wie weet het. laptop aansluiten op versterker voor afspelen van audio aansluiting uitgang laptop koptelefoon en een ingang audio wat moet ik doen voor een goed resultaat.jp
mini-jack naar tulp op je aux al geprobeerd?
Werkt soms wel
Werkt soms wel
mini vertel meer ik heb wel een stekker plug naar tulp maar koptelefoon singnaal is anders dan bijv cd speler uitgang naar je versterker ?
Verwijderd
mini-jack > 2x tulp
en dan je volume instellingen op je laptop niet op max zetten (ivm hoop gekraak enzo)
(zet volumes op 75% en probeer t uit)
en dan je volume instellingen op je laptop niet op max zetten (ivm hoop gekraak enzo)
Yep bedoelde ik ook, denk dat ie niet weet wat mini-jack is gewoon met deze info bij de "betere" audio speciaal zaak naar binnen lopen.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:22:
mini-jack > 2x tulp

Zo'n dus
Is dat 1 zin?Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:43:
ja heb ik of maak ik zelf term mini jack ken ik niet tof man zo,n afbeelding dank je wel
het is niet anders maar wat is het probleem ben je altijd zo aardig voor mensen die je nog nooit gezien hebt
Nee, maar ik mis punten en komma 'sVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:33:
[...]
het is niet anders maar wat is het probleem ben je altijd zo aardig voor mensen die je nog nooit gezien hebt
Pagina: 1