Als ik mn pc aan druk dan blijft mn beeldschem zwart. Ik hoor dan constante piepjes met ongeveer 2 seconde ertussen. Als ik nix doe dan blijft die piepen. MAar dan reset ik hem. Dan doet hij het wel. Iemand een id hoe ik het kan verhelpen?
Videokaart er even uit en weer in.
In je bios kijken of je kaart als eerste wordt aangeroepen:
Als je een AGP kaart hebt, moet in je bios iets staan van primary display AGP, hier staat vaak nog PCI.
In je bios kijken of je kaart als eerste wordt aangeroepen:
Als je een AGP kaart hebt, moet in je bios iets staan van primary display AGP, hier staat vaak nog PCI.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
als je vermeld welke bios versie en welk mobo je heb scheelt het altijd wel kan je beter geholpen worden
Hoi 
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Dit topic hoort niet in WOS omdat het geen software probleem is.
In Processors, Mobo's & Geheugen past dit beter. Je hebt echter helemaal niet genoeg informatie gegeven, dus gaat je topic dicht.
Mocht je een nieuw topic willen openen in Processors, Mobo's & Geheugen lees dan wel eerst: Voor alle "M'n PC doet het niet" topics!
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Dit topic hoort niet in WOS omdat het geen software probleem is.
In Processors, Mobo's & Geheugen past dit beter. Je hebt echter helemaal niet genoeg informatie gegeven, dus gaat je topic dicht.
Mocht je een nieuw topic willen openen in Processors, Mobo's & Geheugen lees dan wel eerst: Voor alle "M'n PC doet het niet" topics!
Dit topic is gesloten.
![]()