Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Plexi] Dubbellaags plexiglas, zou dit goed gaan?

Pagina: 1
Acties:

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44
Ik wil achter in m'n auto een soort reclame bord maken waarop het adres van mijn website komt te staan, nu moet dit dus goed opvallen dus stikkers vervallen al >:) Ik wil het dus met belicht plexiglas gaan doen. Nu lijkt het me leuk om 2 lagen te maken zodat ik mijn tekst in een kleur, en daarachter schaduw met een andere kleur kan maken. Zou dit gaan werken (zie tekening), ik wil de super felle (3000 mcd) blauwe en groene ledjes uit de inkoop actie (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124) gebruiken die momenteel bezig is en "waanzinnig" goed(koop) is. Is dit een goed opvallende kleuren combinatie? Zie tekening:
Afbeeldingslocatie: http://online.polderdijk.com:3030/GoT/Polderdijk_com.gif
Hij moet ongeveer 1,2 meter breed en 25 cm hoog worden, hoe kan ik dus het beste mijn LED's indelen? Dus om de hoeveel centimeren is het verstandig om een led te zetten, het moet goed opvallen en zo vloeiend mogelijk zijn, dus niet dat je goed ziet waar een ledje zit en waar niet. Later wil ik er nog een controllertje tussen maken zodat het geheel kan knipperen, faden, enzo... Maar dat komt later... :9

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Mag je daar wel mee rondrijden??? Blauw licht is volgens mij behouden aan de hulpverleners!

Verwijderd

original way to
!SPAM!
:D ;)

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:14:
Mag je daar wel mee rondrijden??? Blauw licht is volgens mij behouden aan de hulpverleners!
Oja, daar had ik helemaal niet aan gedacht :( Maar je mag toch ook blauwe stikkers op je auto plakken????

• Polderdijk
Er valt nog weinig te spammen want er staat nog weinig op :*)

Verwijderd

moet wel lukken, gewoon als je 2 etched plexiglasjes achter elkaar maakt met leds, dat schijnt gewoon door, en ziet er wel mooi uit :) mischien moet je dan wel dun glas gebruiken, 3mm ofzo, en 3mm leds

alleen t mag volgens mij niet achterin je auto, dat soort opvallendheid :(

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

uhm, je kan ook 1 laag doen, en dan bv. rooie LED`s boven en groene onder, krijg je een soort schaduw effect...

maareh, kan je niet beter (en goedkoper) 4 ccfl`etjes op een rij doen??

Electronics development

• Polderdijk
En hoe zit het met de afstanden tussen de ledjes?? Is om de 10 cm genoeg?? Het moet als 1 geheel opgloeien dus ik doe het liefst iets meer ledjes er in maar meer dan nodig is ook zonde!

• Polderdijk
3lmowww schreef op 09 oktober 2002 @ 22:20:
uhm, je kan ook 1 laag doen, en dan bv. rooie LED`s boven en groene onder, krijg je een soort schaduw effect...

maareh, kan je niet beter (en goedkoper) 4 ccfl`etjes op een rij doen??
Daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht :*) Jammer dat er geen IA meer van loopt, maar wel van de ledjes, is ook heel goedkoop (die blauwe teminste), en als je met LED's het maakt kan ik leukere effecten maken als ik later het geheel aan wil laten sturen met een controller, dus bijvoorbeeld de tekst van links naar rechts faden.

Misshien ook wel leuk, elke letter appart maken, dan kan je ze ook nog per letter op laten lichten :9

• Phrostbite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05-2022

Phrostbite

Koud he?

Met die blauwe led's krijg je absoluut problemen met politie,een vriend had kon ze ter plekke van de auto slopen en inleveren.
Ga voor de zekerheid even langs het politiebureau om te vragen.

P4 1.6gHz@1617mHz,Via P4X266A,512mb Kingston,Asus V7100T,IIyama VisionMaster 21"

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je mag helemaal niets van lampjes e.d in / op je auto hebben als het door het andere verkeer te zien is. Het stoort namelijk de rest van de weggebruikers.

Een maat van me had van die Knightrider lampjes op zijn auto (die moesten eraf), die agent vertelde dat er dus niets in die geest op de auto mag. En toch heeft die zelfde maat nu weer lampjes op zijn ventielen zitten en groen neon onder de auto :Y)

Verwijderd

Het enige wat ik bij tekenen heb geleerd:
gebruik vloekende kleuren. Je moet dus kleuren hebben die met elkaar erg opvallen, dus bijv groen en rood. Als je dat hebt, valt het erg op :)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
saviour schreef op 09 oktober 2002 @ 22:38:
Je mag helemaal niets van lampjes e.d in / op je auto hebben als het door het andere verkeer te zien is. Het stoort namelijk de rest van de weggebruikers.

Een maat van me had van die Knightrider lampjes op zijn auto (die moesten eraf), die agent vertelde dat er dus niets in die geest op de auto mag. En toch heeft die zelfde maat nu weer lampjes op zijn ventielen zitten en groen neon onder de auto :Y)
zolang hij maar zorgt dat het ook uit kan, er mag zoveel niet, als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden pfff

Verwijderd

idd, gewoon snel uit switchen als er een agentje langsrijdt :*) O-)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 22:44:
zolang hij maar zorgt dat het ook uit kan, er mag zoveel niet, als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden pfff
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, maar dat hij er even rekening mee houdt en dat het idd ook zo uit kan. Ik ben niet degene die een boete krijgt ;)

Verwijderd

gewoon erin graveren en de ledjes erin :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

hehe toen ik dit zag dacht ik dat het het bedrijf was waar mn pa werkt :P Polderdijk Gevelvervraaiing @ Koudekerke >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Polderdijk
BaRF schreef op 09 oktober 2002 @ 23:11:
hehe toen ik dit zag dacht ik dat het het bedrijf was waar mn pa werkt :P Polderdijk Gevelvervraaiing @ Koudekerke >:)
Nee, dit wordt Polderdijk Internetvervraaiing @ Klaaswaal :*)

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:48:
idd, gewoon snel uit switchen als er een agentje langsrijdt :*) O-)
Ik heb in m'n dashboard nog een loze 3 stappen schakelaar zitten en daar ga ik hem op aansluiten, als ik in m'n spiegels meneer de agent zie aankomen, *klik* en hij is uit >:) O-)

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

hmm, en dan komen die leuke onopvallende wagens langs en dan zeggen zei klik met hun licht gevende bord met volgen daarop :)
nice zou ik zeggen, met smart blik op de weg volgen :)
en 's nachts op de Ax val je ook we, op van 3 kilometer afstand hoor

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Klaaswaal he, ik heb in die buurt nou al 3 keer een onopvallende motoragent gezien, die alles wat hem niet beviel van de weg af trok.

Verboden is het in ieder geval. Een vriend van me had op de auto van zijn vriendin twee ruitesproeiers met groen lichtje erin gezet, en die konden er na een week dus weer af. Mededeling: Stroomdraad doorknippen of betalen. euro 180.

Verwijderd

Als je nou geen gezeik met de politie wil, kun je ook reflectie stickers gebruiken. Moet je ff naar zon bedrijf wat reclame op autos maakt. Die hebben dat reflectiefolie in de kleuren die de politie op hun autos gebruikt, lekker opvallend. En je achterruit word toch altijd verlicht door degene die achter je rijd..opvallend genoeg lijkt me..
Pagina: 1