[kylix] - registratie bestand staat in /home/scare werk niet

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik heb 'na lang wachten' kylix 3 open edition gedownload (56kb/s power) :D - en heb zo'n mailtje gekregen waarbij een registratie file zat die ik in m'n path moest zetten bij kylix.
Nouja paht, moest geplaats worden in /home/$user/ daar staat ie nu, maar ook in [...]/kylix (waar deze geinstalleerd is) in de bin/ dir bij kylix.
En nog pakt ie dit bestand niet, nu heb ik immers drie registratie bestanden van borland gekregen in m'n inbox. Maar op een een of andere manier werkt het niet.
Ik denk niet dat 't een fout is van borland (top bedrijf) dus zal ik wel iets fout doen.
Iemand enig idee?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 11:09

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Is het bestand readable voor de user enzo?

• Ariejan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 08:10
Hoe heb je kylix geinstalleerd?? als user of als r00t?

Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
misschien is de download wel corrupt en moet je opnieuw downloaden >:)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
download is niet corrupt want ik heb kylix gewoon kunnen installeren en nergens zater fouten.
ik heb 'm geinstalleerd als user; want als ik onder root sh setup.sh (of hoe da bestand ook hette) zie je 'm eerst tjekken of ik wel de juiste libs etc. heb. En dan hoort ie een venster omhoog te gooien waar en hoe ik wil installeren. Dit doet ie dus niet, en in de readme stond dat ik 'm ook als user kon / mag installeren want dat zou ook moeten werken. Dus als user heb ik gewoon via nautilus (gnome2, mandrake 9) op die setupl.sh geklikt en geinstalleerd in mijn home: /home/scare/kylix/ en ik start 'm via './startdelphi' want als ik './startkylix' typ zegt ie dat ik './startdelphi' moet hebben.
Ik wil dolgraag beginnen met delphi maar als ik 'm nog niet eens kan starten omdat borland weer eens zo'n *** manier heeft van registreren ga ik anders wel mooi zoeken naar de w...z versie op een ftp of zo. Want dit is geen doen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards