Toon posts:

[XP] NTFS related probleem?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hier mijn probleem: ik heb xp (met NTFS) op mijn vriendins pc geinstalleerd, nu kan op sommige account messenger niet opestart worden (bij 3 acounts start ie automatisch). Zelfde met kazaa, en saven van games wil niet. Kan dit te maken hebben met user rights en NTFS? Op mijn eigen pc met fat32 heb ik nl geen problemen...
Please help, anders krijg ik ook nog boze schoonmoeder :p

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01

Wimmel

Hello

Foutmeldingen o.i.d. ?
Hoe heb je de gebruikers ingesteld?

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Geen foutmeldingen, kazaa is nu gefixed, was probleem met schrijf-rechten in map. Maar messenger doet het nog steeds maar met 2 accounts, daar start ie bij logon. Maar bij andere accounts niet, zelfs niet als je de .exe aanklikt. Dan is comp ff bezig maar doet verder niets (msmsg.exe staat wel bij apps list in taskmeneger). Verder geen meldingen.

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Zou je voortaan 24 uur willen wachten voor je gaat kicken? Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-07 10:50
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:07:
Geen foutmeldingen, kazaa is nu gefixed, was probleem met schrijf-rechten in map. Maar messenger doet het nog steeds maar met 2 accounts, daar start ie bij logon. Maar bij andere accounts niet, zelfs niet als je de .exe aanklikt. Dan is comp ff bezig maar doet verder niets (msmsg.exe staat wel bij apps list in taskmeneger). Verder geen meldingen.
Reset het profiel eens van de gebruiker die het niet doet (maak wel backup van profiel)
Log in met de gebruiker, een nieuw vers profiel wordt nu aangemaakt, nog steeds zelfde probleem?

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 09:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Toevallig een paar limited user accounts waar MSN problemen heeft??
Dan kan het aan de rechten liggen...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Topicstarter
Is idd bij limited accounts, maar er zij nin totaal 5 accounts waarvan 4 limited, en bij 1'tje doet die kt msn het niet. Heb geprobeerd nieuwe account aan te maken maar daar wil ie ook niet. :( *Frustrated* Echt vreemd ik zal alle limited account rechten (R W M enz) voor ntfs eens helemaal open zetten.
Pagina: 1