinkt hij nog wel redelijk op de line-out van mijn geluidskaart en ik moet zeggen dat ik wel kritisch ben.

Naast Sennheiser kan je ook bijv. eens kijken naar Beyerdynamic, AKG.

Kep zelf de HD580, omdat: voor redelijke prijs goeie hphone, open systeem (dus geen zweet/plakoren/teveel druk op je oren). Nadeel is dat je omgeving het ook goed kan horen, maarja B)

• -TheNose-
Hmmmm ik heb een paar reviews gelezen ondertussen en de meeste reviewers zijn wel positief over de hd 570, de hd580 kan ik nergens meer vinden.

Weet iemand waar ik deze koptelefoons het beste kan kopen/bestellen?

Verwijderd

de Sony MDR series zijn altijd wel relaxed....

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:07

JT

VETAK y0

570 heeft heel goed gedetailleerd geluid en goede plaatsing, goed voor games dus maar ook zeer zeker met muziek !

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 13:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Tip: loop een goede audiozaak binnen en ga zelf luisteren. Kan je ook gelijk kijken hoe een koptelefoon zit.

Ik heb hier een Philips HP900... het ding ziet er niet uit (futuristisch) maar het geluid is dik in orde en zit echt geweldig. Dat laatste vind ik minstens zo belangrijk als het geluid want als je dat ding uren ophebt moet het niet gaan irriteren. En tsja, de enige manier om te achterhalen of-ie fijn zit is door het te proberen...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:45:
Naast Sennheiser kan je ook bijv. eens kijken naar Beyerdynamic, AKG.
_/-\o_

Ik ben in het algemeen helemaal niet zo te spreken over Sennheiser, maar het is gewoon een feit dat heel veel mensen ze een lekker geluid vinden geven. Ik heb de HD-590 en HD-600 kritisch beluisterd.

Ben inmiddels al een tijdje enorm tevreden over m'n AKG K-240DF, maar dat is wel een headphone van 600Ohm met een laag rendement dus je hij moet goed aangestuurd worden. Maar dan heb je ook een prima geluid :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• -TheNose-
De meeste audiozaken hier in Oud-Beijerland hebben niet zo'n groot aanbod geloof ik. Welke audiozaak kan ik het beste eens met een bezoek vereren? :)

En ik ben met name geinteresseerd in de sennheiser hd570 gezien de hele goede reviews over deze koptelefoon....online shops zijn ook prima

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een Sennheiser HD570, man dat is echt een prachtding! Goede, stevige bass; helder geluid; sprankelend; erg goede geluidskwaliteit. Alleen de maniakale audiofiel zal iets op te merken hebben over deze hoofdtelefoon... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• JT

JT

VETAK y0

Ik vond trouwens dat de 590 geen grote meerwaarde had over de 570.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• -TheNose-
Maar wie weet een goede (online)shop voor deze mooie sennheiser hd570????

Verwijderd

Heb je hem zelf al beluisterd dan?
Hoofdtelefoon is gelijk aan speakers, ga luisteren want dat is nogal belangrijk om te bepalen of JIJ het goed vind klinken B)

• -TheNose-
Bedoel eventueel online, hier in de gewone winkels kan ik hem niet vinden :(

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

(jarig!)
ik heb de sony mdr-v700, misschien niet de sterkste maar wel een loeihard dinkie... gekocht bij new-line.nl maar die hebben -helaas- niet de sennheiser die jij zoekt, wel andere...

Deze plek is te koop.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Wildfire schreef op 10 oktober 2002 @ 17:30:
Goede, stevige bass; helder geluid; sprankelend;
Jij beschrijft nu precies wat de meeste mensen een 'goed' of 'lekker' geluid vinden. En dat is ook precies waar Sennheiser op inspeelt. Alle Sennheisers hebben een gepiekte bass en gepiekt hoog. Ze klinken daardoor stevig (op den duur vermoeiend) en bright.
erg goede geluidskwaliteit. Alleen de maniakale audiofiel zal iets op te merken hebben over deze hoofdtelefoon... :)
Nou, niet echt... ;) Maar mooi dat je er zo tevreden mee bent. Daar gaat het uiteindelijk om :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 11:25

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Ik weet niet wat de beste is, maar ik weet wel wat de handigste is.
Ik heb nl. een draadloos koptelefoontje (een kop mobieltje dus :) ) en ben dus niet meer gelimiteerd aan een paar meters (draad). Afdoen als je ff wat drinken gaat halen, een boodschap gaat doen of ff iets oppakken van de grond hoefd ook niet meer. Een irritand draadje zit je ook niet meer in de weg. een geweldige uitkomst dus. Aangesloten op mijn mengpaneel waar ook de pc en tv en radio op zijn aangesloten is dan een zeer goede uitkomst (gamen en muziek "op de achtergrond" tegelijk, of gewoon tv kijken kan dan gewoon . . . en alles zonder dat iemand wat hoord. Koop wel 1 die op radio golven gaat, en niet 1 die via infrarood gaat, dan kan je het zelfs door de muren horen.

My 2 Cents.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• JT

JT

VETAK y0

Exirion schreef op 10 oktober 2002 @ 18:08:
[...]

Jij beschrijft nu precies wat de meeste mensen een 'goed' of 'lekker' geluid vinden. En dat is ook precies waar Sennheiser op inspeelt. Alle Sennheisers hebben een gepiekte bass en gepiekt hoog. Ze klinken daardoor stevig (op den duur vermoeiend) en bright.
Hmmm...hij heeft juist geen gepiekte bas, hij is juist kwa karakter 'on the soft side'. Wat WEL is is dat de bas diep doorloopt en zeer strak is. En als jij een speaker koopt met een helder gedetailleerd geluid, zeg jij dan ook dat ze op den duur vermoeiend klinken ?

Ecodan warmtepomp

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36
JT schreef op 10 oktober 2002 @ 17:42:
Ik vond trouwens dat de 590 geen grote meerwaarde had over de 570.
Daar ben ik het niet mee eens.
Heb zelf naar bijde koptelefoons geluisterd en ook nog naar de 600.
Vond het verschil tussen de 570 en 590 duidelijk hoorbaar. De 570 klinkt doffer. Het verschil tussen de 590 en de 600 was te klein om het prijsverschil van 130 euro te rechtvardigen...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
Sennheiser M@B 40 hier. prima geluid en een microfoon.
alleen op LANs merk ik dat hij niet helemaal boven het lawaai uit komt. :(

koste me 100 guldus

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

ik heb hd570 en vind het wel fijne koptelefoon.
mja ben niet zo'n audiofiel dus ik hoor de verschillen tussen die koptelefoons niet echt erg.

• -TheNose-
Bedankt voor jullie replies jongens ze zijn erg hulpvol, maar 1 antwoord wil ik graag nog: Waar kan ik deze sennheisers in omg oud-beijerland/rotterdam kopen? :)

Verwijderd

Misschien bij de Mediamarkt... daar hadden ze iig eerst de 600.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

JT schreef op 10 oktober 2002 @ 18:41:
En als jij een speaker koopt met een helder gedetailleerd geluid, zeg jij dan ook dat ze op den duur vermoeiend klinken ?
Nee, maar met alle respect. Wat ik een 'helder en gedetailleerd geluid' noem is iets heel anders dan wat de gemiddelde luisteraar eronder verstaat. De meeste mensen houden van gepiekt laag en hoog. Het klinkt voor hen lekker helder als het gebied tussen de 8KHz/10KHz en hoger gepiekt is, en Sennheiser heeft dat bij uitstek.

Niks mis mee om een geluid te bieden dat bij massa's mensen goed in het gehoor ligt, maar het is niet mijn ideaal. En Sennheiser is ook absoluut niet het beste wat er te koop is. Zelfs de HD600 niet. Je betaalt bij Sennheiser (zeker voor die HD600) meestal teveel voor wat ze bieden.

Verwijderd

ik zag bij de blokker een hoofdtelefoon van philips:
Dit is em:

Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725052.jpg

Specs:
Philips Hi-Fi hoofdtelefoon

- Speakers met grote akoestische kamers.
- Grote oorschelpen (90 mm).
- Snoerlengte 3 meter.
- Met vergulde connector.

Adviesprijs 44.00
Blokkerprijs 34.99
SnelSpaarVoordeel 10.00

Bij inlevering van 3 dukaten:

NU € 24,99

verder stond het type er helaas niet bij maar het is volgens mij deze:
SBCHP800
Is dit wat?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

De combinatie Philips en luidsprekers/hoofdtelefoons is niet zo fantastisch, en dat is zwak uitgedrukt. Philips heeft in het (verre) verleden leuke dingen gedaan op het gebied van luidsprekers, maar het is niet veel meer. En ik ken niemand die Philips headphones goed vindt...

• MrTinux

MrTinux

Exirion schreef op 11 oktober 2002 @ 10:47:
[...]

De combinatie Philips en luidsprekers/hoofdtelefoons is niet zo fantastisch, en dat is zwak uitgedrukt. Philips heeft in het (verre) verleden leuke dingen gedaan op het gebied van luidsprekers, maar het is niet veel meer. En ik ken niemand die Philips headphones goed vindt...
*kuch* :+
MrTinux schreef op 10 oktober 2002 @ 17:22:
Ik heb hier een Philips HP900... het ding ziet er niet uit (futuristisch) maar het geluid is dik in orde en zit echt geweldig.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Euhh.. ken ik jou? :+

Maar serieus, ik vraag me af of je wel eens iets anders hebt gehoord :) Het is een beetje moeilijk oordelen als je nooit topspul heb beluisterd.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De Philips HP890 (die ik heb) en de HP900 zijn gewoon goed, beetje fors qua behuizing maar een prima geluidje en direct op de geluidskaart aan te sluiten. Deze 2 modellen zijn te vergelijken met HD570 van Sennheiser volgens meerdere (search). Beide kosten rond de 100 euro, de 800 zal wel van mindere kwaliteit zijn, maar hoeveel slechter weet ik niet.

Dus qua headphones is Philips weer terug op t goede pad.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 09:18

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik gebruik gewoon de koptelefoon die ik ook voor dj'en momenteel gebruik, een IXOS dj1003

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• job
  • Laatst online: 19:19

job

-CKY2K- schreef op 10 oktober 2002 @ 18:49:
Bedankt voor jullie replies jongens ze zijn erg hulpvol, maar 1 antwoord wil ik graag nog: Waar kan ik deze sennheisers in omg oud-beijerland/rotterdam kopen? :)
damn zeg hoevaak kan jij dezelfde vraag stellen.

waarom loop je niet gewoon een goede audiozaak binnnen.
je vraagt de verkoper daar of hij hem voor je kan bestellen.

bij een goede winkel doen ze dat wel.
nadeel is, als ze hem bestellen zul je hem ook moeten kopen.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 03:50

GG85

.......

HD 490 is ook een prima dingetje hoor, kijk er altijd dmv Dolby headphone mee naar DVD's en speel alle games ermee. mooi helder den een goede bass. voor e39 gekocht bij kijkshop.

Verwijderd

Ik heb een Plantronics DSP-500 headset... eerlijk gezegd heb ik 'm amper gebruikt (speel al sinds lange tijd geen spellen meer), maar ik vond het geluid tijdens de potjes CS altijd uitstekend. Ik vraag me eigenlijk af waarom nog niemand dit merk genoemd heeft? Ik bedoel, ik wil eigenlijk wel weten wat men "in het algemeen" van Plantronics vindt? Of is dit soort headsets niet voldoende als het op "gamer headsets" aankomt?

Verwijderd

Ik heb de allernieuwste Philips SBCHC8850, prachtige koptelefoon, ik heb hem sinds een paar weken en ben er echt content van, geluidskwaliteit is enorm goed, en deze koptelefoon heeft ingebouwde surround geluid !!

link: SBCHC8850

Ik heb hem 155€ betaald, en daar was de DVD van LOTR bij (2 dvd's)

't is daarbij een draadloze natuurlijk...

• MrTinux

MrTinux

Exirion schreef op 11 oktober 2002 @ 11:05:
[...]

Euhh.. ken ik jou? :+

Maar serieus, ik vraag me af of je wel eens iets anders hebt gehoord :) Het is een beetje moeilijk oordelen als je nooit topspul heb beluisterd.
Nou ja, ik zocht destijds een koptelefoon van zo'n 50 euro max. Ik weet ook wel dat ik voor die prijs niet het beste van het beste kan krijgen. Ik heb hem vergeleken met een Sennheiser van dezelfde prijsklasse (HP620 ofzo? :? ) en vond de Philips zowel qua geluid als draagcomfort gewoon beter.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik heb zelf een sennheiser HD500, en via mijn versterker komt er zeker een mooi geluid uit!

als ik hem op de line-out van mn audigy aansluit, klinkt ook nog best goed, alleen niet meer als ik vol volume openzet...

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Philips heeft een paar top modellen die zeker wel goed klinken en ook voor weinig geld hebben ze 2 leuke loptelefoons waar je gerust mee op straat mag worden gezien en doordat ze een gewone behuizing hebben ook nog is alleraardigst klinken.

Ecodan warmtepomp

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-08 00:19
xitel force feedback koptelefoon, een tijdje geleden zag je m nog wel een in de computertotaal langskomen, zij waren er erg enthousiast over

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

[...]

Wedervraag: heb jij de nieuwe hoofdtelefoons van Philips al wel eens beluisterd?

Ik zou hun toprange zeker wel gelijk willen stellen aan de 5xx serie van Sennheiser. Ze klinken gewoon goed en daarnaast zitten ze ook nog eens lekker...

Ik vind toch de HD565 van Sennheiser tot nu toe wel de allerlekkerste koptelefoon die er is. Hij zit zoo relaxt en daarnaast klinkt ie perfect. Zeker de plaatsing bij die koptelefoon is magisch. Ik vind 'm alleen niet geschikt voor gamen (uit respect voor zoiets moois :P)

• -TheNose-
damster schreef op 11 oktober 2002 @ 11:51:
[...]

damn zeg hoevaak kan jij dezelfde vraag stellen.

waarom loop je niet gewoon een goede audiozaak binnnen.
je vraagt de verkoper daar of hij hem voor je kan bestellen.

bij een goede winkel doen ze dat wel.
nadeel is, als ze hem bestellen zul je hem ook moeten kopen.
Damn hoe vaak kan jij een slim antwoord geven? Ten eerste vraag ik het zoveel omdat er blijkbaar niet op gereageerd wordt :) en ten tweede zeg je zelf de reden al, ik wil een winkel weten waar ze hem in de winkel zelf al hebben liggen! :)

Verwijderd

FF tussendoor. Er gaat toch nix boven een lekkere surroundset voor het kijken naar dvd en het spelen van games. Met een koptelefoon heb je toch niet meer het 'gevoel' dat het geluid van alle kanten komt, of heb ik dat mis :?

En als je een koptelefoon koopt, moet dit dat een speciale ofzo zijn? Je koopt toch gewoon een die je zelf het beste vindt klinken.

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 22:24

Ivion

Mame Chishiki

Met koptelefoon kun je ook heel goed het 'surround' geluid krijgen. Leg mij eens uit waarom je een beter 'surround' geluid zou kunnen krijgen uit een surround-set?
Het is zelfs vaak zo dat ik een koptelefoon beter vindt klinken dan een surround-set, maar ligt natuurlijk weer bij iedereen anders. En koptelefoons zijn handig, je stoort je ouders/buren/vriendin er niet mee. >:)

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:33:
FF tussendoor. Er gaat toch nix boven een lekkere surroundset voor het kijken naar dvd en het spelen van games. Met een koptelefoon heb je toch niet meer het 'gevoel' dat het geluid van alle kanten komt, of heb ik dat mis :?

En als je een koptelefoon koopt, moet dit dat een speciale ofzo zijn? Je koopt toch gewoon een die je zelf het beste vindt klinken.
als je het draadje ff door had gelezen en ff een beetje had doorgedacht ed dan had je kunnen concluderen dat het de topicstarter gaat om als ie snachts wil gamen. Ik doe savonds ook mn surroundset uit en zet mn koptelefoon op.

en ik moet zeggen dat ik een koptelefoon voor games beter vindt, omdat je meer hoort dan met een surrouundset want daar heb je toch emer last van andere geluiden om je heen ed.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ivion schreef op 12 oktober 2002 @ 18:44:
Met koptelefoon kun je ook heel goed het 'surround' geluid krijgen. Leg mij eens uit waarom je een beter 'surround' geluid zou kunnen krijgen uit een surround-set?
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Je kunt met twee weergevers onmogelijk goed nabootsen dat geluiden van achteren (of van voren) komen. Sowiezo is een hoofdtelefoon altijd al 'in je hoofd' dus geluid kan ook niet echt van voren komen.

SRS en dat soort systeem zijn gewoon fase-verschuivings trucjes zoals 'spatial stereo' dat ook is, en dat is een stokoud systeem. Het is grappig maar stelt niet veel voor.

Verwijderd

Ik heb de HD580 Precision ik en ben er heel erg tevreden over. Komt echt prachtig geluid uit deze koptelefoon. Helemaal als je er een fatsoenlijke versterker aan hangt. Ik raad de koptelefoon iedereen aan.

• -TheNose-
Ik zal deze week eens een paar grote audiozaken in Rotterdam aflopen....
* -TheNose- heeft eindelijk weer eens een weekje vrij! :)

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 12:10:
Ik heb een Plantronics DSP-500 headset... eerlijk gezegd heb ik 'm amper gebruikt (speel al sinds lange tijd geen spellen meer), maar ik vond het geluid tijdens de potjes CS altijd uitstekend. Ik vraag me eigenlijk af waarom nog niemand dit merk genoemd heeft? Ik bedoel, ik wil eigenlijk wel weten wat men "in het algemeen" van Plantronics vindt? Of is dit soort headsets niet voldoende als het op "gamer headsets" aankomt?
De topicstarter wil geen microfoon voor zijn smoel :) Voor de rest is plantronic wel goed, redelijk geluid (maar wel met een mic ;)), niet te duur.

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Exirion schreef op 12 oktober 2002 @ 18:57:
Is dat zo moeilijk te begrijpen? Je kunt met twee weergevers onmogelijk goed nabootsen dat geluiden van achteren (of van voren) komen. Sowiezo is een hoofdtelefoon altijd al 'in je hoofd' dus geluid kan ook niet echt van voren komen.
Je hebt maar twee 'microfoons' aan je hoofd, dus met twee weergevers zou je al het 'echte geluid' na kunnen maken.

Wel eens een kunsthoofd-stereo opname beluisterd met een koptelefoon? da's een methode waarbij ze microfoons in de oren van een modelhoofd stoppen. Als je dat geluid weer afspeelt hoor je 't precies zo als die modelpop het hoorde.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Exirion schreef op 12 oktober 2002 @ 18:57:
[...]

SRS en dat soort systeem zijn gewoon fase-verschuivings trucjes zoals 'spatial stereo' dat ook is, en dat is een stokoud systeem. Het is grappig maar stelt niet veel voor.
Daar gaat het me inderdaad ook om. Ik snap ook wel dat je 's nacht niet je speakers op vol kan zetten :Z . (tenzij je ergens afgelegen woont :) ) maar voor je echte 3D sound effecten heb je een speakerset nodig.
Mijn vraag was of dit ook mogelijk is met een koptelefoon, volgens mij niet! Anders heb ik ook wel interresse is zo'n koptelefoon als die er zijn.
Voorlopig doe ik het nog met mijn surround set, tot er een beter alternatief is voor 's nachts.

• -TheNose-
Koetjeboe schreef op 12 oktober 2002 @ 22:28:
[...]

De topicstarter wil geen microfoon voor zijn smoel :) Voor de rest is plantronic wel goed, redelijk geluid (maar wel met een mic ;)), niet te duur.
Hehehe jullie lezen mijn posts behoorlijk goed!
* -TheNose- voelt zich begrepen! :*)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:35
ik heb ook wel oren naar een game koptelefoon maar ik heb een aantal vraagjes, misschien kunnen jullie mij hiermee helpen.

Is het direct aansluiten van je koptelefoon op je speaker-out van je geluidskaart de bedoeling?
En hoe lang is de gemiddelde kabel lengte die je bij zo'n koptelefoon erbij krijgt. Ik vind het nauw niet zo prettig om met mijn neus op mijn scherm te zitten vanwege eem te korte draad.

Verwijderd

Kep een goedkope Philips koptelefoon van 10 euro...niets op aan te merken en zit lekker.
Soms loop ik met dat ding van me computer vandaan omdat ik hem niet voelo zitten :0

Verwijderd

Winkel in Rotterdam? Wellicht Correct? Ik weet niet of ze die Sennheisers hebben, maar is dacht ik wel een grote winkel.

Surround koptelefoons bestaan wel, ik geloof dat Sony zelfs dolby digital surround koptelefoons maakt, en AKG ik ook maar die dingen zijn belachelijk duur zeker +500 Eurootjes.

Verwijderd

Miki schreef op 13 oktober 2002 @ 00:32:

En hoe lang is de gemiddelde kabel lengte die je bij zo'n koptelefoon erbij krijgt. Ik vind het nauw niet zo prettig om met mijn neus op mijn scherm te zitten vanwege eem te korte draad.
Aan mijn Sennheiser HD 590 zit iets van 3 meter snoer, meer dan genoeg in mijn kleine studentenhok. Dat ding is een verademing voor mijn huisgenoten. Tenzij ik weer eens vergeten ben dat knoppie voor mn speakers uit te zetten.

Ik heb mn hoofdtelefoon nooit direct op de out van mn geluidskaart staan, maar altijd over de versterker. Welke dan wel weer op de out van mn creative is aangesloten, klinkt toch aanmerklijk beter

• Miki
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 01:19:
[...]

Aan mijn Sennheiser HD 590 zit iets van 3 meter snoer, meer dan genoeg in mijn kleine studentenhok. Dat ding is een verademing voor mijn huisgenoten. Tenzij ik weer eens vergeten ben dat knoppie voor mn speakers uit te zetten.

Ik heb mn hoofdtelefoon nooit direct op de out van mn geluidskaart staan, maar altijd over de versterker. Welke dan wel weer op de out van mn creative is aangesloten, klinkt toch aanmerklijk beter
Hey dat klinkt okay! Ik denk dat ik maar eens even op luisteronderzoek ga :)
Zal me bevindingen posten.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb deze :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vivanco.com/images/products/EAN4008928/4008928084757_p01.jpg

zit/sluit goed om je oren :)
en ik game (CS) er al een jaar mee ofzow, en werkt uiteraard nog :)

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
Lees anders een paar reviews op www.hifichoice.co.uk :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik heb zelf de Philips SBC HP140 en het geluid dat er uit komt is niet slechter dan uit mijn 2200 setje. Nu heb ik dat setje vergeleken met mijn midi boxen en echt veel verschil hoor je niet in spellen. Dus misschien kan je beter eerst een koptelefoon van een paar tientjes kopen (mijn philips koste maar 30 piek en je kan zelfs horen of iemand voor of achter je staat). De prijs/prestatie verhouding is dan iig stukken beter dan met een koptelefoon van 300 euro, die misschien 5 a 10% beter klinkt.

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 00:57:
Winkel in Rotterdam? Wellicht Correct? Ik weet niet of ze die Sennheisers hebben, maar is dacht ik wel een grote winkel.

Surround koptelefoons bestaan wel, ik geloof dat Sony zelfs dolby digital surround koptelefoons maakt, en AKG ik ook maar die dingen zijn belachelijk duur zeker +500 Eurootjes.

Of je het surround mag noemen weet ik niet, maar met mijn philips HP140 is duidelijk te horen of het geluid van voren of van achteren komt. Dat ding koste bijna niks, dus......

MechWarrior || Monsters Game

• Miki
ThaHandy schreef op 13 oktober 2002 @ 01:49:
ik heb deze :)

[afbeelding]

zit/sluit goed om je oren :)
en ik game (CS) er al een jaar mee ofzow, en werkt uiteraard nog :)
En van welk merk is deze dan? type nummer zou ook handig wezen.

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 22:24

Ivion

Mame Chishiki

Varienaja schreef op 12 oktober 2002 @ 22:39:
[...]
Je hebt maar twee 'microfoons' aan je hoofd, dus met twee weergevers zou je al het 'echte geluid' na kunnen maken.

Wel eens een kunsthoofd-stereo opname beluisterd met een koptelefoon? da's een methode waarbij ze microfoons in de oren van een modelhoofd stoppen. Als je dat geluid weer afspeelt hoor je 't precies zo als die modelpop het hoorde.
Precies, dat bedoel ik ook. Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen beweren dat je met een surround-set een beter 'surround' geluid zo kunnen krijgen. :D
Je hoort toch met 2 'ontvangers', waarom zouden dan 2 'verzenders' niet een 'surround' geluid kunnen produceren? :)

Disclaimer; Ben zelf geen geluidstechnicus, oid. Dus niks wat ik zeg kan als 'waar' worden beschouwt (waarbij deze keer de waarde van waar de waarheid is :P).

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ivion schreef op 13 oktober 2002 @ 14:50:
Precies, dat bedoel ik ook. Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen beweren dat je met een surround-set een beter 'surround' geluid zo kunnen krijgen. :D
Je hoort toch met 2 'ontvangers', waarom zouden dan 2 'verzenders' niet een 'surround' geluid kunnen produceren? :)
Ik heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ik denk dat het gewoon te simpel is om techniek en het menselijk lichaam direct op elkaar te projecteren. Ik vergelijk het wel eens met smaak: met papillen kunnen we smaken proeven, maar een groot deel van de smaakbeleving komt voort uit geur. Als je alleen papillen hebt dan ontbreekt er veel.

Als je een hoofdtelefoon op hebt die super klinkt, dan heb je toch een andere beleving van het geluid. Ten eerste speelt akoestiek van een ruimte een enorme rol (daarom moeten headphones vaak gecorrigeerde respons hebben, ook wel diffuse field curve genoemd), en ten tweede 'voel' je geluid ook. Niet alleen bassen voel je, maar ook hogere frequenties kun je bij een aardig volume voelen.

Verder zit het oor tamelijk complex in elkaar. Als je microfoons in een dummy hoofd zet, dan gaan er bepaalde dingen verloren. Bij een hoofdtelefoon komt het geluid uit 1 punt, terwijl in werkelijkheid het geluid onder verschillende hoeken het oor binnenkomt. Ik denk dat het dummyhoofd met de microfoons,en een hoofdtelefoon als weergever, en te simplistisch model van de werkelijkheid vormen.

• -TheNose-
Yes daar had ik wat aan thx....

Verwijderd

-CKY2K- schreef op 10 oktober 2002 @ 18:06:
Bedoel eventueel online, hier in de gewone winkels kan ik hem niet vinden :(
Vogelzang heeft de HD580 waarschijnlijk nog wel en Stassen ook nog wel denk ik. Je zou ook een mailtje kunnen sturen naar de verschillende Hobo filialen. Die hebben zo'n voorraad dat ze hem vast nog wel hebben. (Hij is daar ook in de aanbieding trouwens, en die aanbiedingen gelde het hele jaar dus....)

Ohwja:
www.vogelzang.nl
www.stassen.nl
www.hobo.nl
filiaalplaats@hobo.nl (arnhem/amersfoort/etc.)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Er zijn al heel wat topics over hoofdtelefoons, ook over hoofdtelefoons voor gamen.. Dat, en dat ik in al dit soort topics schaamteloos Koss promoot zeg ik er ook altijd bij.. ;)

Ik vind dus de klank van de Sennheisers over het algemeen niet zo geweldig.. Vooral de goedkopere modellen bieden de laatste paar jaar echt geen waar meer voor hun geld, de duurdere klinken al wel een stuk beter maar mijn smaak is het niet..

Een hele mooie hoofdtelefoon die ik ooit heb geluisterd was een Beyer Dynamic, wat klonk die ontzettend lekker zeg.. Mooi open geluid, niet te gekleurd maar niet helemaal neutraal (als je niet vaak lang luistert zoals ik is dat een nadeel), stevig gebouwd maar toch niet te zwaar.. Probleem is alleen dat ik het typenummer niet meer weet.. Maar Beyer Dynamic is zeker een merk dat je eens zou moeten luisteren..

Mijn favoriet op dit moment, de Koss UR-40.. Hij is lekker licht, valt lekker over je oren en klinkt erg lekker.. Mooie diepe bas en verder een veel gedetailleerder geluid dan ik tot nu toe bij andere hoofdtelefoons heb gehoord..

En over smaak valt niet te twisten maar ik vind em er erg koel uitzien:

Afbeeldingslocatie: http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/files/graphics/$file/UR40_lg.jpg

Het snoer is met 1.2 meter vrij kort maar in mijn opstelling is dat geen nadeel, bovendien is een verlengkabel niet zo duur..

Specs:
Frequency Response: 20-20,000 Hz
Impedance: 60 ohms
Weight: 7.5 oz w/cord, 6.5 oz w/o cord
Sensitivity: 98 dB SPL/1mW
Distortion: <0.2%
Ear Cushions:
Cord: Straight, Dual Entry, 8ft
Plug: 3.5 mm

Oh en verder krijg je op alle Koss hoofdtelefoons levenslange garantie, kost ie geloof ik 69 euro (weet niet meer precies hoe duur) en hebben ze em bij Correct in Rotterdam.. Sowieso hebben ze daar meerdere merken, kun je mooi de verschillen horen..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

TripleM schreef op 13 oktober 2002 @ 16:59:
Maar Beyer Dynamic is zeker een merk dat je eens zou moeten luisteren..
Ik heb ze zelf niet gehoord maar de DT-250 schijnt een betaalbaar en goed model te zijn. Zelf zweer ik bij AKG. De K240-DF's kosten 165 euro, maar dan heb je ook een enorm goed geluid :)

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.akg-acoustics.com/english/headphones/Bilder/k240d.gif

En (topicstarter) leer alvast 1 ding: beoordeel hoofdtelefoons nooit te kritisch als ze zo nieuw uit de doos komen. Ze moeten goed inspelen voordat je ze echt met elkaar kunt gaan vergelijke enzo.

[ Voor 0% gewijzigd door Exirion op 13-10-2002 17:15 . Reden: plaatje erbij ]

• -TheNose-
Exirion schreef op 13 oktober 2002 @ 17:13:
[...]

Ik heb ze zelf niet gehoord maar de DT-250 schijnt een betaalbaar en goed model te zijn. Zelf zweer ik bij AKG. De K240-DF's kosten 165 euro, maar dan heb je ook een enorm goed geluid :)

Plaatje:
[afbeelding]

En (topicstarter) leer alvast 1 ding: beoordeel hoofdtelefoons nooit te kritisch als ze zo nieuw uit de doos komen. Ze moeten goed inspelen voordat je ze echt met elkaar kunt gaan vergelijke enzo.
Hmm ok bedankt voor de tip, ik zal morgen de rest van de reviews van een site gepost een paar posts hierboven effe doorspitten en ze dan eens live gaan bewonderen.... wish me luck! :)

Verwijderd

http://www.hermeselectronics.nl

sennheiser hd570 goedkoper dan staffhorst utrecht

108 euro heb hem nu een kleine week en ben er tevreden mee

btw ze hebben een webwinkel :-)

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Exirion schreef op 13 oktober 2002 @ 15:00:
Ik denk dat het dummyhoofd met de microfoons,en een hoofdtelefoon als weergever, en te simplistisch model van de werkelijkheid vormen.
Ik niet. Het is alleen zo dat *niemand* op deze manier muziek opneemt, omdat er niemand is die muziek via de koptelefoon luisterd. Dat wordt normaal gesproken via 2 speakers gedaan die in een kamer staan ;) Dat een koptelefoon vervolgens een gecorrigeerde respons nodig hebben is puur omdat het geluid nog onrealistischer zou zijn.

De opname-techniek die ik bedoelde (kunsthoofd-stereo) wordt niet commercieel gebruikt. Ik heb er weleens testjes over gelezen. Bijvoorbeeld dat een proefpersoon opeens tegen iemand achter zich probeerde te praten, maar die was er helemaal niet: Na de opname had iemand nog even een opmerking gemaakt, die per ongeluk ook nog op het bandje stond. :D

Dit is allemaal erg leuke materie, maar daar gaat het in dit topic natuurlijk niet helemaal over ;)

Siditamentis astuentis pactum.

• -TheNose-
Hoe meer reviews ik lees, hoebeter andere merken eruit komen tenopzichte van sennheiser...
Philips 890 en een type van technics komen heel goed uit de tests en voor een redelijke prijs.... ga me er nog wat meer in verdiepen mannen... :*)

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
ik heb zelf een philips, draadloos is makkelijker bewegen dus vandaar een draadloze, die bevalt mij prima, laad zichzelf op en heeft overal in huis bereik
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/sbchc8410_l.jpg

Digital Media Junkie

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
Gaer schreef op 14 oktober 2002 @ 11:09:
ik heb zelf een philips, draadloos is makkelijker bewegen dus vandaar een draadloze, die bevalt mij prima, laad zichzelf op en heeft overal in huis bereik
[afbeelding]
En zit daarbij volledig om je oren dus kun je hem langer ophouden, krijg je namelijk niet te lang druk op je oren

Oops wou editen

[ Voor 0% gewijzigd door pretorian_nl op 14-10-2002 11:10 . Reden: fouten zijn menselijk ]

Digital Media Junkie

Verwijderd

Gaer schreef op 14 oktober 2002 @ 11:10:
[...]

En zit daarbij volledig om je oren dus kun je hem langer ophouden, krijg je namelijk niet te lang druk op je oren

Oops wou editen
Het is een gesloten model, dus je krijgt wel een "druk" op je oren. Ook al ligt de headphone over je oren heen. 2 Verschillende soorten druk.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
ik heb de HD570 gekozen vanwege de pasvorm. Fluwelen kussens en het ding gaat echt nooit verlend zitten, plus is hij super licht van gewicht. de 580 en 590 zullen wel een iets beter geluid hebben maar dat hoor ik toch niet.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

'k heb een bejaarde HD455.. geen idee in welke klasse die thuis hoort, maar in geen winkel nog een headphone gehoord die beter klinkt dan deze.. hij's onderhand dus ook met plakband in elkaar geplakt :P Magoed.. geluidje :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Mijn Philips HP890 die ik een paar weken geleden voor 80 euro bij Mediamarkt gekocht heb.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rwmmos/EPSN0007s.jpg

De 1 jaar oude Sennheiser HD265 (f 270) die er naast ligt is nu dus over :)

De Philips is zeker gelijkwaardig aan een Sennheiser HD580 of 590. Zonder goede headphone amp zal hij vaak zelfs beter klinken (laagohmig en hoge gevoeligheid). Hij is wel gesloten.

Voor goede 3d sound in games heb je A3D 2.0 geluid nodig op een Vortex 2 chip, maar geloof dat dat niet meer gemaakt wordt :(

ed. typos

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Voor goede 3d sound in games heb je A3D 2.0 geluid nodig op een Vortex 2 chip, maar geloof dat dat niet meer gemaakt wordt
Klopt, maar die kaartjes kun je nog wel 2e hands kopen, alleen driverondersteuning is beetje brak onder 2000/xp....

Lekker off-topic B)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://www.audio-direct.com/images/SENNHEISER/ad2-hdr-65.jpg

Ik heb zelf deze (op een Onkyo receiver) en die bevalt me echt super, het geluid is onwijs goed ondanks dat ie draadloos is en er zitten standaard 2 accu's bij dus je zit nooit zonder stroom en voor 25 gulden koop je er nog een accu bij :)
Hij kost wel 350 gulden dus je moet er wat voor over hebben :)

Sennheiser HDR 65 + HD 65 dus....

Alle proemn in n drek

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Bierkameel schreef op 14 oktober 2002 @ 23:42:

Sennheiser HDR 65 + HD 65 dus....
Just curieus:
Heb je ook wel eens last van ruis of stoorgeluiden. En hoe ver kom je ermee (tov de zender)?

• yogy
  • Laatst online: 08-08 20:37
Duck-Twacy schreef op 14 oktober 2002 @ 20:34:
Mijn Philips HP890 die ik een paar weken geleden voor 80 euro bij Mediamarkt gekocht heb.
[afbeelding]

De 1 jaar oude Sennheiser HD265 (f 270) die er naast ligt is nu dus over :)

De Philips is zeker gelijkwaardig aan een Sennheiser HD580 of 590. Zonder goede headphone amp zal hij vaak zelfs beter klinken (laagohmig en hoge gevoeligheid). Hij is wel gesloten.

Voor goede 3d sound in games heb je A3D 2.0 geluid nodig op een Vortex 2 chip, maar geloof dat dat niet meer gemaakt wordt :(

ed. typos
Deze heb ik ook, echt een perfect ding. Ik voel 'm bijna niet zitten, vooral dat fluweel is :9 . Ik ben niet zo'n veel eisend iemand, ik luister er cd'tjes mee, en game wel eens wat. Ik heb 'm btw. voor 50 pleuro in de Flips personeels winkel gehaald (handig, zo'n oom die zo'n pas heeft 8) ). Echt een aanrader.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Duck-Twacy schreef op 14 oktober 2002 @ 23:52:
[...]

Just curieus:
Heb je ook wel eens last van ruis of stoorgeluiden. En hoe ver kom je ermee (tov de zender)?
Hij wil weleens een keer ruisen maar dan moet je ff op het knopje drukken aan de rechterkant van de koptelefoon, dan zoekt hij de zender opnieuw op en dan is het weer perfect, ik zit er weleens mee in de tuin en dat is ongeveer 40 meter en dan is het geluid nog perfect :)

Alleen als je 2 minuten geen muziek luisterd gaat ie uit en dan krijg je een klote geluid te horen, als ie dan uit is hoor je nix meer :P

Alle proemn in n drek

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 21-07 10:15

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Hij is al eerder in dit topic genoemd, maar ik noem hem toch maar weer eens.
Ikzelf gebruik de Philips SBC-HP800.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.vaningen/img/SBC-HP800.gif

Specs:
Met grote Clarity luidsprekers
Inclusief 3,5 - 6,3 verloopplug
Vergulde stekker
Geschikt als dj-hoofdtelefoon
Enkelzijdig snoer
Frequentiebereik 10 - 28.000 Herz

Ik heb indertijd iets van €35 er voor betaald.
Hij zit echt erg lekker, en naar mijn mening erg mooi geluid.

Wat me overigens niet duidelijk is: is deze koptelefoon nou dicht of open
(kan me daar namelijk niet een echt duidelijk beeld van vormen)

edit:

Ik gebruik hem ook voor het kijken van DVD's en het spelen van spellen
(en uiteraard voor het luisteren van muziek)

last.fm

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

SennHeiser HD570 :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• -TheNose-
Ik ben er bijna uit, het moet de philips 890 worden, alleen in oud-beijerland niet te koop, dus ga Rotterdam in morgen... Ik post wel een plaatje als ik hem heb...

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zich een goede keus, maar luister toch maar eerst naar een paar modellen voor de zekerheid :)

• -TheNose-
Ja zal ik doen, maar heb de meesten al gehoord, de philips komt er alleen erg goed uit overal...

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Gaer schreef op 14 oktober 2002 @ 11:09:
[afbeelding]
Ikzelf heb de 8412 (is dus dezelfde) Draadloos en zit perfect. Ik game er op het moment (UT2k3) ERRUG veel mee. En ik mag niet klagen over het comfort en de geluidskwaliteit. Gekocht voor 80 pleuro bij mediamarkt Rotterdam een maand of 2 geleden.

[edit]
MEER INFO HIER!!!!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• -TheNose-
Jippie! Heb hem gekocht, heb bij mediamarkt diverse koptelefoons nog effe beluisterd en deze phillips was qua prijs/kwaliteit toch wel de beste die ze hadden denk ik (wil er ook geen 160 euro aan uitgeven)....heb de hele middag gegamed en hij zit heerlijk en hoor gelijk weer veel meer detail dan met mijn boxjes.... * -TheNose- is blij

Verwijderd

mn ouders hebben een Sony MDR CD250, maar ook ik geil best wel op de sennheisers. lekker goed hoog, wat het belangrijkste is bij games. daaraan hoor je waar je nmi's zitten.

Maar ook philips had 1 heel mooie headphone, 180 gulden. Maar k weet et typenr niet meer. Das btw t enige van philips aan geluid wat ik goed vind klinken :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Miki schreef op 13 oktober 2002 @ 11:59:
[...]

En van welk merk is deze dan? type nummer zou ook handig wezen.
jah |:( stom :{

SR 950 :)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:40

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb er me eigen topic al over lopen. Sennheiser HD 570 icm Audigy of Sblive

Ik wil een sennheiser hd 570 puur voor het gamen (counterstrike)

De vraag blijft... gaat het hard genoeg?? op een audigy???

Verwijderd

ik heb me sony gewoon in de versterker gestoken en die op source direct staan om de 3d effecten te behouden

Verwijderd

Sennheiser HD210 hier, 69 gulden voor betaald in de aanbieding, top voor CounterStrike ;)
Pagina: 1