Ik wil achter in m'n auto een soort reclame bord maken waarop het adres van mijn website komt te staan, nu moet dit dus goed opvallen dus stikkers vervallen al
Ik wil het dus met belicht plexiglas gaan doen. Nu lijkt het me leuk om 2 lagen te maken zodat ik mijn tekst in een kleur, en daarachter schaduw met een andere kleur kan maken. Zou dit gaan werken (zie tekening), ik wil de super felle (3000 mcd) blauwe en groene ledjes uit de inkoop actie (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124) gebruiken die momenteel bezig is en "waanzinnig" goed(koop) is. Is dit een goed opvallende kleuren combinatie? Zie tekening:

Hij moet ongeveer 1,2 meter breed en 25 cm hoog worden, hoe kan ik dus het beste mijn LED's indelen? Dus om de hoeveel centimeren is het verstandig om een led te zetten, het moet goed opvallen en zo vloeiend mogelijk zijn, dus niet dat je goed ziet waar een ledje zit en waar niet. Later wil ik er nog een controllertje tussen maken zodat het geheel kan knipperen, faden, enzo... Maar dat komt later...

Hij moet ongeveer 1,2 meter breed en 25 cm hoog worden, hoe kan ik dus het beste mijn LED's indelen? Dus om de hoeveel centimeren is het verstandig om een led te zetten, het moet goed opvallen en zo vloeiend mogelijk zijn, dus niet dat je goed ziet waar een ledje zit en waar niet. Later wil ik er nog een controllertje tussen maken zodat het geheel kan knipperen, faden, enzo... Maar dat komt later...
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!